Oletko sinäkin yksi meistä ?

Anonyymi-ap

Suomessa on nyt miljoona yli 70-vuotiasta , kertoo Tilastokeskus.

Kun ei aina oikein uskoisi tuota täällä ?!

33

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

näyttelijät näyttelee ja valehtelijat valehtelee

• Anonyymi

Joo, mut ei kokoajan, eikä aina.

• Anonyymi

Johtunee siitä, että tällä palstalla on suurinosa alle seitenkymppisiä..
      Nuoremmat ovat tottuneet ilmaisemaan itsensä yhdellä tai kahdella sanalla, jota ei yli seitenkymppiset ymmärrä.
      Ja sitten nuoremmat haluavat käsitellä (vatvoa) samoja asioita kuukaudesta toiseen, kun taas me, yli seitenkymppiset ymmärrämme elon rajallisuuden, ja kaipaamme uusia ja virkistäviä asioita ja keskusteluja..

• Anonyymi

"...johtunee siitä, että tällä palstalla on suurinosa alle seitenkymppisiä.."

Mistä niin päättelet ? Perustele ! Todista !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"...johtunee siitä, että tällä palstalla on suurinosa alle seitenkymppisiä.."

Mistä niin päättelet ? Perustele ! Todista !

Eläkeläisiä taitaa olla suurin osa kuitenkin.

• Anonyymi

70 Vuotiailla aikaa seurata mitä ympärillä tapahtuu aihe vapaa, eläkkeellä ei pitäisi olla muita huolia kuin terveys.

• Anonyymi

Näinhän sen pitäisi olla, mutta kun ei aina kaikki haaveet toteudu, vaikka se ensimmäinen eläke tuli jo kauan sitten. Josta tuli haaveiltua useita vuosia.

• Anonyymi

Huolia on, mut ei niiden pidä antaa vallata koko elämää.

• Anonyymi

Aloittaja, olet väärässä mikäli on hesariin uskominen tänään.
      Siellä kerrotaan että yli 70-vuotiaita on 940 000.
      Mutta vastaan, olen yksi heistä.

• Anonyymi

Uskon enemmän iltapäivälehteä, jonka mukaan yli 70- vuotiaita on yli miljoona.

• Anonyymi

Hesari valehtelee.
        Oikeaa tietoa saa muualta, esim. maikkarilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskon enemmän iltapäivälehteä, jonka mukaan yli 70- vuotiaita on yli miljoona.

Onko se merkittäväkin ero noin suuressa luvussa ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hesari valehtelee.
        Oikeaa tietoa saa muualta, esim. maikkarilta.

Hesari on paras neutraaliudessaan. MTV on puolueellisempi. Se on oikeiston media.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se merkittäväkin ero noin suuressa luvussa ?

Jos valehtelee pienissä asioissa voi valehdella myös isoissa ja tärkeissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos valehtelee pienissä asioissa voi valehdella myös isoissa ja tärkeissä.

Totuus ei ole aina faktaa.

• Anonyymi

Naisia hieman enemmän kuin miehiä, naiset elää kauemmin kuin miehet.
      Sitä ihmettelen, kun tuttujen ja kavereitten kanssa kahviloissa ja toreilla juttelee, ei kukaan ole yhden ja saman asian jankuttaja, jokainen osaa keskustella sivistyneesti asioista, kaikenlaisista, kukaan ei raivoa jostain niinkuin tällä palstalla tekee joku hallituksesta ja persuista.

• Anonyymi

Tuo on totta. Olen muutamassa ryhmässä, siellä keskustellaan ihan sivistyneesti, ei kukaan nimittele eikä solvaa.
        Joskut tosin joskus lörpttelevät ylipäätään liikaa. Esim. tänään joku uudehko tyyppi kertoi tapautumistaan niin perusteellisesti että: SE sanoi näin, sitten Minä sanoin näin, no SE siihen että ja Minä että.. Näitä tarinoita tuli kaksi, ei kukaan jaksanut seurata, sen verran ymmärsin että kyse oli asunnon ostosta. Kyllä oli jäänyt mieleen asia pyörimään, kun siitä oli 5 vuotta.

Eli tämän henkilön ja näiden hallitus-jankkaavien mielenterveydessä tai -sairaudessa on sama vika. On jäänyt päälle yksi asia jota pitää kelata päivät päästään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on totta. Olen muutamassa ryhmässä, siellä keskustellaan ihan sivistyneesti, ei kukaan nimittele eikä solvaa.
        Joskut tosin joskus lörpttelevät ylipäätään liikaa. Esim. tänään joku uudehko tyyppi kertoi tapautumistaan niin perusteellisesti että: SE sanoi näin, sitten Minä sanoin näin, no SE siihen että ja Minä että.. Näitä tarinoita tuli kaksi, ei kukaan jaksanut seurata, sen verran ymmärsin että kyse oli asunnon ostosta. Kyllä oli jäänyt mieleen asia pyörimään, kun siitä oli 5 vuotta.

Eli tämän henkilön ja näiden hallitus-jankkaavien mielenterveydessä tai -sairaudessa on sama vika. On jäänyt päälle yksi asia jota pitää kelata päivät päästään.

Näin on. Nää persujutut ovat tyhmiä.
        Tai olivat silloin tyhmiä, kun vielä viitsin lukaista niitä.
        Nykyisin hyppään yli.
        Eikö näillä persuistelijoilla ole mitään omaa elämää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotain lievää vanhuudenhöperyyttä se jankuttaminen on, putkiaivot kutistuu ja jutut kiertää kehää.

• Anonyymi

Ei täällä raivoa kuin persut, kun kirjoitetaan jostain jotain mistä he eivät pidä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sinä tunne kirjoittajia etkä tiedä mistä muustakin he ovat kiinnostuneita
        ja mistä muista aiheista he ovat tehneet aloituksia täällä.

Itselläsi on levy jäänyt pyörimään: Ei saa kirjoittaa hallituksesta !

Mikä sinä luulet olevasi määräämään, mistä täällä saa kirjoittaa ?
        Mene vaikka Hommaforumiin, siellä on ehkä sinua miellyttäviä kirjoituksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotain lievää vanhuudenhöperyyttä se jankuttaminen on, putkiaivot kutistuu ja jutut kiertää kehää.

Sinä jankutat samaa 20 :ssä aloituksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä jankutat samaa 20 :ssä aloituksessa.

Kertaus on opintojen äiti, kuten sanotaan. Mitä hitaampaa opetetaan, sitä enemmän pitää kerrata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai se ikä joillekin vanhuudenhöperyyden mukanaan tuo.
        Joskus 50.ssä tuli 500 viestiä päivässä ilman politiikkaa. Politiikka siivottiin omalle palstalle.
        Oli kymmenen vuotta väliä palstailussa..
        On muuttunut, kai tämä joillekin jotain mielihyvää tuo.
        En minä kenenkään onnenhetkiä halua estää, jos kerran joku onnensa saa, kun täyttää palstan uusilla ja vanhoilla politiikkaketjuilla, niin hänelle onnensa suotakoon.
        Tämä kokeilu minun osalta päättyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai se ikä joillekin vanhuudenhöperyyden mukanaan tuo.
        Joskus 50.ssä tuli 500 viestiä päivässä ilman politiikkaa. Politiikka siivottiin omalle palstalle.
        Oli kymmenen vuotta väliä palstailussa..
        On muuttunut, kai tämä joillekin jotain mielihyvää tuo.
        En minä kenenkään onnenhetkiä halua estää, jos kerran joku onnensa saa, kun täyttää palstan uusilla ja vanhoilla politiikkaketjuilla, niin hänelle onnensa suotakoon.
        Tämä kokeilu minun osalta päättyy.

Jos se yksi häiris saisi bannin, palsta olisi ihan ok.

• Anonyymi

Ei ne kaikki täällä olekaan.

• Anonyymi

Onneksi.

• Anonyymi

Olemme suurten ikäluokkien häntäpäätä, itse olen 72 v.

Vuosi 1953 oli vielä "sota-aikaa", jotkut ruokatarvikkeet olivat vielä kortilla. Äitini säästi mm. minun nimelläni olleet ostokupongit.

Tallella on myös vauvanvaatteeni!

• Anonyymi

Muistan kun kansakoulussa jaettiin vähävaraisten lapsille vaate-, ja kenkälappuja, joilla sai alennusta kaupassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistan kun kansakoulussa jaettiin vähävaraisten lapsille vaate-, ja kenkälappuja, joilla sai alennusta kaupassa.

Muistan kansakouluruuista löysän kaurapuuron jota kutsuttiin "tapettiliisteriksi" ja oli lasissa piimää, johon en ollut itse kotona tottunut. "Pahaa." Ehkä keittiöllä ei ollut kunnon jääkaappeja ja maito olisi hapantunut kaappiin. Näkkileipää tai kuiva ruisleivän siivu, ilman voita ja jota piti liottaa joko piimässä tai keitossa.

Se "tapettiliisteri" oli kyllä outo ruoka, miten kaurapuuro saatiinkin niin omituiseksi, ryynit kai sekoitettiin kylmään veteen ja haudutettiin liian kauan. Sitten oli vielä kaalikeitto, jossa nuutuneita, kellastuneita kaalin siivuja, sain kammon kaalikeittoon.

Ennenkuin aikuisiällä sain todella hyvää kaalikeittoa ja ihmettelin sitä eroa siihen koulussamme tarjoiltuun. "Tämähän on hyvää!"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistan kansakouluruuista löysän kaurapuuron jota kutsuttiin "tapettiliisteriksi" ja oli lasissa piimää, johon en ollut itse kotona tottunut. "Pahaa." Ehkä keittiöllä ei ollut kunnon jääkaappeja ja maito olisi hapantunut kaappiin. Näkkileipää tai kuiva ruisleivän siivu, ilman voita ja jota piti liottaa joko piimässä tai keitossa.

Se "tapettiliisteri" oli kyllä outo ruoka, miten kaurapuuro saatiinkin niin omituiseksi, ryynit kai sekoitettiin kylmään veteen ja haudutettiin liian kauan. Sitten oli vielä kaalikeitto, jossa nuutuneita, kellastuneita kaalin siivuja, sain kammon kaalikeittoon.

Ennenkuin aikuisiällä sain todella hyvää kaalikeittoa ja ihmettelin sitä eroa siihen koulussamme tarjoiltuun. "Tämähän on hyvää!"

Meidän kaupungissa sai koulussa 60-luvun alussa hyviäruokia, tai ehkä en vain osannut olla kranttu, monesti jäätiin kavereiden kanssa vielä näkkileipää mussuttamaan ruokalaan ruuan jälkeen.

• Anonyymi

Ministeriön ostamaa tilastotiedettä se vain on. Velkaministeriön.

• Anonyymi

Mikä se sellainen ministeriö on?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      83
      7101
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7053
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      108
      6157
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5404
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5228
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      63
      5185
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5098
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4585
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      16
      3467
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3380
    Aihe