No mie tietyst, ees uus IsoPomo ei ole yhtä kova kuin mie
T:Pena
Kuka on Imatran kruunamaton somekurko
13
377
Vastaukset 13
- Anonyymi
Äh miu piti kirjottaa kruunaamaton 😂😂😂
- Anonyymi
Ai jaahas. Luulin et tarkotit klaavamaton toista puolta.
- Anonyymi
Eiku ruunattu en pysty enää sikiämään
- Anonyymi
No tämä on somehuoran kätyri!
- Anonyymi
Ruunankusta koko ketju.
T:Pena - Anonyymi
Up
T:Pena - Anonyymi
Pena on miu kaveri, meil on yhteiset kimulit
T:Risto- Anonyymi
Mis sie oot olt Pena ❤️❤️❤️❤️
T: ?????? Tietysti ku mie siut loin sen alkuperäisen tainion ryhmän kuoppaamisen jälkee. Piti saaha aktiivikirjottajille aiheita ja perustettii sillo se uus ryhmä tilalle. Oli kivaa seurattavaa ketä sinne ensimmäisinä liitty ja minkälainen purnaus alko siinä ryhmässä.
- Anonyymi
Pena.Luukkonen kirjoitti:
Tietysti ku mie siut loin sen alkuperäisen tainion ryhmän kuoppaamisen jälkee. Piti saaha aktiivikirjottajille aiheita ja perustettii sillo se uus ryhmä tilalle. Oli kivaa seurattavaa ketä sinne ensimmäisinä liitty ja minkälainen purnaus alko siinä ryhmässä.
Pena loi maan ja taivaan .....
- Anonyymi
Elämäni biisi varis laulu
T:Pena
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571490Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291180Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216879- 65801
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus62710- 46685
- 52680
- 76586
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568