Tietääkö kukaan missä päin tämä rikospaikka sijaitsee?
Kiduttaja kapteenin talo
21
651
Vastaukset
- Anonyymi
Kaverin kiveksiin ei kosketa onko selvä!!!
- Anonyymi
Ei kosketa
- Anonyymi
Kiduttaja-kapteeni osallistuu munanmittauksen maailmancupiin
- Anonyymi
Kiduttaja-Kapulla on 20cm erektiossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiduttaja-Kapulla on 20cm erektiossa
Kääkö katteeks toisilla jöpöttää sulla ei
- Anonyymi
sillä on kuulemma jatkossa porttikielto ko tapahtumiin, häiritsee kilpailijoiden keskittymistä liikaa
- Anonyymi
Kiduttakaa sitä kapteenia
NYT - Anonyymi
Laukaa saa tuosta hyvän turistikohteen. Gyrvännirhaajan taloa ja kauhukellaria tullaan katsomaan kauempaakin.
- Anonyymi
Siinäpä tyypillinen laukaan tuulitunneli hehkuttaa
- Anonyymi
Jep! Reijo voi olla ovimiehenä
- Anonyymi
Oliko se venäjän sota-ja siviilivankileiriltä jossain venäjän miehittämällä Ukrainan alueella.
- Anonyymi
Kiduttaja-Kapteeni jakaa nimmareita tänään Hirvaskankaan Essolla
- Anonyymi
Hanki lobotomia.
- Anonyymi
Kävikö siellä kellarissa paljon kyläläisiä?
- Anonyymi
Kapteenin gaveripiiriin kuuluvat tuntuvat olevan paniikissa,voi olla paljastuminen lähellä.Montakohan hyppää junan alle.
- Anonyymi
Harisentien ja Mäkikyläntien risteyksessä
- Anonyymi
Nyt siellä on käynyt tv-yhtiökin tiluksilla kuvaamassa tuota järkyttävää tyrmää!
- Anonyymi
meinasin mennä mutta oli sinivuokot pihassa. kerkesin juuri kääntyä takaisin ja luikkia tieheni. hetken päästä maija tuli pihasta ja lähtivät pois.
- Anonyymi
Ei kai tota hullua ole vielä vapautettu? Sehän sai ihan mitättömän tuomion. Ja ensikertalaisena voi istua vaan puolet. Eli käytännössä voisi olla jo ihan kohta vapaa.
- Anonyymi
Jessus mikä kapteeni, mieti nyt leikkas ja söi kullin, se on ihan justiinsa siviilissä, onneksi olkoon laugaa, bileet jatkuu..
- Anonyymi
Kyllä se kerkeää vielä monta kullia paistaa ja hotkasta punaviinin kera..
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475470Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521021982Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351433