Maailman vanhin ammatti

Anonyymi-ap

Onko romani naisilla tuollasta otsikossa mainittua työtä?
En ole missään netin palstoilla nähnyt romani naisen tarjoavan päiväkahviseuraa. Onko tarjolla vaan omalle sakille vai eikö ole yhtään ammattilasta ?

18

635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä siinä itsensä myymisessä on niin ihmeellistä? Ihan normaalia työtä
      .

      • Anonyymi

        Sun mielestä siis oman kehonsa myyminen toisten seksihalujen tyydyttämiseen on ihan normaalia työtä. Selvä. Tarkennetaan vähän vielä.

        Onko sulla puoliso ja lapsia? Äiti, isä ja sisaruksia tai muita sukulaisia sinulla nyt ainakin luulisi olevan.

        Olisko sulle ihan ok että he alkaisivat myymään kehoaan toisten seksihalujen tyydyttämiseen?

        16 vuoden iästä ylöspäin saa Suomessa laillisesti tehdä palkkatöitä.

        Sinä sitten ylpeänä kertoisit, miten lapsesi ovat onnistuneet työllistymään kehoaan myymällä?
        Ja lisäisit, että puolisosi tienaa myös elantonsa samalla tavalla?
        Miten on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun mielestä siis oman kehonsa myyminen toisten seksihalujen tyydyttämiseen on ihan normaalia työtä. Selvä. Tarkennetaan vähän vielä.

        Onko sulla puoliso ja lapsia? Äiti, isä ja sisaruksia tai muita sukulaisia sinulla nyt ainakin luulisi olevan.

        Olisko sulle ihan ok että he alkaisivat myymään kehoaan toisten seksihalujen tyydyttämiseen?

        16 vuoden iästä ylöspäin saa Suomessa laillisesti tehdä palkkatöitä.

        Sinä sitten ylpeänä kertoisit, miten lapsesi ovat onnistuneet työllistymään kehoaan myymällä?
        Ja lisäisit, että puolisosi tienaa myös elantonsa samalla tavalla?
        Miten on?

        Luuletko,että kyselen kuka myy ja mitä. Myös onlufans on seksityö. Lilbeliini tekee sitä ja ketkä häntä majoittaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko,että kyselen kuka myy ja mitä. Myös onlufans on seksityö. Lilbeliini tekee sitä ja ketkä häntä majoittaa!

        Vastaa kysymyksiin.


    • Anonyymi

      Enpä ole koskaan kuullut että romaninaiset harjoittaisivat maaiman vanhinta ammattia Suomessa tai että olisivat koskaan sitä Suomessa harjoittaneet. Sen sijaan Anna Kontula on sitä harjoittanut nuoruudessaan ja on itse siitä kertonut.

      https://www.is.fi/politiikka/art-2000011477198.html

      • Anonyymi

        Ei taitais kauppa käydä


    • Anonyymi

      Jokaisen oma asia mitä kehollaan tekee!

      • Anonyymi

        Niin on.


      • Anonyymi

        Jos joku päättää käyttää kehoaan väkivaltaan toisia kohtaan, oletko edelleen samaa mieltä?


    • Anonyymi

      Aloittajalla väärät tiedot maailman vanhimmasta ammatista. Maailman vanhin ammatti on nimittäin sähkömies. Raamatussahan tuo jo todetaan. Alussa oli vaan pimeys ja sumu sekä Jumalan henki liikkui vetten päällä. Sitten sähkäri astui kehiin, pisti piuhat paikoilleen ja lykkäs töpselin seinään. JA VALKEUS TULI.

    • Anonyymi

      No okei
      Toiseksi vanhin on puuseppä
      Sähkärikin kaatuu ellei ole penkkiä johon istua

    • Anonyymi

      Raineri-serkku uhkasi lähteä sitä vanhinta ammattia harjoittamaan ja lähtikin, mutta palasi Gayman-saarille kuvaannollisesti sanottuna häntä koipien välissä. Ei ollut kauppa käynyt. Yhden asiakkaan oli saanut ja sekin oli vaatinut rahansa takaisin kun palvelu ei ollut vastannut lupauksia. Muita mainittua ammattia harjoittaneita romaneja en tiedä.

    • Anonyymi

      Sanat työ ja mustalainen eivät kuulu yhteen.

      • Anonyymi

        Kyllä kuuluu. Miulle petsko sano nimittäin Kuopiossa että mittee työ siinä maleksitta, alakeepa kalappia. Ja mie oon mustalainen.


    • Anonyymi

      Anna Kontula sitä ammattia on harjoittanut eikä hän ole romani.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe