Normaalisti Seiskassa on Erkki Vuokilan ja Markku Mäkelän puolitoista-aukeamaristikko. No 41 on paljon muitakin ristikoita, on mm. avoristikko ja tavuristikko.
Ääärimmäisen helppo ratkoa tablet-laitteella piirrosohjelmalla - tulostus vie runsasti mustetta.
Seiskan ristikot
6
372
Vastaukset 6
- Anonyymi
Minä olen nähnyt vähintään yhtä paljon Teemu Pallosen laatimia ristikoita Seiskassa.
- Anonyymi
Puolentoistasivun ristikoissa olen tavannut vain Ekin ristikoita. Tässä lehdessä on 12 sivua muita ristikkotyyppisiä tehtäviä. Niistä tallensin joitakin. Samalla sivulla on joissakin tapauksissa useampi tehtävä. Tehtäviä on yhteensä lähemmäs kaksikymmentä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puolentoistasivun ristikoissa olen tavannut vain Ekin ristikoita. Tässä lehdessä on 12 sivua muita ristikkotyyppisiä tehtäviä. Niistä tallensin joitakin. Samalla sivulla on joissakin tapauksissa useampi tehtävä. Tehtäviä on yhteensä lähemmäs kaksikymmentä.
Korjaan. Tehtäviä on yli 20 kpl. Lehti 41 on erikoisnumero.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korjaan. Tehtäviä on yli 20 kpl. Lehti 41 on erikoisnumero.
No mutta, tälläkin viikolla on Teemu Pallosen puolitoista sivua. Siis tässä puhutussa lehdessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta, tälläkin viikolla on Teemu Pallosen puolitoista sivua. Siis tässä puhutussa lehdessä.
Niinpäs onkin. Avussa Markku Mäkelä kuvittaa aina vain Ekin laatimat ristikot. Oletin, että puolitoistasivuiset ristikot on aina Ekin laatimia. Onko ne vuoroviikoin Ekiltä ja Teemulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1002663
- 70949
- 62939
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,269809Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l133762- 57706
Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste72641- 39622
- 46615
- 63587