Se on eilen ja tänään väittänyt että miljoonia tietokoneita jää käyttökelvottomaksi kun Windows 10 päivitykset loppuu 14.10.2025, mutta ei sanallakaan maininnut että koneiden käyttöikää ja elinkaarta saa pidennettyä vaihtamalla siihen esim. Linuxin! Laitoin asiasta palautettakin mutta samaa paskaväitettä tulvi jälleen tänään mm. Selkouutisissa! KENEN asialla Yle oikein on? Arvaan että tietokonevalmistajien ja Microsoftin asialla!
YLEN UUTISET VALEHTELEE!
16
124
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Oliko tästä apua aloittelijoille?
- AnonyymiUUSI
Voi voi herkkänahkaista, minne olisit tuon halunnut laitettavan?
- AnonyymiUUSI
Olet oikeassa, mutta 98% ihmisistä ei osaa asentaa Linuxia - tai edes halua tietää, mitä käyttöjärjestelmää käyttää. Tietotekniikka vaan on liian hankalaa perus-ihmisille!
- AnonyymiUUSI
Se on kapitalisimi joka jyrää, puna-aate ei oikein ota menestyäkseen.
- AnonyymiUUSI
Windows se on lähempänä puna-aatetta, monopoliasemineen, kuin Linux joka on vapaata markkinataloutta!
- AnonyymiUUSI
Linux EI ole puna-aatetta vaan vapaata markkinataloutta ja nyt prkle lopetat mun viestieni poistattamisen kiusantekomielessä vaikka TOTUUS EI SINUA MIELLYTÄ NIIN SILTI EI TARVII TOISTEN VIESTEJÄ POISTATTAA!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Windows se on lähempänä puna-aatetta, monopoliasemineen, kuin Linux joka on vapaata markkinataloutta!
Mutta raha on se joka ratkaisee.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Linux EI ole puna-aatetta vaan vapaata markkinataloutta ja nyt prkle lopetat mun viestieni poistattamisen kiusantekomielessä vaikka TOTUUS EI SINUA MIELLYTÄ NIIN SILTI EI TARVII TOISTEN VIESTEJÄ POISTATTAA!!
monta viestiä olet jo kerinnyt lähettää, kukaan ei ole poistanut viestijäsi mutta ne on sensuroitu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta raha on se joka ratkaisee.
Koska raha ratkaisee, käytän Linux:ia - siinä on enemmän rahaa minulla.
- AnonyymiUUSI
microsftin mukaan ne jää, se on eriasia sitten mitä ihmiset tekee.
- AnonyymiUUSI
Microsof VALEHTELEE!
- AnonyymiUUSI
Voi käyttää aivan huoleti kun suojausasetukset kunnossa, samoin virussuoja ja palomuuri käytössä, enemmän ongelmia ms-päivitykset aiheuttaa.
- AnonyymiUUSI
KOKOOMUS on saastuttanut ylen ja siitä tuli Oikeisto-YLE.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19088328/mika-pellon-rikka-kasvi-on-kyseessa--sen-kukka-on-kuin-pieni-paivankakkara - AnonyymiUUSI
Ei yle valehtele, kyse oli läppäreistä ja aika moni kympin aikaisista läppäreistä alkaa olla ehtoo puolen laitteita. itse en yli viisi vuotta vanhaa läppäriä ostaisi vaikka siihen saisi minkänmoisen käyttiksen.
- AnonyymiUUSI
Kyllä läppärinkin pitää kestää vähintään 15 vuotta - muuten sitä ei kannata edes ostaa!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä läppärinkin pitää kestää vähintään 15 vuotta - muuten sitä ei kannata edes ostaa!
Niin pitäsi mutta käytäntö on ihan toinen, ser -lavaltakin löytää uudempia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....2029672Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen364437Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht1193995Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu1003851- 2053496
Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik262915Rakastan sua mutten uskalla jutella sulle
Kumpa sä näkisit tämän viestin❤️ Kaipaan sua vaikka oot välillä ihan lähellä mutten saa sanottua sulle enää mitään. Ujos1421475Mihin rakastuin sinussa?
Rakastuin siihen, miten katsoit minua Rakastuin siihen, miten hymyilit minulle Rakastuin siihen, kuinka hyväksi sait its731406- 901204
Anssi Heikkilä umpirehellisenä - Rankka yö TTK-yllätystippumisen jälkeen!
Minkä parin tai kenen olisi mielestäsi pitänyt tippua TTK:sta? Tämä oli kyllä todellinen yllätys, että Mira Luoti ja A151171