Tietääkö kukaan Lopella varsinkin hepolammin alueella ja lähistöllä mitään taloja missä kummittelee tai vaikka oisi purettu talo niin jos on tarinoita niistä niin haluaisin kuulla niitä tarinoita
Kummitustalot/autiotalot/tarinat
16
398
Vastaukset
- Anonyymi
Mua myös kiinnostaa kaikki Lopen kummitusjutut.
- Anonyymi
Kunnantalolla ainaki kummittelee. Eilen siellä taisi olla itse. .... paikalla.
- Anonyymi
Ei kukaan tohi kertoa. Paaraa pelätään Lopella yleissti mutta harva tietää että Paara kulkee pitäjässä edelleen. Ei se ole mikään ikivanha perinnetarina. Tänä vuonnakin on Paara vieraillut ainakin kahdessa paikassa, voi olla että useammassakin mutta kahdesta tapauksesta on kerrottu.
- Anonyymi
Paarahan liikkuu nykyään alvariinsa ! Se on paljon aktiivisempi ja rohkeampi kuin joskus ammoisina aikoina. Näyttäytyy julkisilla paikoillakin. Eilen juuri naapurin kanssa puhuttiin tästä kun Paara oli tullut häntä vastaan tiellä. Itse olen nähnyt kirkonkylän uimarannalla. Istui laiturilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paarahan liikkuu nykyään alvariinsa ! Se on paljon aktiivisempi ja rohkeampi kuin joskus ammoisina aikoina. Näyttäytyy julkisilla paikoillakin. Eilen juuri naapurin kanssa puhuttiin tästä kun Paara oli tullut häntä vastaan tiellä. Itse olen nähnyt kirkonkylän uimarannalla. Istui laiturilla.
Jospa se oli pelsepuupi itse laiturilla ongella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa se oli pelsepuupi itse laiturilla ongella?
Siltä se näytti !
- Anonyymi
Laakasalossa kummittelee .
Hepolammi kummitusmersuineen pihas. - Anonyymi
Eikö muka ole tietoa tämän enempää ?
- Anonyymi
Kirkolla on yksi gummitustalo.
Asukkaat tietää.
En kerro missä...- Anonyymi
Yhdessä kesämökissä kummittelee. Pahoja pahoja henkiä..
- Anonyymi
Kerro vaan ! Ja miten kummittelee ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ne pahat henget tekee ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko siellä mökillä sattunut jotain ikävää ?
- Anonyymi
Kirkonkylälle rakennettu talo joskus 40-50 vuotta sitten että ei ole vanha talo.
Kai se on se paikka mihin rakennettu.
Alle kilometrin säteellä kirkosta- Anonyymi
Itse olen aikoja sitten asunut talossa jossa kummitteli. Talon paikalla oli myös aiemmin ollut talo ja kummittelu johtui sen edellisen talon tapahtumista.
- Anonyymi
Tyhjäksi jääneessä eetilässä kummittelee....
Eikä ihme ....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924030
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.603334Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1603032Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,652973SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.772474Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52306Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a282004Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1781982Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s641969- 931358