Jukka Kuoppamäkikin sen tietää, Radio Sandels aito suomalainen paikallisradio

Anonyymi-ap

50

455

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin. Mainoksissa yleensäkin ollaan sitä mieltä mistä maksetaan

• Anonyymi

Ei kukaan Suomessa pakota ihmistä osallistumaan kenenkään mainokseen. Vai menisitkö itse hokemaan mainokseen jotain, mikä ei tunnu omalta ja minkä sanona tuntuu väärältä ja valheelliselta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan Suomessa pakota ihmistä osallistumaan kenenkään mainokseen. Vai menisitkö itse hokemaan mainokseen jotain, mikä ei tunnu omalta ja minkä sanona tuntuu väärältä ja valheelliselta?

Mistään muusta ei ole kyse kuin rahasta. Raha ratkaisee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voiko joku olla niin retardi että luulee mainoksessa mainostetun tuotteen olevan myös mainoksessa esiintyvän oma mielipide

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, vaan arvostuksesta suomalaista radiotuotetta kohtaan. Tässä yhteydessä Sandels radio.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, vaan arvostuksesta suomalaista radiotuotetta kohtaan. Tässä yhteydessä Sandels radio.

Sandels on ihan surkea radio. Vain järviradio on paskempi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli voit vaikka hokea mainoksessa rahasta ja mistä summasta omalla nimelläsi, äänelläsi ja jos tv mainos kasvoillasikin vaikkapa seuraavaa.

Mieskin voi synnyttää
        Homous on sairaus
        Sukupuolia on enemmän kuin kaksi.

Itse en hokisi noita missään mainoksessa mistään hinnasta. Jokainen toki päättä omansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voiko joku olla niin retardi että luulee mainoksessa mainostetun tuotteen olevan myös mainoksessa esiintyvän oma mielipide

Voiko joku olla niin aasi, että kuvittelee kaikkien menevän vain sellaisiin mainoksiin, joiden sisältöä eivät itse kuluttaisi, tuotteita ostaisi ja joiden mainoslauseesta eivät pidä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli voit vaikka hokea mainoksessa rahasta ja mistä summasta omalla nimelläsi, äänelläsi ja jos tv mainos kasvoillasikin vaikkapa seuraavaa.

Mieskin voi synnyttää
        Homous on sairaus
        Sukupuolia on enemmän kuin kaksi.

Itse en hokisi noita missään mainoksessa mistään hinnasta. Jokainen toki päättä omansa.

Tuollaiset esimerkit kertovat ainoastaan omasta ajatusmaailmastasi ja omasta seksuaalisesta suuntautumisestasi. Samalla ne kertoo siitä, että kaapista ulos tuleminen on vielä edessä päin.

Siis eihän tuollaisia oikeasti mainostettaisi, koska ei se kannata kaupallisesti. Mutta sinulle ne tulivat mieleen ajatuksina. Se herättää kysymyksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voiko joku olla niin aasi, että kuvittelee kaikkien menevän vain sellaisiin mainoksiin, joiden sisältöä eivät itse kuluttaisi, tuotteita ostaisi ja joiden mainoslauseesta eivät pidä.

Se on vain radio. Pelkkä radioasema. Ei yhtään sen enempää eikä vähempää. Nyt vähän sitä suhteellisuudentajua jumalauta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sandels on ihan surkea radio. Vain järviradio on paskempi

mutta molemmat suomalaisia ja parempia kuin Pooki jo siinä mielessä. Eli kuunteluun!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollaiset esimerkit kertovat ainoastaan omasta ajatusmaailmastasi ja omasta seksuaalisesta suuntautumisestasi. Samalla ne kertoo siitä, että kaapista ulos tuleminen on vielä edessä päin.

Siis eihän tuollaisia oikeasti mainostettaisi, koska ei se kannata kaupallisesti. Mutta sinulle ne tulivat mieleen ajatuksina. Se herättää kysymyksiä.

Ihminen jolla on tarve analysoida ja luulee vielä tietävänsä eikä anna periksi paremmin toisen kuin hän itse, kertoo usein siitä että on itse aivan hukassa.

Miksi haluaisit vieläpä minun näkeväni sinun kaapista ulos tulemisen. Jos sellaista haluan, katson Narnia elokuvia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihminen jolla on tarve analysoida ja luulee vielä tietävänsä eikä anna periksi paremmin toisen kuin hän itse, kertoo usein siitä että on itse aivan hukassa.

Miksi haluaisit vieläpä minun näkeväni sinun kaapista ulos tulemisen. Jos sellaista haluan, katson Narnia elokuvia.

Sekavaa tekstiä. Ei yllätä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

joo, Ihan saatanan sekavaa 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta menee sulla tunteisiin. Voimia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta menee sulla tunteisiin. Voimia.

Homofoobikolla menee, mulla ei 🍺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Homofoobikolla menee, mulla ei 🍺

Oikein täytyy todistella sitä muille. Mistä moinen tarve.

• Anonyymi

Kyllä Jukkis totta juttelee, niih!

• Anonyymi

Ketjun aloitus on ilmeisen onnistunut. Sanoisinko suorastaan häränsilmä. 🎯

• Anonyymi

Härkä on sonni jolta on poistettu pallit. Miten selität asian?

• Anonyymi

Tuleeko Olvi radioaseman toimintaa vai miksi sellainen nimi ?

• Anonyymi

Kyseleppä kuule ihan sieltä Sandelssilta. Nettisivilla yhteystiedot.

• Anonyymi

Huutista! 🤣🍺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huutista! 🤣🍺

Hauska vitsi tuo kalja vielä 12 vuotta radion vakiinnutettua toimilupansa? Aika yksinkertainen olet.

• Anonyymi

Ja nyt viimeistään lappilaisetkin. 🫎

• Anonyymi00028
    • Anonyymi00029

Ja on sitä yhä edelleen. Kotipaikka ja omistus edelleen Iisalmessa.

• Anonyymi00030

Paikallisradio? 🤣

• Anonyymi00031

Huutista! Masentavimpia radioita mitä olen kuullut. Kuulostaa teknisestikin paskalta. Juontajien puheesta ota mitään tolkkua

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Huutista! Masentavimpia radioita mitä olen kuullut. Kuulostaa teknisestikin paskalta. Juontajien puheesta ota mitään tolkkua

Sandels toimii oluena vallan mainiosti🍻👍

• Anonyymi00033
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Varmaan omastamielestäsi olet hauska ja on huvittavaa kommentoida asioita, joista et oikeasti edes tiedä mitään.

Paistaa kommentistasi läpi kilometrien päähän. Tutustu seuraavalla kerralla asiaan mihin kommentoit.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Paikallisradio? 🤣

Jos et tiedä mitä se tarkoittaa niin osaat varmaan ottaa selvää. Näilmäkin palstoilla ja edellä viestissäkin kerrottu. Silti et ymmärrä.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Jos et tiedä mitä se tarkoittaa niin osaat varmaan ottaa selvää. Näilmäkin palstoilla ja edellä viestissäkin kerrottu. Silti et ymmärrä.

Radio Sandels oli paikallisradio aloittaessaan. Ei ole enää.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Varmaan omastamielestäsi olet hauska ja on huvittavaa kommentoida asioita, joista et oikeasti edes tiedä mitään.

Paistaa kommentistasi läpi kilometrien päähän. Tutustu seuraavalla kerralla asiaan mihin kommentoit.

Älä jauha paskaa! Olen Sandelsia kuunnellut ja todennut kelvottomaksi radioksi . Kyseisessä genressä paljon parempi ja pirteämpi radio kaikin puolin on Pooki.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Kyllähän mä tiedän mikä paikallisradio on. Sandels ei ole sitä enää laajentumisien jälkeen ollut. Ei, vaikka kuinka hakkaat tattiasi Sandelsin kotipaikasta ja omistuksesta.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Älä jauha paskaa! Olen Sandelsia kuunnellut ja todennut kelvottomaksi radioksi . Kyseisessä genressä paljon parempi ja pirteämpi radio kaikin puolin on Pooki.

Eipä tuo Pookin parhaus ketään yllätä, sillä Pooki se tunnetusti paras on! Kaikkihan sen tietää, vauvasta vaariin, isältä pojalle, sukupolvelta toiselle, onhan se kiistaton fakta. Kaikki eivät vain kehtaa Pookin parhautta myöntää. Ei vielä, mutta väistämätön on edessä, kuin kevään tulo joka vuosi. Tosiasioita vastaan on turha taistella. Fakta on aina faktaa. Pookin kiistaton suvereenius on jo käsite. Se Pooki päälle siis ja sassiin!

• Anonyymi00040
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Kyllähän mä tiedän mikä paikallisradio on. Sandels ei ole sitä enää laajentumisien jälkeen ollut. Ei, vaikka kuinka hakkaat tattiasi Sandelsin kotipaikasta ja omistuksesta.

😅🤣😂🤥

• Anonyymi00041
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Radio Sandels oli paikallisradio aloittaessaan. Ei ole enää.

Kyllä on edelleen aito paikallinen.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Kyllä on edelleen aito paikallinen.

Älä valehtele! Ei ole.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Huutista! 🤣

• Anonyymi00045
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Pookiradio on kyllä yksi parhaimpia radioita tässä maassa. Näin se asia on 👍

• Anonyymi00048
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Pookiradio on kyllä yksi parhaimpia radioita tässä maassa. Näin se asia on 👍

Se on jämpti!

• Anonyymi00036

Siis Yucca Guoppamägi?

• Anonyymi00044

Miten yksinkertainen pitää olla, ettei ymmärrä kyseessä olevan mainos eikä mielipide. Sandelskiimailijalla savolainen pappatunturi keulii ja kalakukkopieru pärisee prööt 💩

• Anonyymi00046

Hyvähän Sandels on mm. Tornion näkö kulmasta. Rentouttavaa jutustelua ja kivoja suoria lähetyksiä paikallis tapahtumista. Enemmän sopisi olla täältä meiltäkin myös.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Hyvähän Sandels on mm. Tornion näkö kulmasta. Rentouttavaa jutustelua ja kivoja suoria lähetyksiä paikallis tapahtumista. Enemmän sopisi olla täältä meiltäkin myös.

Onneksi Pieremän kunnan asiat kiinnostaa valtakunnallisesti 👍

• Anonyymi00050
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Onneksi Pieremän kunnan asiat kiinnostaa valtakunnallisesti 👍

Sanedels on aito suomalaiken paikallisradiokanava. Tottakai sieltä silloin tulee myös Iisalmen alueen asioitakin.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Sanedels on aito suomalaiken paikallisradiokanava. Tottakai sieltä silloin tulee myös Iisalmen alueen asioitakin.

Ja ensi viikolla mitalikahvit suorana Pieremän Koiton hiihtomajalta! 👍

• Anonyymi00052
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Ja ensi viikolla mitalikahvit suorana Pieremän Koiton hiihtomajalta! 👍

Huutista! 🤣

• Anonyymi00053
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Paikallisradion irvikuva. Näin se on.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      369
      12370
    2. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      257
      5414
    3. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      215
      3947
    4. Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille

Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö
      Perussuomalaiset
      200
      2655
    5. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      15
      1992
    6. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      19
      1834
    7. Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?

Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina
      Ikävä
      167
      900
    8. Martina Aitolehti

Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      862
    9. No kolahtaako kukaan

Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak
      Ikävä
      74
      782
    10. Rippituoli

Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa
      Ikävä
      59
      736
    Aihe