Neljä vuotta äärioikeistolaiset persut täyttivät palstoja vihapuheellaan Marinin hallituskaudella. Asiallisia kommentteja tai kritiikkiä ei hallituksen työstä näkynyt. Nyt samat äärioikeistolaispiirit yrittävät kieltää yhteiskunnalliset ja politiikka-aiheet muilta. Millä logiikalla ?
Muillakin kuin rasisteilla sananvapaus
21
334
Vastaukset
- Anonyymi
Pienpuolue Perussuomalaisia kannattava rasistijoukko luulee omaavansa
määräysvallaan kaikkeen.- Anonyymi
Hyvin sanottu!
Enemmistön ei pidä olla hiljaa vaan tukkia suut tuolta huutelevalta rasistiporukalta!
- Anonyymi
Aloittaja ilmeisesti on syyllinen 70+ palstan häiriköintiin? Tämä sama ketju on sielläkin. Joka päivä nostelee persujen ja hallituksen haukkumisketjut etusivulle.
- Anonyymi
Sannaa on haukuttu HYVÄSTÄ SYYSTÄ.
Hän on edelleenkin kaikkien aikojen PASKIN PÄÄMINISTERI.
Ei meillä ole varaa pitää kyvyttömiä ihmisiä johtajina.- Anonyymi
PASKIN pääministeri on nykyhallituksen Orpo ja
PASKIN valtiovarainministeri ikinä on Purra.
Ja koko hallitus on surkein ja vihatuin koko Suomen historiassa!
Siinä sinulle, persu!
💩💩💩
- Anonyymi
Kaikkein kyvyttömimmät johtavat nyt maata ja Suomi onkin kriisissä.
- Anonyymi
Kyllä Sanna on T.Blairin instituutissa töissä
- Anonyymi
Ja yks pöhkö rasisti heiluu 70 plussassa kuin heinämies.
Onkohan se jonkun persun sukulainen ?
Ei niitä muut enää puolusta eikä kaikki nekään.- Anonyymi
.... ja sitten syöksyy palstoille niitä haukkumaan :)))
Sill' on noin 20 aloitusta 70 plussassa,
jossa se kieltää kirjoittamasta yhteiskunnallisista asioista sis. politiikan,
koska hallitus saa moitteita ja PS on hallituksessa. Persu ei kertakaikkiaan
kestä, että PS saa negatiivista kritiikkiä. Se johtuu siitä, ettei PS:stä ei ole mitään
positiivista kirjoitettavaa.
- Anonyymi
Rasismi on sairaus, josta on vaikea parantua.
- Anonyymi
No nyt minä ymmärrän Diarraa
- Anonyymi
Ivanka Trump puhuu juuri nyt Tel Avivissa Trump-juhlassa Israelin kansalle myös Trumpin vävy Jared Kushner on paikalla ja esiintyi
Kansa huutaa rytmikkäästi
Thank you Trump ...
Witkoff puhui ihan ensin tietty, parkui vähän kun meni tunteisiin - Anonyymi
Donald on oikea sateentekijä, marjanpoimijat vain diskuteeraavat.
- Anonyymi
Persut on paras puolue. Vihervasemiston tuho suomelle on järkyttävää! Marin teki paljon pahaa suomelle ja suomen kansalle. Et ole ollenkaan perillä miten hulluja kalliita päätöksiä marinin porukka on tehnyt. Ota selvää niin järkytyt marinin hulluudesta.
- Anonyymi
Ei rasisteilla ole logiikkaa.
- Anonyymi
Kun ei ole älliä ei ole logiikkaa.
- Anonyymi
Taas tää vasemmiston marinisti-vihakirjoittaja pyrkii tänne. On jo karkoittanut 7-kymppiset omalta foorumiltaan. Eikö sieltä löydy enää kirjoittajia? Marinhan varasti kansan rahat, ei antanut meille "buumereille" mitään arvoa, vain pilkkasi.
- Anonyymi
Kukaan ei ole kieltämässä sananvapautta paitsi mitä nyt vihervasemmisto ja eu
- Anonyymi
HAHHAH PERSU. Valehtele lisää ei me uskota sinua vielä.
- Anonyymi
Päppö Räsänen vetoaa taas sananvapauteen, kun Raamatusta haki
oikeutuksen loukata sukupuolivähemmistöjä. Kyllä on liero ihminen.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512