GF pyörtyi kun oltiin ryhmäseksiä ekan kerran

Anonyymi-ap

Onkohan kellekkään muulle sattunut tällaista? Mun gf oli aika kokematon ja kiltti siihen aikaan, kun sain houkuteltua sen ryhmäseksiin kahden tutun parin kanssa. Gf oli niin hyvän näkönen ettei kundeja tarvinnu houkutella mutta niiden gf:t oli vähän happamia.
Laitettiin tytöt kontilleen ympyrään ja kierrettiin takaa nussimassa jokaista vuorollaan. Muuten meni ok, mutta jätkät laukes jo tokalla kierroksella mun gf:n pakaroille, muut tytöt jäi vähemmälle ja mun gf alkoi ulista jo aika alkuvaiheessa ääneen. Kavereilla on isommat kalut kuin mulla ja näköjään sillä on väliä. Jätkätkin kilpaili kuinka pitkään sai nussia mun gf:n piukkaa pillua, ja olihan siinä aikamoinen ero kahteen muuhun löysähköön lurttuun. Mun gf tuntui kiihottuvan ihan mielettömästi kierros kierrokselta ja lopulta se squirttas hirmuisen ulinan ja voihkeen kanssa, isokaluisimman kundin antaessa sille kieltämättä hurjaa kyytiä. Sitten gf yhtäkkiä lysähti patjalle. Meni varmaan minuutti-pari kun se avas silmänsä ja oli tosi häkeltynyt että mitä oikein tapahtui. Siltä meni orgasmin loppuvaihe täysin ohi kun se pyörtyi orgasminsa ihanuuteen.
Onko kellään kokemusta tällaisesta?

15

3380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mun naiset pyörtyy onnesta jo kun ne näkee mun kaluni.

• Anonyymi

Mistäs sinä olisit naisia saanut. Ei taida luuserin peräkammariin ruuhkaa olla

• Anonyymi

No siitä on, kun isolla salaa lykkii muiden vaimoja, että hirmu huutoa ja kiljuntaa kuuluu ja mehut lentää. Kiusalliseksi tilanne välillä menee muijien alkaessa itkeä kesken aktin, että vieläkö pannaan vai pitääkö lopettaa.

Kimpoista ei valitettavasti ole kokemusta.

• Anonyymi

Se kyllä vituttaa, kun muija ei kestä kunnon panemista isolla. Puolenntunnin jälkeen viimeistään alkaa Laukea jo hokemiset. Ja jos yli tunnin muija jaksaa, niin sitten valittavat kuin pillu kipeän.

Onnkesi oma muijaa sentään saa panna rajusti ja kauan. Mutta se käyttää päivittäin helvetin isoa dildoa. Kyky ottaa isoa sisään kauan ja rajusti on kovalla tasolla.

• Anonyymi

Gf? Voi vittu mikä runkkari.

• Anonyymi
      • Anonyymi

No mitäs olet. Mitäs sun piti linkittää etkä uusavuttomana osanut.

• Anonyymi

Mikä tää gf on?

• Anonyymi

Noin kertoi aasi. Mitäs olet hähähää

• Anonyymi

Avaajan tyylistä päätellen GayFriend.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avaajan tyylistä päätellen GayFriend.

Ei ollut sinusta nyt kysymys.

• Anonyymi

Vois olla Gay Fucker

• Anonyymi

Tuon jälkeen tyttöystäväsi ei tule haluamaan muuta kuin isoa munaa pilluunsa. Sinun on parasta alkaa totuttelemaan aisankannattajan rooliin.

• Anonyymi

Haluaako GF siis pyörtyä aina naidessaan?

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      32
      2628
    2. Yksi kuoli nokkakolarissa

Asiasta YLEn verkkosivuilla uutinen klo 23.02. Oliko itsemurha?
      Oulainen
      11
      1302
    3. Helvetistä ei ole paluuta

Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku
      Idän uskonnot
      336
      1037
    4. Mikä on kaivattusi ammatti

entäpä sinun? 💶
      Ikävä
      45
      932
    5. Terveisiä vanhemmalle

J-miehelle. Ehkä nähdään vielä 😉
      Ikävä
      45
      874
    6. Järjetön Topi-ilta

Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan
      Ähtäri
      20
      849
    7. Miksi nainen nukut huonosti

Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo
      Ikävä
      61
      764
    8. Niin siinä Kävi

Ettemme koskaan saaneet toisiamme
      Ikävä
      44
      750
    9. Halutaan toisiamme

Mutta se on Salaisuus❤️
      Intohimo
      44