Siinä on vain USB-c liitin tai ulostulo. Miten sieltä saa kuvat ulos johonkin muuhun tallennusvälineeseen? Sovitin, mutta minkälaisen pitää toisen pään olla? Muistitikkuun?
Vastaukset 16
- Anonyymi
Pilvipalvelu eikä mitään sovittimia.
- Anonyymi
Mikä ihmeen "pilvipalvelu". Mikä se semmoinen on? Ei olla niin kehittyneitä tällä alalla. Fyysinen, näkyvä johto on paljon ymmärrettävämpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ihmeen "pilvipalvelu". Mikä se semmoinen on? Ei olla niin kehittyneitä tällä alalla. Fyysinen, näkyvä johto on paljon ymmärrettävämpi.
Google kertoo tarkemmin.. on paljon parempi ja käyttäjäystävällinen kuin vanhanaikainen piuha.
- Anonyymi
Voit siirtää kuvat tietokoneelle käyttämällä usb-johtoa. Sinun pitää sallia ensin puhelimen tiedostojen käyttö sen alasvetovalikosta käsin. Tämän jälkeen voit siirtyä tietokoneen tiedostossa puhelimen tallennustilaan ja kopioida kuvat haluamaasi tiedostosijaintiin tietokoneessa.
- Anonyymi
Näin olen tehnyt aina. En halua kuviani mihinkään pilvipalveluun, vaan tallennan ne omalle tietokoneelle ja sitten varmuuskopiot ulkoiselle kovalevylle. Työkaluna minulla on Windowsin valokuvat-ohjelmisto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin olen tehnyt aina. En halua kuviani mihinkään pilvipalveluun, vaan tallennan ne omalle tietokoneelle ja sitten varmuuskopiot ulkoiselle kovalevylle. Työkaluna minulla on Windowsin valokuvat-ohjelmisto.
Shotwell on parempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan pilvipalveluun ensin ja sieltä lataus koneelle. Paljon turvallisempaa ja kätevämpää..
- Anonyymi
Jep, selkis. On ihan myynnissä sellaisia johtoja, joilla tuo onnistuu. Kiitoksia kaikille viisaille vastaajille.
- Anonyymi
Ei pidä mitään vanhanaikaisia johtoja ostella nykypäivänä tähän hommaan..
- Anonyymi
No niinhän taas kävi, että johto löytyi ja edullinenkin, mutta tietokone ei reagoinut siihen mitenkään muuten, kuin ilmoittamalla aseman nimen. Sisältöä ei näkynyt ollenkaan. Mistähän olisi pitänyt se alasvetovalikko löytyä?
- Anonyymi
Pilvipalvelu eli Google kuvat. Ne olisivat jo olleet ajat sitten koneella..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pilvipalvelu eli Google kuvat. Ne olisivat jo olleet ajat sitten koneella..
Olis niitä muitakin kuvatallentimia kuten aijaa.com jne. Mutta kun niillä s...tanan älypuhelimilla ei voi tallentaa niille - näin ainakin ilmoitettiin.
Google on taas kuuluisa vakoilustaan, sinne ei uskalla enää mennä. - Anonyymi
Hohhoijaa. Halpa johto ei välttämättä tue tiedonsiirtoa, vaan on kenties tarkoitettu pelkästään lataukseen.
Alasvetovalikko on se, joka vedetään alas puhelimen aloitusnäytön yläreunasta. - Tosin "Salli usb-tiedonsiirto?" -kyselyikkuna pitäisi tulla aloitusnäyttöön jo siitä kun usb-johto kytketään tietokoneeseen puhelimen näytön ollessa päällä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis niitä muitakin kuvatallentimia kuten aijaa.com jne. Mutta kun niillä s...tanan älypuhelimilla ei voi tallentaa niille - näin ainakin ilmoitettiin.
Google on taas kuuluisa vakoilustaan, sinne ei uskalla enää mennä.Eikä pidäkään. Vain Google kuvat on hyvä. Ja Android=Google eli vakoilusta ei mitään väliä..
- Anonyymi
Hohhoijaa........ Onneksi on keksitty sähköposti, muutenhan tämä olisi mennyt vielä vaikeammaksi. Palataan asiaan, jos aihetta ilmenee. Kiitoksia vielä kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6141600Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44867Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl485739Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12711- 45652
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30556- 32523
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494