Paljonko Paltamossa maksaa nuppikuorma mursketta tuotuna n.10km päähän. Onko kilpailua hinnoissa?
Murskekuorman hinta
19
981
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö tullut mieleen, ettei tätä kautta tilata murskeitä?
- Anonyymi
Mikä vika kysymyksessä on, tavoittaa laajan lukijakunnan, varmaan asiallisiakin kommentteja tulee, joukossa on varmaan alan yrittäjiäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä vika kysymyksessä on, tavoittaa laajan lukijakunnan, varmaan asiallisiakin kommentteja tulee, joukossa on varmaan alan yrittäjiäkin.
No eikö olisi syytä soittaa suoraan toimittajalle? Sinne on joka tapauksessa soitettava jos meinaa kuorman saada. Toimittajalla voi olla kysymyksiä toimitukseen liittyen. Täällä ne ei selviä.
- Anonyymi
Aloittaja yrittää taas saada räkytysketjun aikaiseksi.
- Anonyymi
Se koira älähtää johon kalikka kolahtaa..
- Anonyymi
Alle tonnin lähtee
- Anonyymi
Alle 900 e lähtee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alle 900 e lähtee.
Joku perhana polkee hintoja täällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku perhana polkee hintoja täällä
Ei täällä ole hintoja poljettu vaan alemmassa hinnassa ei ole alv mukana.
- Anonyymi
200€ tuotuna
- Anonyymi
150-200€ olen kuorman saanut mutta olen kuullut että 400;kin on maksettu lähistölle tuotuna. Hinnat ilmeisesti pärstäkertoimen mukaan.
- Anonyymi
Muistakaa kysyä ilman alvia ja maksu näppiin!
- Anonyymi
Tuollai ne kaikki kone miehet tekkee kylillä,käy huumerahat ja vääryydelläkin saadut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollai ne kaikki kone miehet tekkee kylillä,käy huumerahat ja vääryydelläkin saadut
Äläpä yleistä ja sotke niitä huumejuttujasi joka keskusteluun .
- Anonyymi
Täällä on lapinlisää hinnoissa! Etelä-Suomessa saa puolet halvemmalla kuorman pihaan!
- Anonyymi
Lapinlisä täällä hinnoissa. Etelässä saa kuorman pihaan puolet halvemmalla!! Kieroja ahneita kainuulaiset!
- Anonyymi
Hiesua olivat tuoneet.
- Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa.
- Anonyymi
Liete soraa ei kelpaa lainkaa saa lapioita takas lavalle kuten sutkilla kävi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161