Siskoa lomalla

Anonyymi-ap

Pahoittelut kirjoitusvirheistä etukäteen. Meidän lemmenhetket siskoni Kristan kanssa alkoivat vuonna 2018 Thaimaassa. Ollaan molemmat harrastettu thaiboxingia vuosia ja suunnittelimme pitkään treeni reissua Thaikkuihin ja vihdoin saatiin se silloin aikaiseksi. Olimme molemmat eronneet tahoillamme ja vapaita kuin taivaanlinnut. Meillä oli hieno uima-altaallinen villa siellä, aamut treenattiin, päivät löhöiltiin altaalla eli perus lomailua siis. Ensimmäinen viikko meni ilman sen suurempia tapahtumia, katselin kyllä Kristaa altaan reunalla bikineissä ja tietenkin nuorena olleita fantasioita kävi mielessä mutta käyttäydyin kuin kunnon veljen täytyykin. Kerran kiinnitin huomioita kun Krista katsoi vähän pidempään pullottavaa etumustani kun nousin altaasta. Hetken vanhat fantasiani saivat silloin tuulta purjeisiin, mutta ajattelin järjellä että kai siskoni oli vain ajatuksissaan tai jotain. No lomamme meni jatkui hyvin, nukuimme eri huoneissa ja mitään suurempia merkkejä tulevasta ei ollut. Huvilamme sijaitsi Rawai beachillä, Phuketista taksilla noin puoli tuntia. Kävimme aina iltaisin syömässä Bangla roadin sivussa olevalla ruokamarketilla. Jos joku ei tiedä niin tämä Bangla road on myös baarikatu ja täynnä maksullisia naisia. Kun olimme kävelemässä kohti paikkaa missä taksimme odotti, tokaisin Kristalle että taidan ottaa tuosta baarista seuralaisen mukaan. Krista joka oli jo silloin tarkka rahasta vastasi minulle: " ei mitään tollasia, mä voin tyhjentää ne, noi maksaa vaan". Menin aluksi hämilleni, nauroin vaan ja asia jäi sikseen. Meni muutama päivä ja taas olimme kävelemässä baarin ohi, sanoin että nyt tekee sen verran mieli et on vaan pakko ottaa tosta joku. Tuntui että en kerennyt sanoa lausetta loppuun niin Krista sanoi: "Mä voin ihan oikeesti tyhjentää ne sun pallit". Vakavoidun ja tunsin kuinka kiima valtasi kehoni. Kysyin: "pelleiletkö?" Krista vastasi: "en todellakaan, oon täs vähän katellu ja miettiny kaikkee ja kun viime aikoina itsellänikin on ollu hiljasta, nii jos homma on sulle fine niin on mullekkin ja meidän ei tarvii ikinä puhuu tästä kellekkään". Olin suunnattoman kiiman vallassa, mietin onko tää unta, kaikki pikkupoikana fantasioimat jutut pyöri mielessä. Pakettiauto taksimme tuli, Kristalla oli päällään sellainen lyhyt kesämekko, hän nousi ensimmäisenä taksiin, jotenkin hän taitavasti nosti jalkaa niin että kumartuessaan taksiin sisään hänen hameen helmansa nousi ja näin kuinka punaiset pitsi stringit vilahti. Hän teki sen tahallaan ja katsoi minua hymyillen huomasinko. Verkkokalvoilleni jäi näky ihanasti pullottavasta pimpistä, muistan sen näyn vieläkin. Istuimme vierekkäin hiace taksin takapenkillä, taksissa oli hämärää. Krista kuiskasi "pitäiskö nyt sitten vähän pussaa niin lämpenet, ei tuo kuski voi tietää että ollaan sisaruksia". Olin kyllä niin kiimassa jo valmiiks ilman pussailuakin kun mietin mitä tulen kohta samaan. Käännyin kuitenkin ja otin Kristaa niskan yläosasta kiinni, sormeni menivät hiuksien sisään ja aloimme suutelemaan intohimoisesti, tunsin kuinka munassani oikein kihelmöi kun kielemme osuivat toisiinsa kerta toisensa jälkeen. Yleensä säntillinen ja hyvä käytöksinen siskoni istui nyt jalat niin levällään kuin siinä oli mahdollista ja minä suudellessani hivelin hänen reittänsä niin että pikkurillini välillä osui hänen pikkareihinsa. Kuiskasin: "olen halunnut tätä niin kauan". Matka tuntui kestävän ikuisuuden, mutta vihdoin saavuimme villalle, maksoin taksin ja menimme sisään. Tässä vaiheessa tunsin ujoutta tai jotain sekavuutta, mutta Krista sanoi: "käydäänkö eka suihkussa" ja näin menin jo edeltä pesulle. Kun olin saippuoimassa hän tuli isoon suihkukaappiin ja alkoi hyväilemään minua takaapäin, nostin kädet ylös ja hän hyväili rintalihaksiani, siirtyen alemmas ja alemmas. Nyt hän laittoi suihkugeeliä lisää käteensä ja otti kivikovan munani käteensä. Toisella kädellä hän piti juuresta kiinni ja toisella kädellä pyöritti hellästi terskaani. Olin oppinut että tiettyjä lihaksiani jännittämällä voin estää laukeamiseni, sama kuin pissan tulon katkaisu. Nyt taitoni joutuivat todelliseen testiin. Hetken hyväiltyä Krista kysyi: " jos mennään tonne sänkyyn niin oisitko voinu vähän nuolla, tekee niin mieli ja Jukkakaan ei ikinä nuollu". Jukka oli siis hänen ex-miehensä. Vastasin että tottakai se käy ja teen sen enemmän kun mielelläni. Kuivattiin itsemme ja siirryimme makkariin, Krista meni sängyn reunalle kontilleen ja painoi yläkroppansa alas, laitoin kädet pakaroille ja aloin hiljaa pusuttelemaan hänen pyllyään, tein välillä kielellä hentoja ”vetoja” jotka pikkuhiljaa osuivat lähemmäs ja lähemmäs hänen silminnähden kosteaa pillua. Kieleni kulki alhaalta klitorikselta ylöspäin yli anuksen. Hän voihki ja näin kuinka limansa jo valui sisältä. Hetken "lämmittelyn jälkeen aloin keskittymään klitorikseen, pidin pientä imua ja liikutin kieltä. Aloin hiljaa sormettaa samalla, tunsin kuin pillun etuseinässä oleva "g-piste" alkoi kasvaa ja tuntua selvästi.

4

3407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyväilin sitä samalla kun kieleni teki työtä klitoriksella. Kohta Krista sanoi: "hei mun on ihan pakko käydä pissalla". Sanoin: "hei se pissahätä kuuluu tähän, anna tulla vaan, se tuntuu taju hyvälle". Aloin käyttämään enemmän voimaa g-pisteeseen, Krista voihki kovasti ja hetken päästä hänen ihanat mehunsa lensi, voihkinta oli todella rajua ja hänen jalkansa tärisivät. Krista kysyi: ”mitä tapahtu, mulle ei oo ikinä käyny näin”. Vastasin: ”sä squirttasit”. Käskin hänen kääntyä. Hän oli nyt selälteen ja nuolasin vielä kerran että sain maistettua mehuja. Laitoin kivikovan munani sisään ja aloin työntelemään, hän oli selällään sängyn reunalla,minä seisoin lattialla, menin vähän alemmaks että munani varmasti osuu hänen g-pisteeseen. Välillä suutelimme intohimoisesti ja nussin oikein selkä kaarella. Hetken päästä Krista ilmoitti että kohta taas tulee ne, otin hänen kädestään kiinni ja ohjasin klitorikselle. Hän hinkkasi sitä ja minä kiihdytin tahtia, voihkinta alkoi olla sen kuulosta että vetäsin munani ulos ja taas Kristalla lensi mehut. Tällä kertaa rajummin ja hänen klitoriksensa hinkkaus jotenkin vielä levitti roiskeita laajemmalle. Hyökkäsin heti nuolemaan pillua. Nousin ja menin selälleen, Krista tuli päälleni naama minuun päin. Ohjasin munan sisään ja Krista suuteli minua ja samalla teki hitaasti lantiolla keinuttavaa liikettä. Tunsin että kohta en voi enää pidättää, jotenkin ns kielletty hedelmä toi kiimaa ja sellainen ajatus että molemmilla on vilpitön halu tuottaa toiselle hyvää teki tehtävänsä. ”Multa tulee kohta”. Krista vastasi: ”älä tuu vielä, mä haluun niellä ne”. Hän hyppäs pois ja alkoi imemään niin että kädet eivät koskeneet munaan. Pyysin Kristalta jos voin nuolla samalla koska se on vaan super kiimasta. Hän siirti itsensä naamani päälle 69:siin. Nuolin ja ihailin siskoni ihanaa pillua samalla kun hän vain imi hiljaa ja teki aivan pientä liikettä terskani suussaan. Aloin voihkia, tunsin kuinka munani alkoi pumppaamaan mällejä eteenpäin. Munani oli edelleen siskoni suussa ja sykki sinne voimalla mällejä. Kun viimeinenkin pisara oli tullut, Krista kertoi onnellisena että tästä ei ikinä puhuta kellekkään. Tiedän että tapahtunu oli väärin, mutta se oli kyllä elämäni ihaninta seksiä.

Tarina on tosi ja toinenkin kerta tapahtui samalla reissulla, pitäiskö sekin kertoa?

• Anonyymi

Kerro!

• Anonyymi

Voi että miten kuuma Krista 😍

• Anonyymi

Muuten hyvä, mutta miksi kirjoittaa koko tarina pötköön. Jotain jaotusta voisit yrittää. Ei näitä pöhkökirjoituksia jaksa lukea.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      43
      3477
    2. 35
      2968
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      142
      2823
    4. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      70
      2307
    5. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      41
      1782
    6. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      86
      1555
    7. Mitä tarkalleen tunnet

Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai
      Ikävä
      67
      1084
    8. Nainen, koska nähtiin viimeksi

Mikä päivä? Tarkemminkin voit kohtaamistamme kuvailla. 🤗
      Ikävä
      51
      1026
    9. Kaivattusi ominaistuoksu?

Itse vastaan juustonaksu 😅
      Ikävä
      77
      1007
    10. Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.

Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois
      Hybridi- ja sähköautot
      3
      837
    Aihe