Nyt kun avasin koneen, kaikki kuvat ja tiedostot kateissa.
Ööööh!
Kaikki tyhjennetty.
Sillä lailla, microsoft!
Win 10 ja vanha kone,
8
165
Vastaukset
- Anonyymi
Sun täytyy ajaa chkdsk, eli avaat komentorivin pääkäyttäjänä, sitten komennat
chkdsk C: /f
ja jos ilmoittaa ettei voida suorittaa muuten kuin seuraavan käynnistyksen yhteydessä, niin annat sille luvan tehdä niin, uudelleen käynnistys ja levyä tarkistetaan. Jos tiedostot on jollain muulla asemalla kuin C-asemalla niin korvaat tuon C:n esim. D:llä tms. - Anonyymi
No, siell oli jokin päivitys, ja palautuivathan ne vanhat tiedot sitten. Täytyy ruveta hankkimaan ulkoista kiintolevyä, jotta saa kuvat ja tiedostot talteen...
- Anonyymi
Hyvä että asia ratkesi noin ja asia sai onnellisen päätöksen, vinkkinä: jatkossa kannattaa säännöllisesti varmuuskopioida omat tiedostot talteen, vaikkapa juuri ulkoiselle kiintolevylle.
- Anonyymi
Tämä on ollut perusjuttu jo muutaman vuoden - päivityksiä asennetaan automaattisesti ja "täysin huomaamatta" taustalla... ja näiden päivitysten aikana esiintyy vaikka mitä sekoilua.
Mutta varmuuskopiot pitäisi tosiaan olla. Voi sattua "hups" deletenapin kanssa tai voi kovalvey sanoa poks.
- Anonyymi
Päivän paras trolliavaus.
- Anonyymi
Ei ollut trolli, vaan ihan tosijuttu.
Kaikki näytti olevan hävyksissä, jopa työpöydän oma kuva. Ohjelmat kyllä olivat, mutta kaikki tiedostot kuvat tekstit kaikki poissa.
Mutta onneksi korjaantui sitten myöhemmässä vaiheessa..... - Anonyymi
Trolli on persiissäs, vai ei muka saa kertoa Windowsin vioista??
PS. en ole aloittaja mutta uskon häntä
- Anonyymi
Linuxilla kaikki toimisi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352106
- 841283
- 561238
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321152- 601129
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39854Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121729- 26674
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi19527