Win 10 ja vanha kone,

Anonyymi-ap

Nyt kun avasin koneen, kaikki kuvat ja tiedostot kateissa.

Ööööh!
Kaikki tyhjennetty.

Sillä lailla, microsoft!

8

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sun täytyy ajaa chkdsk, eli avaat komentorivin pääkäyttäjänä, sitten komennat
      chkdsk C: /f
      ja jos ilmoittaa ettei voida suorittaa muuten kuin seuraavan käynnistyksen yhteydessä, niin annat sille luvan tehdä niin, uudelleen käynnistys ja levyä tarkistetaan. Jos tiedostot on jollain muulla asemalla kuin C-asemalla niin korvaat tuon C:n esim. D:llä tms.

• Anonyymi

No, siell oli jokin päivitys, ja palautuivathan ne vanhat tiedot sitten. Täytyy ruveta hankkimaan ulkoista kiintolevyä, jotta saa kuvat ja tiedostot talteen...

• Anonyymi

Hyvä että asia ratkesi noin ja asia sai onnellisen päätöksen, vinkkinä: jatkossa kannattaa säännöllisesti varmuuskopioida omat tiedostot talteen, vaikkapa juuri ulkoiselle kiintolevylle.

• Anonyymi

Tämä on ollut perusjuttu jo muutaman vuoden - päivityksiä asennetaan automaattisesti ja "täysin huomaamatta" taustalla... ja näiden päivitysten aikana esiintyy vaikka mitä sekoilua.

Mutta varmuuskopiot pitäisi tosiaan olla. Voi sattua "hups" deletenapin kanssa tai voi kovalvey sanoa poks.

• Anonyymi

Päivän paras trolliavaus.

• Anonyymi

Ei ollut trolli, vaan ihan tosijuttu.
        Kaikki näytti olevan hävyksissä, jopa työpöydän oma kuva. Ohjelmat kyllä olivat, mutta kaikki tiedostot kuvat tekstit kaikki poissa.

Mutta onneksi korjaantui sitten myöhemmässä vaiheessa.....

• Anonyymi

Trolli on persiissäs, vai ei muka saa kertoa Windowsin vioista??

PS. en ole aloittaja mutta uskon häntä

• Anonyymi

Linuxilla kaikki toimisi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      35
      2106
    2. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1283
    3. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1238
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      32
      1152
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      60
      1129
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      854
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      121
      729
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      26
      674
    9. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      555
    10. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      19
      527
    Aihe