Ei anna periksi missään asiassa koska on omasta mielestään aina ja kaikessa yksinomaan oikeassa.
Nyt on pieneen sieluun ottanut vallan ylimitoitetusti pipiä rakkaansa Pattayan kakkiviemäreiden johdosta.
Taas pukkasi fotoo tulvavesiputkista nimikkeellä klönttiputket, eikä ole koskaan julkaissut fotoja 200 - 800 millisistä.
Näitä 200 - 800 putkien asennuksia kutsui alipaineistamiseksi ja sukitukseksi väittäen olevansa rakennusteknikko jolle koulussa aikanaan ei kerrottu että putkien asennus ei ole sukitusta.
Tuuletusta hän väittää alipaineistamiseksi.
No eipä aiheuta ihmetystä kun hän suodattaa uima-altaan vedet paineettomilla juomavesisuodattimilla ja hänellä on komposiittitalossaan jäähdyttävä keskusilmastointijärjestelmä ja maahan kaivettu jääkaappi.
Sukittava omanapanarsisti.
15
158
Vastaukset
- Anonyymi
Kova on vauti tänään täällä kyrvånsyylån Suomi24 chiang maissa. Ennätystä pukkaa aloitusten määrässä.
- Anonyymi
"Taas pukkasi fotoo tulvavesiputkista"
Haluatko kuvat jotka kertoo sinulle millaisia tulvavesiputket on Pattayalla? Ne on kapasiteetiltaan noin 4 x suurempaa haitariputkea, jossa mahtuu thaimies seisomaan.
2010
PS: On helppoa olla oikeassa kun on asian omin silmin nähnyt moneen kertaan. Remonttihan kesti kokonaisuudessaan kolmisen vuotta ja sitten alkoi Jomtienin vastaava.- Anonyymi
Pistää sitten fotoo 200 millisistä sukitetuista ja alipainelaitteistoista.
Tulvavesisettelyt voit jättää sikseen kun on kyse kakkaputkista.
Hauskaa .... Omin silmin nähnyt sukittava rakennusteknikko alipaineisti kakkaviemärit avo-ojista lähtien koko kaupunkiverkostossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauskaa .... Omin silmin nähnyt sukittava rakennusteknikko alipaineisti kakkaviemärit avo-ojista lähtien koko kaupunkiverkostossa.Se on se sinun versiosi edelleen ja ikuisesti, mutta jos jotakin tietäisit asiasta, tietäisit että siinä kuvassa on viemäriputkistoa.
Jos olisit käynyt Pattayalla vuosina 2018-2022 niin olisit nähnyt ne työt itse ja mitä putkea ne on. Putkiston laajennos kun tehtiin rannan osalta vielä kahteen kertaan tulvavesisysteemiin.
Tuosta kun scrollaat alas niin näet millaisia on sadevesiputket Pattayalla
https://www.pattayamail.com/news/pattaya-lays-large-drainage-pipes-to-ease-flooding-near-railway-road-509822
Huomaatko eron?
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauskaa .... Omin silmin nähnyt sukittava rakennusteknikko alipaineisti kakkaviemärit avo-ojista lähtien koko kaupunkiverkostossa.Huomaatko eron? Noh, kumpikos meistä oli oikeassa taas? Kerro minulle?
https://ibb.co/D01KMpx
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaatko eron? Noh, kumpikos meistä oli oikeassa taas? Kerro minulle?
2010Laita kuva alipaineistetusta ja sukitetusta kakkaviemäristä niin on mitä verrata, minä en puhu tulvavesistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaatko eron? Noh, kumpikos meistä oli oikeassa taas? Kerro minulle?
2010Voi rakaslapsi, kerrot että pattayalla häivyttää paskanhajua avoviemäreissä heittämällä matto viemärin päälle, seuraava vaihe oli että avoviemäreitä alipaineistetaan, idiootti avoviemäreitä ei voi mitenkään paineistaa, koska ne on avoviemäreitä. Niitä paineita ei saa mitenkään pysymään viemärissä, mitenkään... jos yrität imeä sitä paskan hajua pois, se imee vain ilmaa niiden viemärin ritilöiden kautta. Ei et ole vielä koskaan ollut oikeassa, ja olet harvinaisen tyhmä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi rakaslapsi, kerrot että pattayalla häivyttää paskanhajua avoviemäreissä heittämällä matto viemärin päälle, seuraava vaihe oli että avoviemäreitä alipaineistetaan, idiootti avoviemäreitä ei voi mitenkään paineistaa, koska ne on avoviemäreitä. Niitä paineita ei saa mitenkään pysymään viemärissä, mitenkään... jos yrität imeä sitä paskan hajua pois, se imee vain ilmaa niiden viemärin ritilöiden kautta. Ei et ole vielä koskaan ollut oikeassa, ja olet harvinaisen tyhmä.
Kun sinulla on noin helvetin huono käsitys yrittämisestä, rakennustekniikasta, kullasta ja ihan kaikesta, sinulla ei yksikertaisesti ole resursseja muuhun kuin lapioon nojailuun, tai mattojen liimaamiseen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun sinulla on noin helvetin huono käsitys yrittämisestä, rakennustekniikasta, kullasta ja ihan kaikesta, sinulla ei yksikertaisesti ole resursseja muuhun kuin lapioon nojailuun, tai mattojen liimaamiseen...
Tuo viimeisin kultakommentti että koruihin käytetty kultapitoisuus ei sovellu kultakoruihin oli taasen aikamoinen toteamus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo viimeisin kultakommentti että koruihin käytetty kultapitoisuus ei sovellu kultakoruihin oli taasen aikamoinen toteamus.
Vaikka tänään sinulle tuli viinarahaa kelaeläkkeen muodossa, niin ei olisi heti kannattanut mennä Alkoon tuhlaamaan vähiä rahojaan, kun terveys on tuolla mallilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pasawursti. Olet itse todennut että 23/24 kultasormus menee solmuun käytössä. Siksi sormuksiin laitetaan sekaan vahvempia metalleja tekemään sormuksista kestävä.
Tekoäly sanoo näin:
Kultasormuksen karaattipitoisuus ilmaisee kullan puhtausastetta. 14 karaatin (14K) kulta on Suomessa yleisin ja sisältää 58,5 % puhdasta kultaa, kun taas 18 karaatin (18K) kulta sisältää 75 % puhdasta kultaa ja on arvokkaampaa. 24 karaatin (24K) kulta on puhdasta kultaa, mutta liian pehmeää korukäyttöön, minkä vuoksi koruissa käytetään seoksia, kuten 14K tai 18K kultaa, jotka ovat kestäviä ja tasapainoisia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pasawursti. Olet itse todennut että 23/24 kultasormus menee solmuun käytössä. Siksi sormuksiin laitetaan sekaan vahvempia metalleja tekemään sormuksista kestävä.
Tekoäly sanoo näin:
Kultasormuksen karaattipitoisuus ilmaisee kullan puhtausastetta. 14 karaatin (14K) kulta on Suomessa yleisin ja sisältää 58,5 % puhdasta kultaa, kun taas 18 karaatin (18K) kulta sisältää 75 % puhdasta kultaa ja on arvokkaampaa. 24 karaatin (24K) kulta on puhdasta kultaa, mutta liian pehmeää korukäyttöön, minkä vuoksi koruissa käytetään seoksia, kuten 14K tai 18K kultaa, jotka ovat kestäviä ja tasapainoisia.Kyllä on pehmoisia mutta yleisimpiä Thaimaassa.
Tekoäly ... Hauskaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekoäly sanoo näin:
Kultasormuksen karaattipitoisuus ilmaisee kullan puhtausastetta. 14 karaatin (14K) kulta on Suomessa yleisin ja sisältää 58,5 % puhdasta kultaa, kun taas 18 karaatin (18K) kulta sisältää 75 % puhdasta kultaa ja on arvokkaampaa. 24 karaatin (24K) kulta on puhdasta kultaa, mutta liian pehmeää korukäyttöön, minkä vuoksi koruissa käytetään seoksia, kuten 14K tai 18K kultaa, jotka ovat kestäviä ja tasapainoisia.Minulla on kokemusta 23/24 koruista paljon, sormuksissa toimii jos sormus on iso ja paksu kaulakoruissa toimii myös toki sormus taipuu helposti, mutta minulla.kesti monta vuotta... Pidän enemmän valkokullasta se on kovempaa... Vaihdoin kaulakoruni siihen, Thaimaassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on kokemusta 23/24 koruista paljon, sormuksissa toimii jos sormus on iso ja paksu kaulakoruissa toimii myös toki sormus taipuu helposti, mutta minulla.kesti monta vuotta... Pidän enemmän valkokullasta se on kovempaa... Vaihdoin kaulakoruni siihen, Thaimaassa.
Kokemusta kullasta parin sormuksen verran ja jo on taas köyhää kun on vanhat korut joutunut viemään pois. Nekin sormukset on 14 karaatin pieniä sormuksia jotka veit kaniin. Ei tuolla historialla ole kokemuksen kanssa tekemistä, kun muutamalla satasella on pyöritellyt koko elämänsä aikana kultaa.
- Anonyymi
Häirikkö taas asialla.Taas epämääräinen aloitus matkailupalstalla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1033495Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv1962226Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02090Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k371822Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll91649- 951088
No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....5830Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu69827- 49821
Sinkkuihmisten suppea kuva maailmasta.
Siskoni on jo vannoutunut sinkku. Hän ei haaveile mitään suhdejuttuja. Mutta välillä mietin, miten vähän ja suppeasti129773