Pääministeri on tähdentänyt, että hallituksella on "yhteinen linja". Mitä se tarkoittaa ?

Anonyymi-ap

Tarkoittaako se, että kaikki valehtelevat yhtä paljon ?

15

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ne valehtelee kilpaa.

• Anonyymi

Juuri sitä se tarkoittaa. Valehteleminen on ainoa linja mikä hallituksella
      on yhteinen.
      Siitä niillä on joskus erimielisyyttä leikataanko enemmän vai vielä enemmän.

• Anonyymi

Saisi hajota koko hallitus.

• Anonyymi

VM:kin on näköjään valehdellut tai puhunut vastoin parempaa tietoa,
      mikä on vastuutonta niin tärkeältä ministeriöltä.

• Anonyymi

Kyllä ne puhua osaa mutta on lopuksi pelkkää hevon paskaa. Sanoja jotka eivät tarkoita yhtään mitään. Pitkän puheen vailla sisältöä. Tärkeintä on pitkä puhe ei sisältö.

• Anonyymi

Täyttä hevonpskaa syötetään ihmisille ja ne vielä luulevat, että ihmiset
      uskoo niitä.

• Anonyymi

Hallitus ei arvosta ihmisiä ollenkaan. Niille on yhdentekevää mitä kansa
      niistä ajattelee kunhan ne saavat EK: n tavoitteet vietyä läpi ja siirreltyä
      veronmaksajien yhteistä omaisuutta isotuloisille.

Ei Suomen kansa ole niitten silmissä mitään.

• Anonyymi

Kansalaiset äänestää vaaleissa, voittajapuolueet tekee hallitusohjelman, jonka mukaan toimitaan. Eduskunta päättää hallituksen esitykset.

• Anonyymi

Ei eduskunta käytännössä päätä mitään. Hallitus saa enemmistöllään
        kaikki esityksensä läpi.

• Anonyymi

Kilpaa ne valehtelevat. Nyt ei Orpokaan ole luvannut 100000 uutta
      työpaikkaa., vaikka jankutti sitä vaalivalheena. HAHHAH.
      Hallitus on täysin epäuskottava.

• Anonyymi

Hallituksen ensimmäiset valheet paljastuivat päivässä ja lisää on paljastunut
      kaiken aikaa.
      Esimerkiksi "työelämäreformi", uudistus, jonka piti kasvattaa työllisyyttä olikin
      työtekijän aseman kaikinpuolinen heikennys ja huononnus, ja kaiken
      seurauksena on tullut suurtyöttömyys ja velka, josta Suomi ei selviä
      500 vuoteen.
      Minne ne hallituksen leikkaamat 9 miljardia on kadonneet,
      kun hallitus on lisäksi ottanut velkaa 30 miljardia vai enemmänkin ?

• Anonyymi

Yle toimittaja aveli päätään

Vetäjänä toimittaja Antti Pilke.

tör kyturpa höpötti kuin vain sossu voi

Keskustelua ei myöskään parantunut se, että toimittaja itse oli omine mielipiteineen ”suuna päänä” ja ”teilaten” esimerkiksi Junnilan mielipiteet. Hän ei myöskään antanut tilaa Junnilalle kun tämä kertoi USA:n ja arabimaiden neuvottelulle rauhanturvaoperaatisota Gazan tilanteen ratkaisemiseksi. Tuntui siltä, että toimittajaa ei kiinnostanut yhtään Gazan tilanteen ratkaisu vaan Suomen sisäpoliittinen väittely Palestiinan tunnustamisesta ilman, että kannattajien tai vastustajien olisi pitänyt perustella rauhassa kantaansa. (Itse asiassa Junnilakin sanoi, että hän ei vastusta Palestiinan tunnustamista, ehdot pitää kuitenkin ensin täyttyä). Poliittinen debatti edellyttää sitä, että keskustelijat antavat toisten esittää omat argumenttinsa ja jos esittää kysymyksen niin siihen pitää antaa tilaisuus vastata – ja toisaalta itse pitää vastata kysymykseen jos sellainen esitetään

• Anonyymi

Just sitä. Ministerit valehtelevat yksin ja kuorossa.

• Anonyymi

Kilpaa ja nauravat kansalle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22