Ammattitaidoton sosiaalityöntekijä

Anonyymi-ap

Lapseni on huostaanotettu 2 vuotta sitten, koska miesystäväni sai aivoverenkiertohäiriön, sosiaalityöntekijä virallisti sen juoppohulluuskohtaukseksi vaikka oli koronan aiheuttama sairaskohtaus.
Koko tämän 2 vuotisen ajan hän on pitänyt meitä pilkkanaan joka palaverissa ja aina kaikki on meidän syytä. Hän on kertonut, että luotettava taho on puhunut että kotiviikonloput ovat menneet huonosti, mutta ei kerro, mikä luotettava taho. Viime jouluna hän huusi tekevänsä meistä rikosilmoituksen ja soittavansa poliisille, kun olemme kuulemma opettaneet lapsen haukkumaan häntä vitun huoraksi, ei olla, mutta kun arvon sosiaalityöntekijä näin sanoo niin se on silloin paikkansa pitävä fakta!
Nyt lasten tapaamiset ja soittoajat on rajattu, koska minä kuulemma puhun aikuisten asioita ja omia murheitani lapsilleni - he ovat todella kuormittuneet kotiviikonloppujen jälkeen että on parempi etteivät kulje kotona joka toinen viikonloppu! Olen kuulemma myös psyykkisesti epävakaa! En ymmärrä, miksi hän on ottanut meidät silmätikuikseen - me ei puhuta aikuisten asioita lapsille, eikä opeteta huorittelemaan naisia, silti kaikki on meidän syytä.
Minne oikein voin ottaa yhteyttä? Me ollaan voimattomia, olen puhunut kahdelle psykiatriselle sairaanhoitajalle, psykiatrille, Valviralle, työntekijälle joka valvoo meidän tapaamisia, sosiaaliasiavastaavalle ja sosiaalityöntekijän ylemmälle ja alemmalle työnantajalle, mutta ne jotka uskovat, vaihtavat yllättäen työtehtäviään eivätkä voi auttaa ja sitten ovat nämä jotka eivät usko meidän "KUNNON" sosiaalityöntekijästä että hän tuollaista tekisi, joten valitukset eivät etene!

5

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No kuule...
      Sosiaalityöntekijä ei ota lapsia huostaan ihan vain kiusakseen, ei aivoverenkiertohäiriön takia ellei miesystäväsi sen vuoksi ollut vaaraksi lapsille, eikenellekään "virallista" diagnoosia, eikä rikosilmoituksilla uhkaile lasten huorittelun takia. Kukaan ei vaihda työtehtäviään sinun takiasi.
      Psyykkisesti epäväkaan kuvan onnistut itsestäsi antamaan jo täällä - voin vain kuvitella, millainen olet noissa tapaamisissa...

• Anonyymi

Sinä selvästi et ole elämää edes nähnyt kun näin arvailet toisen elämää, älä kommentoi kun et oikeaa elämää edes ymmärrä. Kuulostat ihan samalta kun eräs tuttuni oikeasta elämästä joka jatkuvasti vähättelee toisia ja toisten elämää, hän itse kuvittelee olevansa Jumalasta seuraava tai itse Jumala - narsistiksikin sinun kaltaista ihmisen irvikuvaa kutsutaan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä selvästi et ole elämää edes nähnyt kun näin arvailet toisen elämää, älä kommentoi kun et oikeaa elämää edes ymmärrä. Kuulostat ihan samalta kun eräs tuttuni oikeasta elämästä joka jatkuvasti vähättelee toisia ja toisten elämää, hän itse kuvittelee olevansa Jumalasta seuraava tai itse Jumala - narsistiksikin sinun kaltaista ihmisen irvikuvaa kutsutaan...

Jaa että narsisti. Mistä hankit keittiöpsykologin tutkintosi? Olikos se toisen elämän arvailu vain sinun yksityisoikeutesi?

• Anonyymi

Lakimieheen. Tilanne on vakava. Ei kai mikään omainen kieli teistä? Jotain tuossa on omituista. Miehesi kohtauksesta pitäisi riittää lääkärintodistus.

• Anonyymi

Rukoilen puolestasi ja lapsesi puolesta, että pääsette irti systeemistä, joka haluaa pitää teidät materiaalinaan. Koittakoon vapaus teille pian.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      62
      6755
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      66
      6598
    3. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      144
      5404
    4. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      50
      4413
    5. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      20
      4069
    6. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      5
      3600
    7. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      37
      3128
    8. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      28
      3053
    9. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      69
      2720
    10. Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....

Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta
      Maailman menoa
      36
      2223
    Aihe