Äiti Amma on etevä business-nainen, Ammalla miljoonien omaisuus

Anonyymi-ap

Äiti Amma on tuotteistanut halaamisen tehokkaasti.
Suomessakin vieraillut äiti Amma on Intian rikkain naispuolinen uskonnollinen johtaja. Omaisuutta hänellä on satojen miljoonien eurojen arvosta. Tarkkaa summaa ei tiedetä, koska kirjanpito ei ole avointa.

Äiti Amma on tuotteistanut halaamisen tehokkaasti: Myynnissä on niin kristalleja, kirjoja kuin hyväntuulisia Amma-nukkejakin. Joidenkin arvioiden mukaan yhden Euroopan-kiertueen liikevaihto pyörii arviolta kolmessa miljoonassa eurossa.

Päätyökseen Amma Inc pyörittää useita erilaisia opinahjoja, joissa lukukausimaksut ovat samaa luokkaa maan huippukoulujen kanssa. Lisäksi Ammalla on Intiassa oma media sekä sijoitus- ja kiinteistöbisneksiä. Osa työntekijöistä on vapaaehtoistyössä olevia länsimaalaisia.

Intiassa on viime aikoina ryhdytty keskustelemaan gurujen asemasta ja siitä, kuka hyötyy intialaiskulteilla tehdyistä rahoista. Intiassa kuka tahansa voi ryhtyä guruksi, Pia Heikkilä kirjoittaa Sunnuntaisuomalaisen kolumnissaan.

25

404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hänhän esittää maailmalle toista kun on kertoen vaatimattomasta
      elämästään.

• Anonyymi

Ei ole kuulunut äiti Ammasta mitään. Onkohan se kuollut rahakasojensa keskelle ?

• Anonyymi

"Elävä pyhimys" eli äiti Amma (Mata Amritanandamayi) saapuu Suomeen 26. – 27. lokakuuta 2025 osana Euroopan kiertuettaan. Tapahtuma järjestetään Espoon Metro Areenalla ja se on maksuton ja avoin kaikille. Suomi on ainoa Pohjoismaa, joka kuuluu tähän kiertueohjelmaan.
      Herää kysymys miksi hän tulee vain Suomeen. . .

• Anonyymi

Täällä on naiivi porukka halosenkin kannattajia joten kyllä senämmän joukkoon
        yksi ammakin mahtuu

• Anonyymi

Minä kavahdan kaikenlaista henkilöpalvontaa.

kylmätotuus

• Anonyymi

Ellei ole melko rikas ei pysty ison seurueensa kanssa tekemään
      "Euroopan kiertueita". Lentoliput, hotellit ja ateriat maksava maltaita.

• Anonyymi

joo mutta koeta itse tehdä joku uskonto ja ansaita
        se ei ole ihan helppoa
        helpompi on ruveta henäluoman tyttäreksi ja mennä eduskuntaan ansaitsemaan
        kuin af kaanikommunisti Moskovasta Na Sima

• Anonyymi

Ei amma ole yksin ämmälläkin on rutosti rahaa valtion laskuun henkivartijakaartikin
      ja turhamatkailu sujuu, halonen

demokratiassa voi hyväksyä amman muttei ämmää
      amma on tehnyt tyhjästä rahansa toinen huijannut työläisiä politiikassa

• Anonyymi

SEHÄN on KUOLLU kauan sitten se oikea ÄITI-AMMAN !

sen tuhkahan siroteltiin lentokoneesta afriikan alueelle jonnekki,

• Anonyymi

Onhan meilläkin bisnesuskovainen, jolle merkkaa vain raha,
      Siionisti Sari Essayah.

• Vaarallinen kultti, voiko pahempaa olla, että ihminen väittää muille
      olevansa itse jumala?!
      Kävin aikoinani hierojalla, joka oli Amma-kultin harras jäsen...Amman kuvat olivat
      seinällä kaikkein korkeimmalla paikalla...eräänä aamuna kun olin varannut hierojalle ajan,
      hieroja peruutti sen kertomalla, että hän ei nyt voi ottaa ketään vastaan..Äiti-Amma kun oli juuri tulossa Suomeen ja hieroja sekä muut ammalaiset olivat valvoneet 'koko yön laittamassa kaiken kuntoon häntä varten'.

Onneksi netistä löytyy kriittistäkin totuutta tuosta lahkosta:
      https://www.gurumag.com/ammas-empire-sex-lies-and-hugs/

Että sellainen ämmä tuo Amma...

• Anonyymi

En osaa ajatella noin äiti Ammanista. Viimeksi kun oli täällä vuosia - vuosia sitten, kävin hänen sylissään silitettävänä vai laittoiko käden hiuksilleni tai hartialleni hetkeksi. Voi olla perää rahanahneudessa mutta siinä kyllä tunsi saavansa tosi rauhallisen ja ihanan olon. Tilaisuus oli muutenkin mukava edullisine ruokatarjoiluineen. Ostin basarista kauniin kännykkäpussukan että kännyä voi roikottaa kaulassa, kun ei ollut asussa taskuja. Nyt kännykät ovat niin isoja ettei mahdu pussukkaan eikä niska kestä.

• Anonyymi

ehkä kuiternkin en emmän hyvää saanut aikaan kuin pahaa, onko aloittaja pystynyt samaan...?

• Anonyymi

Äiti ammaa saa myös tavallisen halausmaksun lisäksi taputtaa kaksi kertaa pyllyyn 1000 euron lisämaksua vastaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äiti ammaa saa myös tavallisen halausmaksun lisäksi taputtaa kaksi kertaa pyllyyn 1000 euron lisämaksua vastaan!

Mitään pääsy- tai halausmaksua ei ole, tilaisuus on täysin maksuton jos ei halua syödä, juoda kahvia tai ostaa myyntikojujen tuotteita. Ei pidä tuollaista perätöntä väitettä levittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä botti? Tuo on seksistinen kommentti!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä puhe mistä puute?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oleppa tarkkana. Palstalla pyllistellään, joillekin.
        Tosin näkijät eivät taida olla mielissään, kun suuntima on heille.

• Anonyymi

Amma (suom. imettää) on sopivan hassu nimi tälle tätille.

• Anonyymi

No voi himskutti kuinka kateellista porukkaa täällä on?

Hän on kehitysmaasta!
      Hänellä on ollut ja on järkeä nousta köyhyydestä, Te täällä, valtion kouluttamat ihmiset osoitatte kateutta Hänen rikkauksistaan!

Nouskaa ja katsokaa mitä ja miksi, ette ole itse rikkaita?

Onko oppi kaatunut ojaan ja sivistyksen vei kateudenpiru!

• Anonyymi

Äidit Amma ja Teresa kaukomaiden sielujen hoitajat, 60-luvulla jo oli hra. Maharishi mielenrauhasta kertomassa länsimaissa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kummast suomalaiset nuoret naiset hurahtavat halaamaan.

• Anonyymi

Halaaminenhan tekee hyvää sielulle.

• Anonyymi

Hyvin takoi myös taannoinen Ylivainion Nipa rahaa hellareille, vain vanhoja mummoja kaatelemalla.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2407
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1372
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1313
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      37
      1295
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1201
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      924
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      808
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      751
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      606
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      586
    Aihe