Maailman vanhin ammatti

Anonyymi-ap

Onko romani naisilla tuollasta otsikossa mainittua työtä?
En ole missään netin palstoilla nähnyt romani naisen tarjoavan päiväkahviseuraa. Onko tarjolla vaan omalle sakille vai eikö ole yhtään ammattilasta ?

17

508

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä siinä itsensä myymisessä on niin ihmeellistä? Ihan normaalia työtä
      .

• Anonyymi

Sun mielestä siis oman kehonsa myyminen toisten seksihalujen tyydyttämiseen on ihan normaalia työtä. Selvä. Tarkennetaan vähän vielä.

Onko sulla puoliso ja lapsia? Äiti, isä ja sisaruksia tai muita sukulaisia sinulla nyt ainakin luulisi olevan.

Olisko sulle ihan ok että he alkaisivat myymään kehoaan toisten seksihalujen tyydyttämiseen?

16 vuoden iästä ylöspäin saa Suomessa laillisesti tehdä palkkatöitä.

Sinä sitten ylpeänä kertoisit, miten lapsesi ovat onnistuneet työllistymään kehoaan myymällä?
        Ja lisäisit, että puolisosi tienaa myös elantonsa samalla tavalla?
        Miten on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun mielestä siis oman kehonsa myyminen toisten seksihalujen tyydyttämiseen on ihan normaalia työtä. Selvä. Tarkennetaan vähän vielä.

Onko sulla puoliso ja lapsia? Äiti, isä ja sisaruksia tai muita sukulaisia sinulla nyt ainakin luulisi olevan.

Olisko sulle ihan ok että he alkaisivat myymään kehoaan toisten seksihalujen tyydyttämiseen?

16 vuoden iästä ylöspäin saa Suomessa laillisesti tehdä palkkatöitä.

Sinä sitten ylpeänä kertoisit, miten lapsesi ovat onnistuneet työllistymään kehoaan myymällä?
        Ja lisäisit, että puolisosi tienaa myös elantonsa samalla tavalla?
        Miten on?

Luuletko,että kyselen kuka myy ja mitä. Myös onlufans on seksityö. Lilbeliini tekee sitä ja ketkä häntä majoittaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko,että kyselen kuka myy ja mitä. Myös onlufans on seksityö. Lilbeliini tekee sitä ja ketkä häntä majoittaa!

Vastaa kysymyksiin.

• Anonyymi

Enpä ole koskaan kuullut että romaninaiset harjoittaisivat maaiman vanhinta ammattia Suomessa tai että olisivat koskaan sitä Suomessa harjoittaneet. Sen sijaan Anna Kontula on sitä harjoittanut nuoruudessaan ja on itse siitä kertonut.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011477198.html

• Anonyymi

Ei taitais kauppa käydä

• Anonyymi

Jokaisen oma asia mitä kehollaan tekee!

• Anonyymi

Niin on.

• Anonyymi

Jos joku päättää käyttää kehoaan väkivaltaan toisia kohtaan, oletko edelleen samaa mieltä?

• Anonyymi

Aloittajalla väärät tiedot maailman vanhimmasta ammatista. Maailman vanhin ammatti on nimittäin sähkömies. Raamatussahan tuo jo todetaan. Alussa oli vaan pimeys ja sumu sekä Jumalan henki liikkui vetten päällä. Sitten sähkäri astui kehiin, pisti piuhat paikoilleen ja lykkäs töpselin seinään. JA VALKEUS TULI.

• Anonyymi

No okei
      Toiseksi vanhin on puuseppä
      Sähkärikin kaatuu ellei ole penkkiä johon istua

• Anonyymi

Raineri-serkku uhkasi lähteä sitä vanhinta ammattia harjoittamaan ja lähtikin, mutta palasi Gayman-saarille kuvaannollisesti sanottuna häntä koipien välissä. Ei ollut kauppa käynyt. Yhden asiakkaan oli saanut ja sekin oli vaatinut rahansa takaisin kun palvelu ei ollut vastannut lupauksia. Muita mainittua ammattia harjoittaneita romaneja en tiedä.

• Anonyymi

Sanat työ ja mustalainen eivät kuulu yhteen.

• Anonyymi

Kyllä kuuluu. Miulle petsko sano nimittäin Kuopiossa että mittee työ siinä maleksitta, alakeepa kalappia. Ja mie oon mustalainen.

• Anonyymi

Anna Kontula sitä ammattia on harjoittanut eikä hän ole romani.

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe