Peruskeuruulaisia

Anonyymi-ap

-tummatukkainen vanha ämmä joka katsoo asiakkaita vihaisesti ilman syytä
-kivelässä asuvat mulkoilevat 165cm pikkumiehet
-eläkeläiset
-lidlin noursunvittumyyjä joka ei tervehdi (vanha ämmä)
-nirppanokka megamarketin myyjä
-epäluuloinen lihatiskiviiksivallu joka mulkoilee
-nistit
-tyhmät ihmiset

41

1521

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Helpottiko oma olo tuon listauksen myötä? Mitä negatiivisuus tunteena sinussa herättää, kehottaisin pysähtyy miettimään.

• Anonyymi

Hän tarvitsee olla töissä, että sinun kaltaisia lusmuja pystytään elättämään.

• Anonyymi

Miksi et käy sanomassa heille suoraan, jos noin paljon kiehuttaa? Uskoisin että sustakin voi olla montaa eri mieltä..

• Anonyymi

Asuuko Anita ihmisiä siellä montaa .mä muutin niin nuorena pois ja ne Anita nimisiä mulla oli ystäviä monta ja kaikki olivat mukavia

• Anonyymi

Mulla oli tuttuja lapsena melonsaari ja Mustasaarella .onko siellä vielä kyläkauppa olemassa joku Mäkisen kauppa ja Otava onko enää toiminnassa

• Anonyymi

Kiinnostaa. Otavalla painetaan kustannusosakeyhtiön kaikki kirjat. Mäkisen kauppa ei ole ollut toiminnassa enää vuosikymmeniin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostaa. Otavalla painetaan kustannusosakeyhtiön kaikki kirjat. Mäkisen kauppa ei ole ollut toiminnassa enää vuosikymmeniin.

Kiitos tiedosta
        Olet asiallinen 👍 jos vaikka käyn Keuruulla niin täytyy ajella muistoja mieleen 🙂

• Anonyymi

Ketään ei kiinnosta

• Anonyymi

Elä nyt kun ihmiset haluaa tietää mitä siellä Keuruulla tapahtuu 👍onko se mennyt eteenpäin ja kehittynyt yhtään .

• Anonyymi

Kylläpä näytti kiinnostavan kun kommentoit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylläpä näytti kiinnostavan kun kommentoit.

No miksi kommentoit sinä tolle toiselle jos sua kiinnostaa :⁠-⁠) sua se näyttää risovan!? Onko sinulta pois Haloo jotenkin :⁠'⁠(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miksi kommentoit sinä tolle toiselle jos sua kiinnostaa :⁠-⁠) sua se näyttää risovan!? Onko sinulta pois Haloo jotenkin :⁠'⁠(

Miksi kyselet?

• Anonyymi

Hassua kun näin Suur Keuruus kuvan alkuperäisestä Keuruun sairaalasta 1960,luvun alusta. Etteivät tienneet. Eilen syntyneitä viisisiiin...
      Minäkin tiedän. Vaikka olin lapsi silloin. Ulkomuoto muuttunut kävin nykyisessä kesällä.

• Anonyymi

Nii-in, niin mitä sitten, kun eivät tiennet? Jos olivat vaikka muuttaneet Keuruulle vasta 2000-luvulla?

• Anonyymi

Miksi kutsutaan ihmistä joka luulee että kaikki puhuu hänestä ja kaikki liittyy häneen, ihmiset on aina mukamas kateellisia tai mustasukkaisia? Sitten itse kyselee kaikkien henkilökohtaiset asiat ja taukoamatta juoruu muille. Ei edes pyydä anteeksi tai ole pahoillaan kun syyttää muita ja jää juoruumisesta kiinni.

• Anonyymi

joka jatkuvasti haukkuu Keuruuta ja ihmisä täällä ei ole päästään terve..

• Anonyymi

Kuka haukkuu ja ketä ?! Oletko ikäsi asunut Keuruulla ? Jos sä viihdyt siellä ok ei millään pahalla mutta monet on kyllä muuttanut sieltä nuorena pois kun ei ole ollut työtä minusta ne on ollut ihan järkeviä jotka mennyt eteenpäin kun sieltä lähtenyt.

• Anonyymi

Perus touhua.

• Anonyymi

Tunnetko itsesi kovinkin fiksuksi? Sulla valta sanoa kuka on päästään terve vai?

• Anonyymi

Eli suurin osa keuruulaisista. Kaikkihan täällä haukkuu. Nyt sinäkin lankesit haukkumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli suurin osa keuruulaisista. Kaikkihan täällä haukkuu. Nyt sinäkin lankesit haukkumaan.

Älä mitään

• Anonyymi00031
        Anonyymi kirjoitti:

Ai jaa. Haukkuu toisiaan? Mistä tuo nyt tulee? Ei meillä ainakaan. Se

• Anonyymi

Eikös Keuruu ole hellareiden Mekka kuulema !

• Anonyymi

Minua ei haittaa vaikka kuinka haukutaan. Ei mene ihon alle. Elämässä on muitakin murheita...

• Anonyymi

Niin totta!
      Lisänä listaan
      -kukkahattutädit
      -Selän takana tuomiten juoruavat ketkä kehottavat puhumaan päin naamaa muita tuomiten kuitenkin oman toiminnan oikeuttaen
      -kulissi täydelliset

• Anonyymi

Keuruu on NBC kultti

• Anonyymi

KEURUU ON NPC KULTTI

• Anonyymi

sulla main character syndrome

• Anonyymi00036
        Anonyymi kirjoitti:

sulla main character syndrome

Sinulla lukihäiriö.

• Anonyymi

Ei, nämä ovat perussuomalaisia.

• Anonyymi00032

Keuruun uusi nimi MulkoiluKeuruu?

• Anonyymi00038

Kannatan!

• Anonyymi00033

Se on se jäbä joka aina tuijottaa ku tulee autolla vastaan. 😄Se pitäis hirttää torilla 😀 ja koko eduskunta samalla.

• Anonyymi00034

Aloittaja. Mä muistan mitä isäs teki sulle mut se ei ole syy olla roskaa. Kasva jo.

• Anonyymi00037

Sinä et taida tosta enää kasvaa... Surullinen tapaus. Olisipa isäsi ollut kasvattamassa niin ehkä olisit oppinut elämään ihmisiksi. Sinun kaltaiset vahinkolapsi tapaukset on aina niin surullisia ja kalliita yhdyskunnalle. Enemmän kuitenkin pitäisi satsata mielenterveyspalveluihin, että kaltaisesi ihmiset saisi ajoissa apua.

• Anonyymi00039

pItäisikö keskustelun aloittajan katsoa peiliin? harmi kun juurikkaniemi on kiinni...

• Anonyymi00040

Meillä olisi ollut viikonloppuna keuruulaisen perhejuhlat. Emme osallistuneet tai lähettänyt lahjaa. Siinäpä miettivät miksi. Ovat vaan niin ylimielisiä etteivät todennäköisesti ymmärrä kattoo peiliin. Ettivät syitä ja vikoja ulkopuolelta vaikka vika on siinä kun aina haukutaan selän takana.

• Anonyymi00043

Mä tykkään keuruusta.olin aikoinaan ravintolassa duunissa...kaipaan niitä aikoja ja etenkin kivoja naisia 😋🤫

• Anonyymi00044

Keuruulaiset naiset on itsekkäitä komentelioita järjestäen.

• Anonyymi00046

Olin juuri lapsen ristiäisissä. Ei ihme miten hyvä tarjoilu kun maksattanut ristiäiset muiden rahoilla. Ihme tapa kun akka maksattaa miehen suvulla ihan kaiken, jopa auton millä itse ajelee.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      202
      2784
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      162
      2490
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1162
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      951
    5. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      255
      899
    6. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      104
      881
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      879
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      306
      869
    9. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      748
    10. Onneksi tapasin sut

Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku
      Ikävä
      93
      739
    Aihe