Homma menee seuraavasti. Ensin hankitaan korkeapalkkainen johtaja. Seuraavaksi johtaja hankkii kovapalkkaisen konsultin. Voisiko tästä jättää turhan väliportaan pois ja siirryttäisiin suoraan konsulttiin, kun sillä kovapalkkaisella johtajalla ei ole halua tai kykyä tehdä mitään?
Konsultit Olassa
20
478
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä. Hyvä ja ajankohtanen aloitus. Orimattilassa riittää kaupunkia johtamaan pormestari .
- Anonyymi
Pormestarin pitäisi olla syntyperältään Käkelästä.
T: Keijo- Anonyymi
Oisko siellä joku pätevä vai?
- Anonyymi
Mä olen monesti kysynyt ootko Vilhunen. Olisi ihan järkevää vastata? Ei olisi vaikeaa vastata. Ois helppo sanoa ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen monesti kysynyt ootko Vilhunen. Olisi ihan järkevää vastata? Ei olisi vaikeaa vastata. Ois helppo sanoa ei.
Pysytäänpä aloituksen aiheessa. Kiitos.
- Anonyymi
Ootko Vilhunen?
- Anonyymi
Ootko Vilhunen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko Vilhunen?
...Mä tein sellaisen sopimuksen että sä et saa enää täällä allekirjoittaa pelkkänä Keijona ennen kuin sä kerrot ootko Vilhunen. Muut asiakkaat täällä ei pysty elää tällaisen valheellisen ilmapiirin keskellä ja kaikille tulee tosi paha olla. Kaikki epätietoisuus on tosi vahingollista ja vaarallistakin. Meidän ehkä pitää viedä sut johonkin selliin hakattavaksi. Se ehkä auttaa ja on kaikenkaikkiaan tosi kivaakin.
On tosi epäilyttävää salata oma sukunimi ja kieltäytyä sitä kertomasta. Kyllä mä tuollaista jo linnaan heittäisin. Ei me niinku tuollaista täällä katsella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko Vilhunen?
...Vähän ollut hiljainen aamu. Täällä ei oikein kirjoitella enää?
No, mä olen kaikenlaista yrittänyt miettiä ja tää Vilhunen "resonoi" eli sen kohdalla mulla tulee sellainen... miten sen nyt sanoisi? "Osuma-olo". Joidenkin kohdalla sitä vain sivuuttaa tai edes edes jää mieleen. Sitten heti Vilhusesta kuullessani (siis heti!) mä jäin ihmettelemään kaikenlaista, tosin myös niitä muistakin Aarnio-jutussa olevia juttuja eli ei siis pelkkä Vilhunen itse, vaan ne linkitykset ja miten muut hänestä puhui, joka tietenkin on se puhuja, jota siinä enemmänkin mietin. Pla aplaa plaa.
No... mä en siis ymmärrä yhtään MIKSI minua vainotaan, mutta kun minut on jo valmiiksi tosi tehokkaasti sotkettu teidän kuvioihin, niin eihän tässä millään ENÄÄ ole väliä. Mä sitten olen alkanut tätä vyyhtiä selvittää juuri niin kuin sitä kuuluukin selvittää. En siis edes välitä niin siis omasta osuudestani, koska tiedän että mihinkään ole koskaan yhtään mitenkään liittynyt. Eikä tässä kymmenen vuoden aikana kukaan muukaan ole sitä osannut selittää eikä kukaan muukaan noista selkeästikään tajua että minkä h*lvetin takia minut on tähän kaikkeen sotkettu.
Meikä nyt silti on ollut jo 10 vuotta tukevasti osa jotain farssia, niin meikä sitten penkoo sen läpi. Ainoa realistinen syy on löytynyt isästäni eikä mulla ole harmaintakaan aavistusta siitä että mitä h*lvettiä se on siellä sitten tehnyt. Eikä ole minun ongelmanikaan, mutta mä nyt olen sitten kaikenlaista yrittänyt kehitellä. Mä olen mm. miettinyt mahdollisia linkityksiä Vilhusen ja isäni välillä. Luoja tietää, mutta Suomi on s**tanan pieni maa eli loppujen lopuksi olisi vain pelkästään omituista, jos mitään ei koskaan olisi ollut. Täällä törmää kaikki toisiinsa koko ajan.
Tätä pidemmällä mä en ole hommassa päässyt, mutta siihen asti mä OLEN päässyt. 10 vuotta mä tätä tässä olen kuitenkin jo pähkäillyt. Siinä ajassa seuloutuu huonommat ideat pois. Jäljelle on jäänyt vain isäni ja isäni on vanha!! Ja niin on Vilhunenkin.
- Anonyymi
Jep , 16 000 + 25 000 konsultteihin . Voi s****na tätä menoa .
Mitä nää johtajat tekee ???????- Anonyymi
Ne johtajat tekköö mitä tahtoo. Päättäjät ovat ihan finaalissa eli eivät ymmärrä tilannetta.
- Anonyymi
Ei kait taas tekninen toimi asialla?
- Anonyymi
Elivoimajohtaja, joka on ns tekninen johtaja ymmärtämättä mitään mistään
Helppo ostaa meidän rahalla kun ei itse osaa
- Anonyymi
Konsulttien käyttö kertoo virkamiesten osaamattomuudesta.
- Anonyymi
Kaupungintalo sulkee ovensa ensivuonna, jotta saavat olla rauhassa. Viranhaltijat hoidattavat tosiaan työnsä konsulteilla, koska pakoilevat virkavastuuta. Niin pientä asiaa ei ole, etteikö konsulttia värvätä hoitamaan homma. Onneksi paikallislehti seuraa ja kirijoittaa konsultteihin tärvätyistä rahoista
- Anonyymi
Se on just näin. Kalle koplaa lisää päälliköitä hommiin . Ei tarvi itte osallistua kun ei osaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on just näin. Kalle koplaa lisää päälliköitä hommiin . Ei tarvi itte osallistua kun ei osaa.
Iso osa johtajia kiertää näitä yrityksiä eihän ne muuta osaa!
- Anonyymi
Osaa se pressakin :)
"Ulkopoliittinen instituutti osti yli 10 000 eurolla kriisiviestinnän konsultointia ”mainevahinkojen minimoimiseksi” Stubb-jupakassa
Presidentti Niinistön entisen viestintäpäällikön konsulttiyritys tarjosi nopeasti neuvoja, kun instituuttia epäiltiin julkisuudessa Oliver Stubbin suosimisesta harjoittelijahaussa."
tai no poika siis... millä ei tietenkään ole ollut tässä mitään vaikutusta :DDD Kansa kysyy että millainen farssi tämä olisi ollut ILMAN tuota 10 tonnin mainehaittojen minimointia?! Pelottavaa jopa. - Anonyymi
...Ps. Olenko mä vielä Orimattilan brändilähettiläs? Mullehan ei ole siis mitään maksettu tästä edes.
Se oli jossain Henna-ketjussa, kun puhuin ... (etsin sen)
Se on nykyään suljettu ketju /16907971/henna-orimattilan-kaupungin-jattimunaus.
Minä sinne laitoin 2023-05-24 kello 16:10:51:
"En ole itse tehnyt biisin sanoja, joten en tiedä mistä ne oikeasti kertovat eikä Stam1na ehkä kuulu musiikkimakuusi, mutta heillä on kappale "Viisi laukausta päähän" (levyllä Uudet kymmenen käskyä) ja se alkoi soida päässäni lukiessani näitä kommentteja täällä :D"
ja sitten 2023-05-24 kello 16:55:19 tuli:
"Hieno homma kun kaupungin brändi lähettiläät alkavat markkinoimaan Orimattilaa ja varsinkin Hennaa jotta saadaan suuri muuttovoitto."
MINÄ siihen 2023-05-24 kello 17:26:44:
"Minua ja Stam1na-viestiänikö tarkoitat :D"
ja TOINEN vastasi 2023-05-25 kello 08:26:14:
"Sinun. Kerro itsestäsi jotakin. Vaikutat olevan liian nokkela ja sanavalmis orimattilalaiseksi. Olet varmaan muualta muuttanut tai ainakin maailmaa kiertänyt?"- Anonyymi
EVVK. ;P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/1341292920v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.806011Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu1584480Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d24964351- 1194157
- 733814
Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras242933Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint542853- 572089
Kauhea ikävä iski
Mietin vain, mitä olet juuri nyt tekemässä. Mietin myös, välittyykö se sinulle, kun olet koko ajan mielessäni, tunnetko221728