Onko romani naisilla tuollasta otsikossa mainittua työtä?
En ole missään netin palstoilla nähnyt romani naisen tarjoavan päiväkahviseuraa. Onko tarjolla vaan omalle sakille vai eikö ole yhtään ammattilasta ?
Maailman vanhin ammatti
18
635
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä siinä itsensä myymisessä on niin ihmeellistä? Ihan normaalia työtä
.- Anonyymi
Sun mielestä siis oman kehonsa myyminen toisten seksihalujen tyydyttämiseen on ihan normaalia työtä. Selvä. Tarkennetaan vähän vielä.
Onko sulla puoliso ja lapsia? Äiti, isä ja sisaruksia tai muita sukulaisia sinulla nyt ainakin luulisi olevan.
Olisko sulle ihan ok että he alkaisivat myymään kehoaan toisten seksihalujen tyydyttämiseen?
16 vuoden iästä ylöspäin saa Suomessa laillisesti tehdä palkkatöitä.
Sinä sitten ylpeänä kertoisit, miten lapsesi ovat onnistuneet työllistymään kehoaan myymällä?
Ja lisäisit, että puolisosi tienaa myös elantonsa samalla tavalla?
Miten on? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun mielestä siis oman kehonsa myyminen toisten seksihalujen tyydyttämiseen on ihan normaalia työtä. Selvä. Tarkennetaan vähän vielä.
Onko sulla puoliso ja lapsia? Äiti, isä ja sisaruksia tai muita sukulaisia sinulla nyt ainakin luulisi olevan.
Olisko sulle ihan ok että he alkaisivat myymään kehoaan toisten seksihalujen tyydyttämiseen?
16 vuoden iästä ylöspäin saa Suomessa laillisesti tehdä palkkatöitä.
Sinä sitten ylpeänä kertoisit, miten lapsesi ovat onnistuneet työllistymään kehoaan myymällä?
Ja lisäisit, että puolisosi tienaa myös elantonsa samalla tavalla?
Miten on?Luuletko,että kyselen kuka myy ja mitä. Myös onlufans on seksityö. Lilbeliini tekee sitä ja ketkä häntä majoittaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko,että kyselen kuka myy ja mitä. Myös onlufans on seksityö. Lilbeliini tekee sitä ja ketkä häntä majoittaa!
Vastaa kysymyksiin.
- Anonyymi
Enpä ole koskaan kuullut että romaninaiset harjoittaisivat maaiman vanhinta ammattia Suomessa tai että olisivat koskaan sitä Suomessa harjoittaneet. Sen sijaan Anna Kontula on sitä harjoittanut nuoruudessaan ja on itse siitä kertonut.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011477198.html- Anonyymi
Ei taitais kauppa käydä
- Anonyymi
Jokaisen oma asia mitä kehollaan tekee!
- Anonyymi
Niin on.
- Anonyymi
Jos joku päättää käyttää kehoaan väkivaltaan toisia kohtaan, oletko edelleen samaa mieltä?
- Anonyymi
Lahkot on kauheita https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b3a966e2-bb77-421a-88a9-d9d2814980da
- Anonyymi
Aloittajalla väärät tiedot maailman vanhimmasta ammatista. Maailman vanhin ammatti on nimittäin sähkömies. Raamatussahan tuo jo todetaan. Alussa oli vaan pimeys ja sumu sekä Jumalan henki liikkui vetten päällä. Sitten sähkäri astui kehiin, pisti piuhat paikoilleen ja lykkäs töpselin seinään. JA VALKEUS TULI.
- Anonyymi
No okei
Toiseksi vanhin on puuseppä
Sähkärikin kaatuu ellei ole penkkiä johon istua - Anonyymi
Raineri-serkku uhkasi lähteä sitä vanhinta ammattia harjoittamaan ja lähtikin, mutta palasi Gayman-saarille kuvaannollisesti sanottuna häntä koipien välissä. Ei ollut kauppa käynyt. Yhden asiakkaan oli saanut ja sekin oli vaatinut rahansa takaisin kun palvelu ei ollut vastannut lupauksia. Muita mainittua ammattia harjoittaneita romaneja en tiedä.
- Anonyymi
Sanat työ ja mustalainen eivät kuulu yhteen.
- Anonyymi
Kyllä kuuluu. Miulle petsko sano nimittäin Kuopiossa että mittee työ siinä maleksitta, alakeepa kalappia. Ja mie oon mustalainen.
- Anonyymi
Anna Kontula sitä ammattia on harjoittanut eikä hän ole romani.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402