Kuunka paljon Kelan tuilla elävä saa kerätä marjoja? Ei ole toiminimeä eikä makseta veroja.
Alvittomat marjankerääjät
22
421
Vastaukset
- Anonyymi
Se on sitä alkutuotanto. Verovapaata.
- Anonyymi
Minä kerään silokkeja niitä kun kuivattaa ja popsii sellaisenaan niin johan on smurffimainen olo...
- Anonyymi
Niin paljon saa kerätä, kuin jaksaa kantaa ja rahat rintataskuun myynnistä!
- Anonyymi
Miksei jämpsän porttiin puremaan munkkia
- Anonyymi
20 000 euroa vuodessa on vähäisen liiketoiminnan raja, jolloin ei ALV -veroa tarvitse maksaa.
- Anonyymi
10 L ämpäri on nykyään raja jonka saa myydä verovapaasti. Isommasta taitaa häkki heilahtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
10 L ämpäri on nykyään raja jonka saa myydä verovapaasti. Isommasta taitaa häkki heilahtaa.
Pienet on piirit jämpsän lökäpöksyillä
- Anonyymi
Marjojen poiminta ja myynti on verovaata hommaa. Ja jokamiehen oikeus suo luvan poimia metsistä marjoja.
- Anonyymi
Jännää ihanko totta
- Anonyymi
Nykymiehistä onkin suurin osa marjanpoimijoita. Tosi miehet harvassa.
- Anonyymi
Alvittomat hassin mehun myyjät
- Anonyymi
Riippuu siitä mitä tukea tarkoitat. Toimeentulotuella kaikki tulot vaikuttavat ja on pakko ilmoittaa, joko ilmoittaa itse tai kateellinen naapuri.
- Anonyymi
Työttömän joka on toimeentulotuen piirissä EI kannata tehdä osa-aikatyötä tai kerätä marjoja myyntiin.
Joka euro leikkaa tukea puoli euroa.
Tuilla oleminen on kannattavampaa.- Anonyymi
Vaan pure munkkia senkin edestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaan pure munkkia senkin edestä
Jos se on palkaksi reikämunkki saatu . joudut itse tyytymään vain reikään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos se on palkaksi reikämunkki saatu . joudut itse tyytymään vain reikään.
Jännää ihanko totta
- Anonyymi
Saa poimia ja myydä niin paljon kuin jaksaa ja ehtii. Ketään täysipäistä se ei häiritse.
- Anonyymi
Minä kyllä luulen, että tämä munkinhokija käyttää sitä munkin reikää seksuaalisesti hyväksi kun on aina mielessä. Hänellä munkki, ja muilla oikeat naiset!
- Anonyymi
Kertoo itse munkin purija
- Anonyymi
Joillakin sivustoilla on ennen sivuston avaamista varmistus:"Varmistan, että olet ihminen".
Pitäisikö myös Suomi 24 sivuilla olla varmistus/pieni testi näitten saman asian hokijoitten takia:"Varmistan, että kaikki lepakot ovat tapulissa". 😂- Anonyymi
Jämsässä ei asu ihmisiä vaan ongelmajätettä
- Anonyymi
Suomalaisista työttömistä ei ole mihinkään,hyvä että yhden ämpärin saisi päivässä kerättyä ....Thaimaalainen saa jopa 36 ämpäriä !
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude15413535Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t749804Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h999172Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k218159Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk406783Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1506195Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua724308Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri243415Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy393407En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä4011300