Tanssiopetus suomessa

Anonyymi-ap

on pelkkää rahastusta ja etenee hitaasti ja maksimoi tanssi opettajan tulot.

26

266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tanssiopetus pitäisi pitää ryhmissä, nuoret alle 25 vuotiaat - vanhemmat 25-50 vuotiaat ja 50++ erikseen.

• Anonyymi

Kylläpä tästä aiheesta nyt jauhetaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylläpä tästä aiheesta nyt jauhetaan.

Ärsyttää kun kurssilaiset ei osaa tanssia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ärsyttää kun kurssilaiset ei osaa tanssia.

Sitä vartenhan ne kursseilla koluaa että oppisivat, kaikki vaan ei opi vaan kävelee kaikki kappaleet samalla askelluksella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä vartenhan ne kursseilla koluaa että oppisivat, kaikki vaan ei opi vaan kävelee kaikki kappaleet samalla askelluksella

Esim pavilla naiset on käyny tanssikursseja 1980- luvulta saakka tähän vuoteen. samat naiset

• Anonyymi

Tietenkin rahantulo maksimoidaan.
      Ei se mitään hyväntekeväisyyttä ole.
      Älkää olko niin jumalattoman yksinkertaisia.

• Anonyymi

Joo joo mutta kun tanssimaan ei opita kurssilla. Vaan tanssimalla.

• Anonyymi

PAVI oppii tanssilipun hinnalla!!! dtanssija

• Anonyymi

Monet neidot käy kursseilla saadakseen edes hiukka aikaa tanssia miehen kanssa. Normitansseissa ei haku osu kohdalle.

• Anonyymi
        UUSI

Ja jos osaava mies hakee tanssimaan, niin alkavat neuvomaan :D

• Anonyymi

Eihän se tyhmä ole joka pyytää.......yhtään tanssikurssia ei olisi jos ihmiset ei osallistuisi ja maksaisi niistä tunneista. Nykyään kun ilmaista opetusta löytyy pilvin pimein juutuupista niin miksi maksaa kursseista.
      Ennenvanhaankin ihmiset oppi tanssimaan ilman kursseja ja ihan ilmaiseksi, eikä ollut edes juutuupia mistä katsoa mallia vaan joku tanssitaitoinen lähipiiristä näytti askeleita ja loput opeteltiin siellä tanssilavalla. Itse sain ensimmäiset oppini koulun liikuntatunneilla kun oli tanhut ohjelmassa ja niiden lisäksi opettaja opetti halukkaille myös tangin, valssin ja humpan.

• Anonyymi

siis tangon......

• Anonyymi

Juu mutta kun niitä standardikuvioita kun ei osaa niin parketille ei ole asiaa tai jos menee niin saa halveksivia katseita.
        Tähän on menty, jos et uhraa tonnitolkulla rahaa kuivioiden opetteluun niin parketille ei ole asiaa.
        Itse olen ollut aina huono ulkoaoppimisessa joten nuo kuviot ja ihme häkkyrät yms. ei ole koskaan jäänyt päähän.
        Osaan peruskuviot mutta sitten nämä standardikuviot jäävät kun ei jää päähän.
        Ei sen puoleen on jäänyt koko tanssiharrastus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu mutta kun niitä standardikuvioita kun ei osaa niin parketille ei ole asiaa tai jos menee niin saa halveksivia katseita.
        Tähän on menty, jos et uhraa tonnitolkulla rahaa kuivioiden opetteluun niin parketille ei ole asiaa.
        Itse olen ollut aina huono ulkoaoppimisessa joten nuo kuviot ja ihme häkkyrät yms. ei ole koskaan jäänyt päähän.

Jokainen tanssii sillä taidolla mihin rahkeet riittää, minä en ymmärrä miksi niitä ihme häkkyröitä edes tarvitsee opetella nehän on vain tanssiopettajien keksimiä rahastuskeinoja kursseille. Perusaskeleillakin pystyy jo mainiosti tanssimaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lihasmuistiisi on jäänyt liikeradat, joita ei käytetä standardi-kuvioissa. Tämä johtuu siitä, että sekä reeneissä että tansseissa olet tietoisesti harjiittanut lihasmuistiasi kaikilla muilla paitsi halveksimillasi standardi-kuviohäkkyröillä.

Standardi-kuvioilla tanssivat puolestaan kehittävät lihasmuistiaan erilaisilla kuvioilla kuin sinä eli pyrkivät olemaan kehittelemästä kuvioita ja tanssiasentoja itse.

• Anonyymi

Juu tuubi olettaa paremmin, kuin 100 tanssikurssi tuntia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lihasmuistiisi on jäänyt liikeradat, joita ei käytetä standardi-kuvioissa. Tämä johtuu siitä, että sekä reeneissä että tansseissa olet tietoisesti harjiittanut lihasmuistiasi kaikilla muilla paitsi halveksimillasi standardi-kuviohäkkyröillä.

Standardi-kuvioilla tanssivat puolestaan kehittävät lihasmuistiaan erilaisilla kuvioilla kuin sinä eli pyrkivät olemaan kehittelemästä kuvioita ja tanssiasentoja itse.

Itsekeksimiensä kuvioittensa erikoismiehillä on eriskummallisen pelonsekainen standardi-kuvioasenne: nimittäin eikö yhdellekään heistä todellakaan ole juolahtanut mieleen, että ainakin taitavimmat heistä vousivat melko varmasti opppia yhden tahi kahdenkin kuvion verran standardi-kuvioita esmes kymmenessä vuodessa, kun kerran miljoonat täysin taitamattomatkin ovat niitä oppineet?

• Anonyymi

Jos puhutaan yli 40 v tanssijoista, niin mielestäni hyvin harva näitä ihmekuvioita käyttää. Kyllä se sitä peruskauraa yleensä vaan on.

No nuoret nyt ovat oma porukkansa, mutta heistäkin vaan toisensa taidot jo ennestään tietävät vetävät näitä veivejä.

Eli perustaidoilla voi ihan hyvin mennä parketille.

• Anonyymi
        UUSI

Juuri niin minä hyvä tanssija käytän peruskuvioita ja osaa ottaa parini huomioon.

• Anonyymi

Jos kyse ei ole peruskurssista niin kurssin alkuun nopea tasokoe jolla varmistutaan että kurssille osallistujilla on valmiuksia oppia opetettavat asiat. Tästä varmasti moni pahoittaisi mielensä mutta ei ole kenenkään etu että kurssille osallistuu porukkaa jotka eivät pysty seuraamaan opetusta.

• Anonyymi

Itse mein aikoinaan alkeiskurssille ja kysyin vetäjältä että onko oikea paikka kun en ole koskaan liikkunut musiikin rytmin mukaan.
        Niin auliisti kehui kurssiaan että hyvin sovin joukkoon.
        Lähdin puolessavälin pois, ei ollut sellaiselle oikea paikka jolla ei ollut edes niitä musiikkiin liikkumisen alkeita.
        No hommasin nämä alkeet sitten yksityisopetuksessa.

Olinhan minä yksi maksaja tuolla kurssilla, kyllä vetäjän olisi pitänyt suoraan sanoa etti ole oikea paikka minulle jolloin olisin säästynyt rahani.

• Anonyymi

Rahastusta.

• Anonyymi

Blonkan koulussa ei ainakaan opi.

• Anonyymi
        UUSI

Yhden sinänsä toki ainoastaan hyvin karkealta, joten niitä voi olla kauhean paljon enemmänkin, arviolta Blunkan paristakolmestakymmenestä parhaimmasta tanssiopekamuista tapana oli joka kerta standardi-kuviokylvyn jälkeen muistuttaa meitä, että: muistakaa sitten, että nämäkin olivat kuvioita, joita ei voi tehdä narikassa, mutta jos parketilla on tilaa, niin ottakaa tila haltuun. Tämä toistui etenkin tämän tanssiopekamun ja Blunkan palattua yhteisiltä tanssiulkomaanmatkoilta matkalaukut täynnä toinen toistaan päivitetympiä sekä niitä uusimpiakin standardi-kuvioita.

• Anonyymi
        UUSI

Törmäilijän tanssikoulussa oppilas rakastuu opettajaa ja kokee karvaan pettymyksen, kun ope tanssittaa tansseissa muita naisia. Aikakin yksi turun tyttö oli ihan lovena.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yhden sinänsä toki ainoastaan hyvin karkealta, joten niitä voi olla kauhean paljon enemmänkin, arviolta Blunkan paristakolmestakymmenestä parhaimmasta tanssiopekamuista tapana oli joka kerta standardi-kuviokylvyn jälkeen muistuttaa meitä, että: muistakaa sitten, että nämäkin olivat kuvioita, joita ei voi tehdä narikassa, mutta jos parketilla on tilaa, niin ottakaa tila haltuun. Tämä toistui etenkin tämän tanssiopekamun ja Blunkan palattua yhteisiltä tanssiulkomaanmatkoilta matkalaukut täynnä toinen toistaan päivitetympiä sekä niitä uusimpiakin standardi-kuvioita.

Eli ottakaa tila haltuun ja pitäkää se etti muut pääse tilaan.
        Tuollatavallako tanssipaikat saa pidettyä hengissä?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      148
      13137
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      72
      9591
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      94
      9074
    4. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      13
      7705
    5. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      38
      6704
    6. 147
      6124
    7. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      15
      3104
    8. En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen

Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä
      Maailman menoa
      391
      1169
    9. Aikuisten säälittävä käytös

Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v
      Hyrynsalmi
      7
      1123
    10. YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet

www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutos­neuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl
      Imatra
      84
      970
    Aihe