Metsästysalue on tuttu mutta kun olen lukenut täällä näitä viestiketjuka läpi ja muuallakin niin kuinka on noilla valtion mailla. Siellä kun risteilee näitä sorateitä jotka tehty puun korjuuta varten. Saanko kävellä teitä pitkin ja jos näen teeren niin saanko ampua teeren että olen itse siinä tiellä?
Millaista tietä tarkoitetaan kun laki on että "ampuja ei itse saa olla tiellä"
Lähden eka kerran metsästämään itse
18
329
Vastaukset
- Anonyymi
Et saa ampua teertä jos itse olet tiellä.
- Anonyymi
Mitäs herra metsästyksen vastustaja metsästyslaista ymmärtää? xD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs herra metsästyksen vastustaja metsästyslaista ymmärtää? xD
Ymmärrän paljonkin .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän paljonkin .
No etpä näytä ymmärtävän tieltä ampumis kommentteinesi herra metsästyksen vastustaja. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No etpä näytä ymmärtävän tieltä ampumis kommentteinesi herra metsästyksen vastustaja. 😂
Käyhän tuntumassa aiheeseen ,se löytyy metsästyslaista ,joten turha mussuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis tutustumassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, tästä välistä on poistettu trollin kommentteja joissa hän kehoitti tielle ampumisiin metsäkanalintujen osalta joka on kiellettyä metsästäjän tai kanalinnun ollessa yleisellä tai yksityistiellä ja näihin trollin kommentteihin viittasin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, tästä välistä on poistettu trollin kommentteja joissa hän kehoitti tielle ampumisiin metsäkanalintujen osalta joka on kiellettyä metsästäjän tai kanalinnun ollessa yleisellä tai yksityistiellä ja näihin trollin kommentteihin viittasin.
Kysehän oli aloituksessa siitä saako teeren ampua jos itse ampuja on tällaisella ns. metsäautotiellä mikä on tehty vain metsätaloutta varten.
Aloituksessa ei puhuttu mitään että teeri olisi tiellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysehän oli aloituksessa siitä saako teeren ampua jos itse ampuja on tällaisella ns. metsäautotiellä mikä on tehty vain metsätaloutta varten.
Aloituksessa ei puhuttu mitään että teeri olisi tiellä.Aivan on tällä palstalla joitakin järkeviäkin .👍👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on lukemisen ymmärtäminen vaikeaa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on lukemisen ymmärtäminen vaikeaa .
Mitäs herra metsästyksen vastustaja ulisee lukemisen ymmärtämisestä, kun äidinkieli ja matikkakaan ei itseltäsi suju? 😂
Sinun trolliviestejäsi on poistettu täältä jälleen neljä joihin vastasin. - Anonyymi
Kommentoi herra kansakoulunsa keskeyttänyt äidinkielen ja matematiikan taidoton metsästyksen vastustaja jonka "sivistystason" jokainen voi lukea tältä palstalta. 😂😂
- Anonyymi
Eihän tällaisessa byrokratian paratiisissa kukaan voi tietää mikä on kiellettyä ja mikä ei.
- Anonyymi
Aloittaja haluaa kuivin saappain hissillä perille ? Mikä miehinen mies ja vielä tappamassa viattomia eläimiä joilla ei edes asetta ole. Pysy vaan erakkojunttina aseesi kanssa. Naisesikin joudut maksamaan. Säälittävää.
- Anonyymi
Ja jos metsätappajan kaveri ei miellytäkään, senhän saa äkkiä hiljaiseksi ?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/naista-ampunut-metsastaja-tuomittiin-torkeasta-teosta/9257618 - Anonyymi
Koko metsästysporukka on niin heikkopäistä porukkaa että hävettää ! Ei ihme, että Pisan tuloksetkin laskee .
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi214724Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä434374Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2544209Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos662390Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt451821Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu231764Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi771694Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont171688- 1051417
Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva121404