Kuunteles mitä sanottavaa Jukka Kuoppamäellä on.
https://m.youtube.com/watch?v=EPfL-08V1oE
Jukka Kuoppamäkikin sen tietää, Radio Sandels aito suomalainen paikallisradio
25
224
Vastaukset
- Anonyymi
Niin. Mainoksissa yleensäkin ollaan sitä mieltä mistä maksetaan
- Anonyymi
Ei kukaan Suomessa pakota ihmistä osallistumaan kenenkään mainokseen. Vai menisitkö itse hokemaan mainokseen jotain, mikä ei tunnu omalta ja minkä sanona tuntuu väärältä ja valheelliselta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan Suomessa pakota ihmistä osallistumaan kenenkään mainokseen. Vai menisitkö itse hokemaan mainokseen jotain, mikä ei tunnu omalta ja minkä sanona tuntuu väärältä ja valheelliselta?
Mistään muusta ei ole kyse kuin rahasta. Raha ratkaisee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko joku olla niin retardi että luulee mainoksessa mainostetun tuotteen olevan myös mainoksessa esiintyvän oma mielipide
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, vaan arvostuksesta suomalaista radiotuotetta kohtaan. Tässä yhteydessä Sandels radio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, vaan arvostuksesta suomalaista radiotuotetta kohtaan. Tässä yhteydessä Sandels radio.
Sandels on ihan surkea radio. Vain järviradio on paskempi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli voit vaikka hokea mainoksessa rahasta ja mistä summasta omalla nimelläsi, äänelläsi ja jos tv mainos kasvoillasikin vaikkapa seuraavaa.
Mieskin voi synnyttää
Homous on sairaus
Sukupuolia on enemmän kuin kaksi.
Itse en hokisi noita missään mainoksessa mistään hinnasta. Jokainen toki päättä omansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko joku olla niin retardi että luulee mainoksessa mainostetun tuotteen olevan myös mainoksessa esiintyvän oma mielipide
Voiko joku olla niin aasi, että kuvittelee kaikkien menevän vain sellaisiin mainoksiin, joiden sisältöä eivät itse kuluttaisi, tuotteita ostaisi ja joiden mainoslauseesta eivät pidä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli voit vaikka hokea mainoksessa rahasta ja mistä summasta omalla nimelläsi, äänelläsi ja jos tv mainos kasvoillasikin vaikkapa seuraavaa.
Mieskin voi synnyttää
Homous on sairaus
Sukupuolia on enemmän kuin kaksi.
Itse en hokisi noita missään mainoksessa mistään hinnasta. Jokainen toki päättä omansa.Tuollaiset esimerkit kertovat ainoastaan omasta ajatusmaailmastasi ja omasta seksuaalisesta suuntautumisestasi. Samalla ne kertoo siitä, että kaapista ulos tuleminen on vielä edessä päin.
Siis eihän tuollaisia oikeasti mainostettaisi, koska ei se kannata kaupallisesti. Mutta sinulle ne tulivat mieleen ajatuksina. Se herättää kysymyksiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko joku olla niin aasi, että kuvittelee kaikkien menevän vain sellaisiin mainoksiin, joiden sisältöä eivät itse kuluttaisi, tuotteita ostaisi ja joiden mainoslauseesta eivät pidä.
Se on vain radio. Pelkkä radioasema. Ei yhtään sen enempää eikä vähempää. Nyt vähän sitä suhteellisuudentajua jumalauta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sandels on ihan surkea radio. Vain järviradio on paskempi
mutta molemmat suomalaisia ja parempia kuin Pooki jo siinä mielessä. Eli kuunteluun!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaiset esimerkit kertovat ainoastaan omasta ajatusmaailmastasi ja omasta seksuaalisesta suuntautumisestasi. Samalla ne kertoo siitä, että kaapista ulos tuleminen on vielä edessä päin.
Siis eihän tuollaisia oikeasti mainostettaisi, koska ei se kannata kaupallisesti. Mutta sinulle ne tulivat mieleen ajatuksina. Se herättää kysymyksiä.Ihminen jolla on tarve analysoida ja luulee vielä tietävänsä eikä anna periksi paremmin toisen kuin hän itse, kertoo usein siitä että on itse aivan hukassa.
Miksi haluaisit vieläpä minun näkeväni sinun kaapista ulos tulemisen. Jos sellaista haluan, katson Narnia elokuvia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihminen jolla on tarve analysoida ja luulee vielä tietävänsä eikä anna periksi paremmin toisen kuin hän itse, kertoo usein siitä että on itse aivan hukassa.
Miksi haluaisit vieläpä minun näkeväni sinun kaapista ulos tulemisen. Jos sellaista haluan, katson Narnia elokuvia.Sekavaa tekstiä. Ei yllätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekavaa tekstiä. Ei yllätä.
joo, Ihan saatanan sekavaa 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekavaa tekstiä. Ei yllätä.
Mutta menee sulla tunteisiin. Voimia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta menee sulla tunteisiin. Voimia.
Homofoobikolla menee, mulla ei 🍺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homofoobikolla menee, mulla ei 🍺
Oikein täytyy todistella sitä muille. Mistä moinen tarve.
- Anonyymi
Kyllä Jukkis totta juttelee, niih!
- Anonyymi
Ketjun aloitus on ilmeisen onnistunut. Sanoisinko suorastaan häränsilmä. 🎯
- Anonyymi
Härkä on sonni jolta on poistettu pallit. Miten selität asian?
- Anonyymi
Tuleeko Olvi radioaseman toimintaa vai miksi sellainen nimi ?
- Anonyymi
Kyseleppä kuule ihan sieltä Sandelssilta. Nettisivilla yhteystiedot.
- Anonyymi
Huutista! 🤣🍺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huutista! 🤣🍺
Hauska vitsi tuo kalja vielä 12 vuotta radion vakiinnutettua toimilupansa? Aika yksinkertainen olet.
- AnonyymiUUSI
Ja nyt viimeistään lappilaisetkin. 🫎
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦585495Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.1744440En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v163902Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k383466- 513441
- 583218
- 103030
- 252627
- 462287
- 392246