Mulkkusen mutinaa.

Anonyymi-ap

Possofantti, se on varmaa että sinusta ei julkaista muistokirjoituksia lehdissä eikä yksityisesti. Ei tule ketään muistotilaisuuteesi. Kynttilän sijaan kuvasi viereen voisi laittaa vanhan tekokyrvän tököttämään pystyyn.

MuIkut eivät muutu pyhimyksiksi kuolemalla. Ei Ollikaan. Olen livenäkin nähnyt kun hän vittuili yleisölleen ja oli ylimielinen. Uhkaili myös väkivallalla kollegojaan ja laulunsa kuulosti siltä kuin Esa Pakarista kidutettaisiin sähkötainnuttimella. Kohteli muita bändiläisiä kuin koiria.

Pieni tarina aiheeseen liittyen.

Kylällä oli pahamaineiset rötösveljekset Arvi ja Valto, joista toinen sitten kuoli.
Jäljelle jäänyt Arvi pyysi pappia että voisiko tämä hautajaispuheessa kutsua veljeään Valtoa pyhimykseksi? Pappi sanoi ettei missään nimessä tule tekemään sellaista.

Arvi kaivoi 500 euroa papille ja sanoi että laita tuo kolehtihaaviin ja kutsu veljeäni pyhimykseksi. Pappi mietti hetken aikaa, suostui ja piti puheen:

"Valto aloitti rötöstelyt jo lapsena, hän oli varas, liimanhaistelija ja pyromaani jo ennen rippikoulua. Valtosta kasvoi työtön vaimonhakkaaja, juoppo sosiopaatti, huijari ja roisto joka ei epäröinyt kavaltaa ystäviäänkään, mutta veljeensä Arviin verrattuna hän oli melkoinen pyhimys"

2010

11

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pasanen on katkera kun Pasasta ei nosta kukaan suurten suomalaisten joukkoon.
      Ei ole mitään nostettavaa. Pitkäaikaistyötön kotihiiri muuttui sairaseläkeläiseksi kotihiireksi josta tuli sittemmin netissä asuva vittumainen ja lukuisista mielenterveysongelmista kärsivä erakko joka koettaa ulkoistaa kärsimyksensä levittäen eripuraa ja känkkäränkkää ympärilleen ainoana harrastuksenaan.

• Anonyymi

Suuri Suomalainen .... Pääartisti itse.

• Anonyymi

Enpä koe mitenkään tarvetta olla suuri suomalainen, kunhan tieni hoidan ilman tuomioita, konkursseja ja ylimääräistä viranomaisten kanssa pelleilyä, ei tarvitse tinkiä mistään, ja tulen toimeen omillani, mutta ennen kaikkea ei stressiä, mistään.

En kaipaa rikkautta se on haihtuvat, rakkautta olen saanut tarpeeksi, läpi elämäni, sitäkään ei ole tarvinnut ostaa, sitä paisti ei sitä voi olla edes ostaa, mutta kosketusta voi, ne eivät ole sama asia.

By Numball, vaimon kanssa itiksessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä koe mitenkään tarvetta olla suuri suomalainen, kunhan tieni hoidan ilman tuomioita, konkursseja ja ylimääräistä viranomaisten kanssa pelleilyä, ei tarvitse tinkiä mistään, ja tulen toimeen omillani, mutta ennen kaikkea ei stressiä, mistään.

En kaipaa rikkautta se on haihtuvat, rakkautta olen saanut tarpeeksi, läpi elämäni, sitäkään ei ole tarvinnut ostaa, sitä paisti ei sitä voi olla edes ostaa, mutta kosketusta voi, ne eivät ole sama asia.

By Numball, vaimon kanssa itiksessä.

Ja olen jo vahvasti voiton puolella, olen saavuttanut kaiken mitä halusin työtäni olen aina rakastanut, vaikka työura on lyhyehkö, tein paljon kaikenlaista, ilman vitutusta, että aamulla tarvii herätä töihin, ja työpaikka löytyi aina muutamassa tunnissa, jopa saanut itse kirjoittaa työsopimukseen mitä haluaa, esimiestä ei ole koskaan ollut,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja olen jo vahvasti voiton puolella, olen saavuttanut kaiken mitä halusin työtäni olen aina rakastanut, vaikka työura on lyhyehkö, tein paljon kaikenlaista, ilman vitutusta, että aamulla tarvii herätä töihin, ja työpaikka löytyi aina muutamassa tunnissa, jopa saanut itse kirjoittaa työsopimukseen mitä haluaa, esimiestä ei ole koskaan ollut,

Joo ei varmasti ole esimiestä ollut, hoitajia kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myös sen verran suuri suomalainen, että me rakkaat ajattelemme sinua 24/7.

Olet merkityksellinen ihminen vaikuttaen meidän rakkaiden arkeen joka päivä.

Kiitos sinulle siitä, olen paljon ajatellut miten viettäisin päiväni internetissä murmelina joka päivä, mikäli en voisi ajatella sinua.

Kiitos että olet antanut minulle elämän sisällön ja elämän tarkoituksen.

2010 varastolla exän anopin kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, vakio seuraa on kaksi valkotakkista ja poliisia, kuten sinullakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myös sen verran suuri suomalainen, että me rakkaat ajattelemme sinua 24/7.

Olet merkityksellinen ihminen vaikuttaen meidän rakkaiden arkeen joka päivä.

Kiitos sinulle siitä, olen paljon ajatellut miten viettäisin päiväni internetissä murmelina joka päivä, mikäli en voisi ajatella sinua.

Kiitos että olet antanut minulle elämän sisällön ja elämän tarkoituksen.

2010 varastolla exän anopin kanssa.

Posson järki laukkaa. Exän anoppi olisi Kympin äiti. Tuskin on varastolla mukana.

• Anonyymi

Monesko älytön aloitus sinulla on tänä päivänä?

• Anonyymi

Mitä mulkkunen mutisee ääni käheänä?

• Anonyymi

Mahtaa Paula ja Arja hävetä silmät päästään Posson juttuja lukiessa, kuin myös Pimpshorny, mutta kun ressukka ei osaa lukea!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla

Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk
      Maailman menoa
      95
      9339
    2. Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava

Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta
      Maailman menoa
      99
      7628
    3. Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!

🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin
      Maailman menoa
      33
      7559
    4. Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä

HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html
      Maailman menoa
      235
      7251
    5. Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös

seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.
      Maailman menoa
      96
      6005
    6. Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?

Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k
      Maailman menoa
      86
      5871
    7. Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa

Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko
      Maailman menoa
      105
      5561
    8. Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro

Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j
      Maailman menoa
      13
      5521
    9. Stubb jo paljon tunnetumpi ja arvostetumpi maailmalla, kuin Marin koskaan

Stubb tekee sitä työtä mitä pitää, hän ei koreile vaatteilla eikä ole baareissa räkäposkella kuten Marin. Marininhan pit
      Maailman menoa
      66
      4666
    10. Persut ne lomailee veronmaksajien piikkiin

Nämä rötösherrat kyllä putoavat onneksi eduskunnasta. Ja kuten Marin maksoi aamupalansa, niin nämä reissut pitää periä m
      Maailman menoa
      30
      3286
    Aihe