Ainoa kuntoportaiden käyttäjä muutti Kajaaniin, pitäisikö kuntoportaat purkaa ja myydä polttopuuksi?
Onko kukaan nähnyt kuntoportailla ketään?
14
1192
Vastaukset
- Anonyymi
Painekyllästetystä puusta ei ole polttopuuksi
- Anonyymi
Voin hakea...tarvisi laituritarpeita
- Anonyymi
Mitä ehmettiä? Itse käytän 6 krt viikossa kuntoportaita ja aina on vastaantulioita
- Anonyymi
Sokea aloittaja
- Anonyymi
Ai upiko oli ainoa kuntoilija paltamossa.
- Anonyymi
Jottei olis pieniin päin sekin yks nainen.
- Anonyymi
Kerran tuli lietteet kalsariin siinä portaissa kun yskäsin, en oo uskaltanu enää mennä.
- Anonyymi
Onko raskaus este kuntoportaiden käytölle?
- Anonyymi
Pari oravaa pyyhkäsi portaat hirvittävällä vauhdilla ylös.
- Anonyymi
Pidetäänkö sitä talvella lumettomana?
- Anonyymi
Kunto nouseepi ku ite piätte sen lumettomana. Lapijota vaen mukkaa ja hijat heilummaa.
- Anonyymi
Ei pidetä
- Anonyymi
Sielä ku vettää ihtesä hikeen ja kotosalla naista persiisiin, ni avot!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871514
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1141410Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras561230- 291119
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne118962Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46918- 19882
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65797- 46733
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..76715