GF pyörtyi kun oltiin ryhmäseksiä ekan kerran

Anonyymi-ap

Onkohan kellekkään muulle sattunut tällaista? Mun gf oli aika kokematon ja kiltti siihen aikaan, kun sain houkuteltua sen ryhmäseksiin kahden tutun parin kanssa. Gf oli niin hyvän näkönen ettei kundeja tarvinnu houkutella mutta niiden gf:t oli vähän happamia.
Laitettiin tytöt kontilleen ympyrään ja kierrettiin takaa nussimassa jokaista vuorollaan. Muuten meni ok, mutta jätkät laukes jo tokalla kierroksella mun gf:n pakaroille, muut tytöt jäi vähemmälle ja mun gf alkoi ulista jo aika alkuvaiheessa ääneen. Kavereilla on isommat kalut kuin mulla ja näköjään sillä on väliä. Jätkätkin kilpaili kuinka pitkään sai nussia mun gf:n piukkaa pillua, ja olihan siinä aikamoinen ero kahteen muuhun löysähköön lurttuun. Mun gf tuntui kiihottuvan ihan mielettömästi kierros kierrokselta ja lopulta se squirttas hirmuisen ulinan ja voihkeen kanssa, isokaluisimman kundin antaessa sille kieltämättä hurjaa kyytiä. Sitten gf yhtäkkiä lysähti patjalle. Meni varmaan minuutti-pari kun se avas silmänsä ja oli tosi häkeltynyt että mitä oikein tapahtui. Siltä meni orgasmin loppuvaihe täysin ohi kun se pyörtyi orgasminsa ihanuuteen.
Onko kellään kokemusta tällaisesta?

22

4929

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mun naiset pyörtyy onnesta jo kun ne näkee mun kaluni.

• Anonyymi

Mistäs sinä olisit naisia saanut. Ei taida luuserin peräkammariin ruuhkaa olla

• Anonyymi

No siitä on, kun isolla salaa lykkii muiden vaimoja, että hirmu huutoa ja kiljuntaa kuuluu ja mehut lentää. Kiusalliseksi tilanne välillä menee muijien alkaessa itkeä kesken aktin, että vieläkö pannaan vai pitääkö lopettaa.

Kimpoista ei valitettavasti ole kokemusta.

• Anonyymi

Se kyllä vituttaa, kun muija ei kestä kunnon panemista isolla. Puolenntunnin jälkeen viimeistään alkaa Laukea jo hokemiset. Ja jos yli tunnin muija jaksaa, niin sitten valittavat kuin pillu kipeän.

Onnkesi oma muijaa sentään saa panna rajusti ja kauan. Mutta se käyttää päivittäin helvetin isoa dildoa. Kyky ottaa isoa sisään kauan ja rajusti on kovalla tasolla.

• Anonyymi
      • Anonyymi

No mitäs olet. Mitäs sun piti linkittää etkä uusavuttomana osanut.

• Anonyymi

Mikä tää gf on?

• Anonyymi

Avaajan tyylistä päätellen GayFriend.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avaajan tyylistä päätellen GayFriend.

Ei ollut sinusta nyt kysymys.

• Anonyymi

Vois olla Gay Fucker

• Anonyymi

Tuon jälkeen tyttöystäväsi ei tule haluamaan muuta kuin isoa munaa pilluunsa. Sinun on parasta alkaa totuttelemaan aisankannattajan rooliin.

• Anonyymi

Haluaako GF siis pyörtyä aina naidessaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaako GF siis pyörtyä aina naidessaan?

GF:si tulee pian tottumaan isoon melaan ja suorastaan tulee kerjäämään sitä. Hän alkaa pyytämään noita kahta isokullia tulemaan naimaan häntä säännöllisesti. Hän ei enää pyörry orgasmeista, vaan heti suihkuorgasmiensa jälkeen hän on heti ottamassa lisää kyrpää sisään. Hän anelee isokulleja sotkemaan hänen pillunsa isoilla spermasuihkuilla ja puhdistaa ahnaasti kyrvät suullaan. Hänelle isojen orgasmien saamisesta tulee tärkein asia maailmassa ja hän alkaa naitattamaan itseään isoilla kulleilla joko sinun ollessa läsnä tai poissa.
        Sinun tehtäväksesi jää aisankannattajan rooli. Sinä katselet vierestä pieni munasi kädessä, kuinka nuo kaksi isokullia tyydyttävät tyttöäsi. Hän saattaa jopa tuoda lisää isomunaisia astujia kuvioihin, jotta hän saisi kunnon ryhmäpanon tunteakseen itsensä todelliseksi seksinnälkäiseksi lutkaksi. Sinä kannustat heitä koko ajan hurjempiin seksihurjasteluihin ja nuolet aina tyttösi puhtaaksi vieraiden miesten nesteistä. Tyttösi saattaa välillä päästää sinut säälistä liukkaille, mutta sinä itsekin tiedät, että munastasi ei ole tyydyttämään tyttöäsi. Sinun on suostuttava kaikkiin hänen seksuaalisiin oikkuihin mukisematta, jos haluat pitää hänet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

GF:si tulee pian tottumaan isoon melaan ja suorastaan tulee kerjäämään sitä. Hän alkaa pyytämään noita kahta isokullia tulemaan naimaan häntä säännöllisesti. Hän ei enää pyörry orgasmeista, vaan heti suihkuorgasmiensa jälkeen hän on heti ottamassa lisää kyrpää sisään. Hän anelee isokulleja sotkemaan hänen pillunsa isoilla spermasuihkuilla ja puhdistaa ahnaasti kyrvät suullaan. Hänelle isojen orgasmien saamisesta tulee tärkein asia maailmassa ja hän alkaa naitattamaan itseään isoilla kulleilla joko sinun ollessa läsnä tai poissa.
        Sinun tehtäväksesi jää aisankannattajan rooli. Sinä katselet vierestä pieni munasi kädessä, kuinka nuo kaksi isokullia tyydyttävät tyttöäsi. Hän saattaa jopa tuoda lisää isomunaisia astujia kuvioihin, jotta hän saisi kunnon ryhmäpanon tunteakseen itsensä todelliseksi seksinnälkäiseksi lutkaksi. Sinä kannustat heitä koko ajan hurjempiin seksihurjasteluihin ja nuolet aina tyttösi puhtaaksi vieraiden miesten nesteistä. Tyttösi saattaa välillä päästää sinut säälistä liukkaille, mutta sinä itsekin tiedät, että munastasi ei ole tyydyttämään tyttöäsi. Sinun on suostuttava kaikkiin hänen seksuaalisiin oikkuihin mukisematta, jos haluat pitää hänet.

Toivottavasti AP suostuu tuohon. Mikään ei ole kiihottavampaa kuin nähdä oma seksikäs ja nuori kaunotar nautiskelemassa isojen kullien kanssa.

• Anonyymi

Toivottavasti tulevaisuudessa otatte lisää isomunaisia miehiä nussimaan tyttöäsi. Ehdottaisin mustia miehiä, he varmasti osaavat tyydyttää tyttösi kunnolla.

• Anonyymi

On erittäin kiihottavaa nähdä naisen kauhistus, että mahtuuko tuo sisään ja sanalla se kiima, kuinka kiihottuvat isosta seisovasta kyrvästä. Jokainen nainen haluaa kosketella isoa kovaa kyrpää sellaisen nähdessään.

• Anonyymi

Naisena kommentoisin tähän myös, että on upeaa nähdä kun tuo iso kulli kiihottuu sykkien isommaksi ja kovemmaksi ja koskettaa jo siinä vaiheessa käsin ja huulin

• Anonyymi

On upeaa antaa iso seisova kulli naisen käsittelyyn.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On upeaa antaa iso seisova kulli naisen käsittelyyn.

Näin minäkin olen ymmärtäny. Itsellä on vain pikkuinen nysä jota hieron etusormen ja peukalon välissä kun kiihoitun. Usein sieltä alkaa valua harmaata limaa lopuksi, mutta ei aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin minäkin olen ymmärtäny. Itsellä on vain pikkuinen nysä jota hieron etusormen ja peukalon välissä kun kiihoitun. Usein sieltä alkaa valua harmaata limaa lopuksi, mutta ei aina.

Minulla on myös pieni nysä. Kun aikanaan ymmärsin että se on syy siihen miksi en ole naisesta saanut nauttia, vaikka avioliittoon asti päädyin ensimmäisen ja ainoan naisen kanssa joka suoraan sanottuna erehtyi harrastamaan seksiä minun kanssa, on elämästä tullut paljon helpompaa. Vaimo petti muutamia kertoja aikanaan, mutta kun tiesin että on ihan turha erota kun jään loppuelämäksi yksin, annoin potkujen sijasta luvan rakastella muiden kanssa. Vaimo pihtaa minulta sen minkä ehtii, esimerkiksi viime seksikerrasta on nyt jo takana yli kolme vuotta ja sekin oli vain yhteisrunkkausta. Sitä edeltävää varsinaista yhdyntää en enää edes muista. Varmaan viiden vuoden takaan koska taisi olla silloin korona epidemian alku kuukausi. Mutta kun aikanaan luvan annoin, on hän sitä lupausta toteuttanut sen minkä ehtii. Minä taas en saa muuta kuin runkattua kun vaimo on ihan suoraan sanonut ettei häntä kiinnosta seksi minun kanssa kun ei tällä saa kunnolla liikuttua sisällä.

• Anonyymi

tuo on niin totta, lyhyttä ei voi liikuttaa sisällä kun se luiskahtaa heti ulos. Eikä se oikein edes seiso, kun siitä ei saa otetta kun se on niin lyhyt. Pissatakkin on aina pitäny istualtaan ettei kusi lennä vaatteille. Kertakaikkiaan aivan turha peli pippeli.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      83
      5354
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      74
      4709
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      131
      4660
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      369
      2101
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      95
      1723
    6. 99
      1607
    7. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      257
      1507
    8. 349
      1197
    9. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      57
      1032
    10. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      200
      1011
    Aihe