Kesäleskeksi

tuffe

jäin viikoksi. Ensimmäiseksi tuli mieleen että siivoan huushollin kuntoon, kun kerran rauhassa saa häärätä. Sitten iski ajatus että uhmaisin horoskooppimerkkini ja heittäytyisin soffalle katsomaan tv:tä, vaan tietysti kaukosäädin on hukuksissa :/ Harmi kun siihen ei voi soittaa että tietäisi minne se on piilotettu...

Mitä sinä teet kun jäät yksin? Onkos teillä sinkuilla hyviä vinkkejä ajan tappamiseksi? Vai pitääkö mun nyt tyytyä kohtalooni ja laittaa luuta heilumaan?

17

958

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luuta nurkkaan tuffe, nyt sulla on tilaisuus relata. Jos sitä kaukosäädintä ei löydy, istu siinä ruudun ääressä ja surffaile keskustelupalstoilla tai pistä googleen sanoja mitä mieleen juolahtaa ja surffailet sitä kautta.
      Huomenna vähän kaupungille ystävän kanssa katsomaan mitä siellä tapahtuu. Jos lapset on kanssasi sitten on tietty vaikeempi lähteä.
      Mukavaa ja rentouttavaa kesäleskiviikkoa :).

      • tuffe

        Hyviä vinkkejä :))

        En olekaan Googlannut erityisemmin, se voisikin olla ihan hauskaa :)


    • sinkkum38

      Sinkkum38:n kesä sujuu
      hoitamalla kotia,kuntoilemalla, uppoutumalla
      híeman harrastuksiin, surffaamalla netissä ja rentoutumalla vaikkapa TV:tä katsellen.
      Näillä helteillä on mukava aloittaa
      päivä kahvin ja sanomalehden kanssa takapihalla
      ja lukea ulkona hetken aikaa hyvää kirjaa.

      Kesällä tulee matkusteltua paljon ja
      käytyä tapahtumissa.

      Sitten kun työt alkavat, aktiviteetit pysyvät
      viikolla samoina ja viikonloppuna tulee
      käytyä ravintoloissa ja esim. konserteissa.

      Aika menee siivillä..

      • tuffe

        aktiivista sinkkuilua :) Kuulostaa siltä että nautit elämästäsi, onnea :)


    • hetimiten...

      ...suomenkesä täynnä meitä komeita karjuja ja silleen...

      jos ei todellakaan tuu muuta mieleen kuin siivoominen niin ota välittömästi yhteyttä paikalliseen mielenterveystoimistoon.

      helevata..."siivoomaan".....

      pöh

      =DW=

      • tuffe

        Ohhoh, mikä se sellainen mies on, joka laittaa hanttiin kun naiset siivoaa ;)

        Onneksi tästä tuppikylästä ei löytynyt mielenterveystoimistoa, selailin Paikallista Puhelinluetteloa, eikä ollunna...

        Siis paanalle...


    • ...

      ...

      • tuffe

        ...


    • terasille

      Ei muutako teraseille!!Älä hyvä ihminen siivoukseen vapaata viikkoa tuhlaa!!Nauti täysillä kesäleskeydestäsi!!!Teraisella on taatusti silmänruokaa!!Pidä hauskaa!!!Kyllä sitä siivota kerkiää sit joskus!!

      • tuffe

        kehuit mua ("älä hyvä ihminen") :)

        Kait täsä on mentävä, kun kaikki kehoittavat... voin sitten sanoa että keskustelijoitten painostuksesta ;) ehän mää muuten...


    • minäkin muutaman päivän ajan, lapsi maalla kavereiden luona. Ajan tappamisessa hyvä konsti on avata tietokone...wau..mikä uusi idea...ja eikun sättiin tapaamaan erittäin "hauskoja" ja "omintakeisia" ihmisiä.
      Takaan, että aika hurahtaa kuin siivillä ja sitten kun alkaa yököttää voi ottaa pienet päiväunet.
      Siivoamisen riemun voit jättää siksi kunnes perhe tulee takaisin, kenelle muuten huutaisit naama punaisena...vai onko mun siivoustyylini jotenkin omituinen....

      • tuffe

        Hauskasti kirjoitit :)))

        Se sättihän toimii sitten kuin mikä tahansa känni ;)

        Sun siivoustyyli on mainio ;)


    • kalle-p

      siitä siivouksesta tykkäät, niin mikä ettei...
      Mutta ota kylmä juoma ja yritä saaha se telkkari päälle ilman kaukosäädintä ja eikun nauttimaan olosta.
      Tai sitten vaan ihailet niitä jouluvaloja ;DD

      • tuffe

        löytyi se kaukosäädin, olisin muuten sammunut siihen käyttöohjeen lukemiseen.

        Jouluvalot on kyllä kauniit, täytyy sanoa.


    • Lilja64

      Lähden pyöräilemään, käyn tansseissa, kavereiden kanssa terassilla. ruuanlaitto, siivous ym.huolia ei ole kun on yksin. Hoidan itseäni...hisväri kuntoon, kasvonaamio, jalkojenhoito varpaankynnet punaiseksi... Nautin rauhasta, ei jatkuvaa arjen pyöritystä, riittää kun pidän itsestäni huolta.

      • tuffe

        tässä on hyvä puoli, ei tarvi alituiseen miettiä ruuanlaittoa tai tiskaamista... vaikka jonnekin tuonne pikkuaivoihin se on ohjelmoitu, vilkuilen vähän väliä kelloa, että kyllä nyt täytyy tarkistaa kakaroita :)


    • miehen työmatkan vuoksi usean viikon ero.

      Laihdutan (helppoa, kun kaapissa vain "omat ruuat") ja laitan kotiin jotain uutta, jota Hän palattuaan voi ihastella.

      Ystäviä tapailen ehkä tavallista tiiviimmin, kun nykyisin viihdyn vähän liiankin paljon yksikseni.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe