Lähden eka kerran metsästämään itse

Anonyymi-ap

Metsästysalue on tuttu mutta kun olen lukenut täällä näitä viestiketjuka läpi ja muuallakin niin kuinka on noilla valtion mailla. Siellä kun risteilee näitä sorateitä jotka tehty puun korjuuta varten. Saanko kävellä teitä pitkin ja jos näen teeren niin saanko ampua teeren että olen itse siinä tiellä?

Millaista tietä tarkoitetaan kun laki on että "ampuja ei itse saa olla tiellä"

18

329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et saa ampua teertä jos itse olet tiellä.

• Anonyymi

Mitäs herra metsästyksen vastustaja metsästyslaista ymmärtää? xD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs herra metsästyksen vastustaja metsästyslaista ymmärtää? xD

Ymmärrän paljonkin .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän paljonkin .

No etpä näytä ymmärtävän tieltä ampumis kommentteinesi herra metsästyksen vastustaja. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No etpä näytä ymmärtävän tieltä ampumis kommentteinesi herra metsästyksen vastustaja. 😂

Käyhän tuntumassa aiheeseen ,se löytyy metsästyslaista ,joten turha mussuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis tutustumassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, tästä välistä on poistettu trollin kommentteja joissa hän kehoitti tielle ampumisiin metsäkanalintujen osalta joka on kiellettyä metsästäjän tai kanalinnun ollessa yleisellä tai yksityistiellä ja näihin trollin kommentteihin viittasin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, tästä välistä on poistettu trollin kommentteja joissa hän kehoitti tielle ampumisiin metsäkanalintujen osalta joka on kiellettyä metsästäjän tai kanalinnun ollessa yleisellä tai yksityistiellä ja näihin trollin kommentteihin viittasin.

Kysehän oli aloituksessa siitä saako teeren ampua jos itse ampuja on tällaisella ns. metsäautotiellä mikä on tehty vain metsätaloutta varten.
        Aloituksessa ei puhuttu mitään että teeri olisi tiellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysehän oli aloituksessa siitä saako teeren ampua jos itse ampuja on tällaisella ns. metsäautotiellä mikä on tehty vain metsätaloutta varten.
        Aloituksessa ei puhuttu mitään että teeri olisi tiellä.

Aivan on tällä palstalla joitakin järkeviäkin .👍👍👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on lukemisen ymmärtäminen vaikeaa .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on lukemisen ymmärtäminen vaikeaa .

Mitäs herra metsästyksen vastustaja ulisee lukemisen ymmärtämisestä, kun äidinkieli ja matikkakaan ei itseltäsi suju? 😂
        Sinun trolliviestejäsi on poistettu täältä jälleen neljä joihin vastasin.

• Anonyymi

Kommentoi herra kansakoulunsa keskeyttänyt äidinkielen ja matematiikan taidoton metsästyksen vastustaja jonka "sivistystason" jokainen voi lukea tältä palstalta. 😂😂

• Anonyymi

Eihän tällaisessa byrokratian paratiisissa kukaan voi tietää mikä on kiellettyä ja mikä ei.

• Anonyymi

Aloittaja haluaa kuivin saappain hissillä perille ? Mikä miehinen mies ja vielä tappamassa viattomia eläimiä joilla ei edes asetta ole. Pysy vaan erakkojunttina aseesi kanssa. Naisesikin joudut maksamaan. Säälittävää.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Koko metsästysporukka on niin heikkopäistä porukkaa että hävettää ! Ei ihme, että Pisan tuloksetkin laskee .

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      21
      4724
    2. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      43
      4374
    3. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      254
      4209
    4. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      66
      2390
    5. Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon

Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt
      Köyhyys
      45
      1821
    6. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      23
      1764
    7. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      77
      1694
    8. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      17
      1688
    9. Oon kyllä välillä ollut susta

Nainen huolissani, en oo niin sydämetön mitä tunnut ajattelevan
      Ikävä
      105
      1417
    10. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      12
      1404
    Aihe