Metsästysalue on tuttu mutta kun olen lukenut täällä näitä viestiketjuka läpi ja muuallakin niin kuinka on noilla valtion mailla. Siellä kun risteilee näitä sorateitä jotka tehty puun korjuuta varten. Saanko kävellä teitä pitkin ja jos näen teeren niin saanko ampua teeren että olen itse siinä tiellä?
Millaista tietä tarkoitetaan kun laki on että "ampuja ei itse saa olla tiellä"
Lähden eka kerran metsästämään itse
16
263
Vastaukset
- Anonyymi
Et saa ampua teertä jos itse olet tiellä.
- Anonyymi
Mitäs herra metsästyksen vastustaja metsästyslaista ymmärtää? xD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs herra metsästyksen vastustaja metsästyslaista ymmärtää? xD
Ymmärrän paljonkin .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän paljonkin .
No etpä näytä ymmärtävän tieltä ampumis kommentteinesi herra metsästyksen vastustaja. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No etpä näytä ymmärtävän tieltä ampumis kommentteinesi herra metsästyksen vastustaja. 😂
Käyhän tuntumassa aiheeseen ,se löytyy metsästyslaista ,joten turha mussuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis tutustumassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, tästä välistä on poistettu trollin kommentteja joissa hän kehoitti tielle ampumisiin metsäkanalintujen osalta joka on kiellettyä metsästäjän tai kanalinnun ollessa yleisellä tai yksityistiellä ja näihin trollin kommentteihin viittasin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, tästä välistä on poistettu trollin kommentteja joissa hän kehoitti tielle ampumisiin metsäkanalintujen osalta joka on kiellettyä metsästäjän tai kanalinnun ollessa yleisellä tai yksityistiellä ja näihin trollin kommentteihin viittasin.
Kysehän oli aloituksessa siitä saako teeren ampua jos itse ampuja on tällaisella ns. metsäautotiellä mikä on tehty vain metsätaloutta varten.
Aloituksessa ei puhuttu mitään että teeri olisi tiellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysehän oli aloituksessa siitä saako teeren ampua jos itse ampuja on tällaisella ns. metsäautotiellä mikä on tehty vain metsätaloutta varten.
Aloituksessa ei puhuttu mitään että teeri olisi tiellä.Aivan on tällä palstalla joitakin järkeviäkin .👍👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on lukemisen ymmärtäminen vaikeaa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on lukemisen ymmärtäminen vaikeaa .
Mitäs herra metsästyksen vastustaja ulisee lukemisen ymmärtämisestä, kun äidinkieli ja matikkakaan ei itseltäsi suju? 😂
Sinun trolliviestejäsi on poistettu täältä jälleen neljä joihin vastasin. - Anonyymi
Kommentoi herra kansakoulunsa keskeyttänyt äidinkielen ja matematiikan taidoton metsästyksen vastustaja jonka "sivistystason" jokainen voi lukea tältä palstalta. 😂😂
- Anonyymi
Eihän tällaisessa byrokratian paratiisissa kukaan voi tietää mikä on kiellettyä ja mikä ei.
- Anonyymi
Aloittaja haluaa kuivin saappain hissillä perille ? Mikä miehinen mies ja vielä tappamassa viattomia eläimiä joilla ei edes asetta ole. Pysy vaan erakkojunttina aseesi kanssa. Naisesikin joudut maksamaan. Säälittävää.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 433497
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.352988Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1472847SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.702317Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s411782Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.861565Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai671094- 511036
- 801028
Miten tällaista voi tapahtua
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kaksi-kuollut-liikenteessa-virroilla/9241442 Miksi tällainen on tapahtunut?40852