Luin jostain, että narsistinen (minä minä ihminen) sairastaa vakavaa mielenterveyssairautta. Onko täällä Jyväskylässä narsisteja. Siis sellaisia kaikkitietäviä ja haluavat esiintyä jokapaikassa.
Onko narsismi sairaus?
14
163
Vastaukset
- Anonyymi
Kaupunginjohtaja
- Anonyymi
Kauppakadun yläpäässä on Kokoomuksen toimisto
- Anonyymi
KYSUKÄÄ TRUMPILTA JA PUTINILTA , EIVÄT OLE KOSKAAN OLLEET VÄÄRÄSSÄ , AINAKAAN OMASTA MIELETÄÄN
- Anonyymi
No, minäpä kilautan Putinille ja Trumpille ja kysyn. Kiitos vinkistä.
- Anonyymi
Mulle on moni sanonut et oot narsissi vain sitä ennooe.
- Anonyymi
Exä oli narsisti. Käänsi asian niin, että toinen on narsisti ei hän. Oli väkivaltainen juoppo. Kielsi tekonsa. Levitti valheita laajalti myös omassa FBssaan. Minä en puhunut hänestä somessa mitään enkä laajalti, olin hiljaa. Väkivallasta hänet tuomittiin. Hyvin monta rikosta.
- Anonyymi
Otan osaa. Miten olet toipunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otan osaa. Miten olet toipunut?
Siinä menikin useampi vuosi. Fyysistä ja henkistä väkivaltaa ja seksuaalista myös. Jumalaa kiitän että saan olla rauhassa viimein.
- Anonyymi
Narsismi on persoonallisuushäiriö. Yhdistettynä syvään alkoholismiin, hirveä ongelma.
- Anonyymi
Aina voi kysyä narsistin lapsilta miten voivat. Yleensä ongelmia on…
- Anonyymi
Olen narsisti, muuten voin ihan hyvin.
- Anonyymi
Olin narsisti, nykyään Mäntykankaalla
- Anonyymi
Esiinnyin mielellään olinhan Suuri.
- Anonyymi
Legenda suorastaan. Omasta mielestä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865381
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai744719Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1314670Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3702114- 971756
- 991627
- 2571507
- 3561222
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.581054- 2001021