Alvittomat marjankerääjät

Anonyymi-ap

Kuunka paljon Kelan tuilla elävä saa kerätä marjoja? Ei ole toiminimeä eikä makseta veroja.

30

688

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on sitä alkutuotanto. Verovapaata.

• Anonyymi

Minä kerään silokkeja niitä kun kuivattaa ja popsii sellaisenaan niin johan on smurffimainen olo...

• Anonyymi

Niin paljon saa kerätä, kuin jaksaa kantaa ja rahat rintataskuun myynnistä!

• Anonyymi

Miksei jämpsän porttiin puremaan munkkia

• Anonyymi

20 000 euroa vuodessa on vähäisen liiketoiminnan raja, jolloin ei ALV -veroa tarvitse maksaa.

• Anonyymi

10 L ämpäri on nykyään raja jonka saa myydä verovapaasti. Isommasta taitaa häkki heilahtaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

10 L ämpäri on nykyään raja jonka saa myydä verovapaasti. Isommasta taitaa häkki heilahtaa.

Pienet on piirit jämpsän lökäpöksyillä

• Anonyymi

Marjojen poiminta ja myynti on verovaata hommaa. Ja jokamiehen oikeus suo luvan poimia metsistä marjoja.

• Anonyymi

Jännää ihanko totta

• Anonyymi

Nykymiehistä onkin suurin osa marjanpoimijoita. Tosi miehet harvassa.

• Anonyymi

Alvittomat hassin mehun myyjät

• Anonyymi

Riippuu siitä mitä tukea tarkoitat. Toimeentulotuella kaikki tulot vaikuttavat ja on pakko ilmoittaa, joko ilmoittaa itse tai kateellinen naapuri.

• Anonyymi

Työttömän joka on toimeentulotuen piirissä EI kannata tehdä osa-aikatyötä tai kerätä marjoja myyntiin.
      Joka euro leikkaa tukea puoli euroa.
      Tuilla oleminen on kannattavampaa.

• Anonyymi

Jos se on palkaksi reikämunkki saatu . joudut itse tyytymään vain reikään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos se on palkaksi reikämunkki saatu . joudut itse tyytymään vain reikään.

Jännää ihanko totta

• Anonyymi

Väärin. Mitkään tuet ei häviä marjojen myynnistä. Marjoja saa metsistä kerätä ja myydä niin paljon kuin haluaa. Niitä tuloja ei tarvitse ilmoittaa mihinkään ja ne ovat täysin verovapaita.

• Anonyymi

Saa poimia ja myydä niin paljon kuin jaksaa ja ehtii. Ketään täysipäistä se ei häiritse.

• Anonyymi

Minä kyllä luulen, että tämä munkinhokija käyttää sitä munkin reikää seksuaalisesti hyväksi kun on aina mielessä. Hänellä munkki, ja muilla oikeat naiset!

• Anonyymi

Joillakin sivustoilla on ennen sivuston avaamista varmistus:"Varmistan, että olet ihminen".

Pitäisikö myös Suomi 24 sivuilla olla varmistus/pieni testi näitten saman asian hokijoitten takia:"Varmistan, että kaikki lepakot ovat tapulissa". 😂

• Anonyymi

Jämsässä ei asu ihmisiä vaan ongelmajätettä

• Anonyymi

Suomalaisista työttömistä ei ole mihinkään,hyvä että yhden ämpärin saisi päivässä kerättyä ....Thaimaalainen saa jopa 36 ämpäriä !

• Anonyymi

Marjankerääjät ovat haitaksi jämsän hyvinvoinnille, varsinkin kun ne saa rahaa marjoista. Ei yhteisiä marjoja saa myydä. Thaimaalaiset ja muutkin EI jämsäläiset voivat suksia muualle täältä keräämästä meijän marjoja jotka kuuluu jämsäläisille. Jämsäläiset saavat kerätä marjoja omaan käyttöön jämsässä. Kyllä tämän sanoo jo järki muttakun kaikenmaaliman EI jämsäläiset tulee tänne sekoilemaan ja myymään marjoja menee koko jämsäkaupunki pilalle.

• Anonyymi

Kaikkea ja kaikkia jaksaa jämsäläinen uutterasti kadehtia.

• Anonyymi

Kelan tuilla elellään. Keräsin marjoja 9530€ edestä kesällä. Sillä elelee herroiksi pari kuukautta Kanarialla talvea paossa. Ja sama ralli ensi kesänä.
      Teepäs sama perässä. Vai eikö sohva-arvosteluilta ehdi marjametsään?

• Anonyymi

Itse olen ollut työttömänä joskus ja se ei minua haittaa jos käy keräämässä marjoja tai sieniä ei työttömyys ole mitää herkkua eli jatka samaan malliin ensi suvena ellet löydä töitä ja vaikka löydät niin silti hyvää lisätuloa on eli hieno homma!!

• Anonyymi

Ei tarvi marjoja jämsäisenä papermiehenä keräillä! Rahaa tulee tehtaalta ja mitään ei tarvii tehä. Köyhät kaehtii meitä tehtaan rahamiehiä. Mutta Jämsäläiset saa kerätä marjoja ja sieniä, muut voi painua sinne mistäon tulleetkin tätä kaupunkia saastuttamaan ja marjoja ahnehtimaan.

• Anonyymi

Vai rahamiehiä. Hah, velkaisia ja persaukisia. Kun ei vain kohta loppuisi viimeisetkin paperinteot jämsästä. Siinä sitten "rahamiehet" vääntää itkua.

• Anonyymi

Oleksä jo kateellinen niillekkin, jotka metsissä rämpii marjoja tai sieniä keräämässä? Onko sulla tullut mieleen, että menisit itsekkin keräämään vai oletko niin laiska, että jaksat vaan sormella näpyttää tänne noita aivottomia ajatuksiasi?

• Anonyymi

Heh! Alvittomat marjojen kerääjät. Pitäisikö marjojen myynnissä aloittajan mielestä laskuttaa ostajilta vielä alv.

• Anonyymi

Alvi koskee muitakin! Mikä siinä on niin vaikeaa maksaa veroja kun terveys yms ilmaiset palvelut kumminkin kelpaa, marja pummeille.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      129
      14300
    2. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      28
      5924
    3. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      154
      5485
    4. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      299
      4331
    5. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      39
      4087
    6. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      100
      3654
    7. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      2
      3561
    8. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      22
      3538
    9. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      59
      2622
    10. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      93
      1418
    Aihe