Metsästysalue on tuttu mutta kun olen lukenut täällä näitä viestiketjuka läpi ja muuallakin niin kuinka on noilla valtion mailla. Siellä kun risteilee näitä sorateitä jotka tehty puun korjuuta varten. Saanko kävellä teitä pitkin ja jos näen teeren niin saanko ampua teeren että olen itse siinä tiellä?
Millaista tietä tarkoitetaan kun laki on että "ampuja ei itse saa olla tiellä"
Lähden eka kerran metsästämään itse
19
405
Vastaukset
- Anonyymi
Et saa ampua teertä jos itse olet tiellä.
- Anonyymi
Mitäs herra metsästyksen vastustaja metsästyslaista ymmärtää? xD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs herra metsästyksen vastustaja metsästyslaista ymmärtää? xD
Ymmärrän paljonkin .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän paljonkin .
No etpä näytä ymmärtävän tieltä ampumis kommentteinesi herra metsästyksen vastustaja. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No etpä näytä ymmärtävän tieltä ampumis kommentteinesi herra metsästyksen vastustaja. 😂
Käyhän tuntumassa aiheeseen ,se löytyy metsästyslaista ,joten turha mussuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis tutustumassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, tästä välistä on poistettu trollin kommentteja joissa hän kehoitti tielle ampumisiin metsäkanalintujen osalta joka on kiellettyä metsästäjän tai kanalinnun ollessa yleisellä tai yksityistiellä ja näihin trollin kommentteihin viittasin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, tästä välistä on poistettu trollin kommentteja joissa hän kehoitti tielle ampumisiin metsäkanalintujen osalta joka on kiellettyä metsästäjän tai kanalinnun ollessa yleisellä tai yksityistiellä ja näihin trollin kommentteihin viittasin.
Kysehän oli aloituksessa siitä saako teeren ampua jos itse ampuja on tällaisella ns. metsäautotiellä mikä on tehty vain metsätaloutta varten.
Aloituksessa ei puhuttu mitään että teeri olisi tiellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysehän oli aloituksessa siitä saako teeren ampua jos itse ampuja on tällaisella ns. metsäautotiellä mikä on tehty vain metsätaloutta varten.
Aloituksessa ei puhuttu mitään että teeri olisi tiellä.Aivan on tällä palstalla joitakin järkeviäkin .👍👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on lukemisen ymmärtäminen vaikeaa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on lukemisen ymmärtäminen vaikeaa .
Mitäs herra metsästyksen vastustaja ulisee lukemisen ymmärtämisestä, kun äidinkieli ja matikkakaan ei itseltäsi suju? 😂
Sinun trolliviestejäsi on poistettu täältä jälleen neljä joihin vastasin. - Anonyymi
Kommentoi herra kansakoulunsa keskeyttänyt äidinkielen ja matematiikan taidoton metsästyksen vastustaja jonka "sivistystason" jokainen voi lukea tältä palstalta. 😂😂
- Anonyymi
Eihän tällaisessa byrokratian paratiisissa kukaan voi tietää mikä on kiellettyä ja mikä ei.
- Anonyymi
Aloittaja haluaa kuivin saappain hissillä perille ? Mikä miehinen mies ja vielä tappamassa viattomia eläimiä joilla ei edes asetta ole. Pysy vaan erakkojunttina aseesi kanssa. Naisesikin joudut maksamaan. Säälittävää.
- Anonyymi
Ja jos metsätappajan kaveri ei miellytäkään, senhän saa äkkiä hiljaiseksi ?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/naista-ampunut-metsastaja-tuomittiin-torkeasta-teosta/9257618 - Anonyymi
Koko metsästysporukka on niin heikkopäistä porukkaa että hävettää ! Ei ihme, että Pisan tuloksetkin laskee .
- Anonyymi00033
Juurikin noin.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt444806Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.602661Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391064Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611035Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh711024- 124989
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok72954- 137865
- 49854
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,52820