Paljon on tarjouksie joka puttiikkiin. Osta sitä tae tätä niin säästät niin ja nuin paljo!
Miten voepi säästää , jos ostaapi jotaki?
Miten paljon olette säästäneet kaupassa?
15
486
Vastaukset 15
- Anonyymi
En tiijä van kohta on taas Joulu.
- Anonyymi
Ei se joulu tyhjätaskun elämää mullista.
Kun ei ole varaa niin oli joulu tai juhannus tilanne köyhyydessä sama - Anonyymi
LumperiA kirjoitti:
Seästääköhän joulupukkihi paljo kun monelle moaliman lapselle ostelleepi lahjoja?
Eihän se pukki mitään lahjoja osta vaan kaikki tehdään alusta loppuun pukin pajassa!
- Anonyymi
Tuhansia euroja on säästö vuodessa. Pöllin tavaraa kyllä lähes joka ”ostosreissulla”. Niin lihat kun toppatakit lähtee tarpeeseen🤗
- Anonyymi
😡😡😡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😡😡😡
Minkäs teet kun verissä on🤷
- Anonyymi
Ostan vain mitä tarvitsen.
- Anonyymi
Tarjouksia toivoisi kulutustavaroihin eniten..
- Anonyymi
Eipä tuu juurikaan hintoja kateltua, jos jotain mieli tekee niin ostan.
- Anonyymi
Säästyi hermot kun en asioi enää s-mafian liikkeessä vaan pelkästään keskolla. Eivät saatana voi röökiä myydä vaikka ikää 40v
- Anonyymi
Hyvä syy lopettaa tupakointi.
- Anonyymi
Kun jätätte kaljan ja tupakan ostamata niin pajon jo säästyy.
- Anonyymi
Kerran säästin kun en ostanukkaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546