"Kahvipaketin hinta on järkyttävä". Mahtaako hänellä olla hajuakaan muista
hinnoista ? Tarkoitus on tietenkin kahvin hinnan kauhistelulla vedota osaan kansasta,
vaikkei kahvipaketin hinta 20000 euroa kuukaudessa ansaitsevan ministerin kukkarossa tunnu missään ja saahan hän kompensaationa lippuja VIP-aitioihin ja ilmaisia kanoottiretkiä koko perheelle ym. ja nekin on vielä pientä.
Pienituloiset ja köyhät maksavat kaikesta enemmän kuin muut, koska he eivät
voi maksattaa mitään toisilla. Köyhä ei voi myöskään lahjoa ketään eikä
palkita itseään, siihen ei ole varoja.
Papit saarnaavat köyhille armeliaasti, että köyhätkin voi elää rikkaan elämän.
Se on hyvä sanoma ja tulee halvaksi.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011520798.html
Orpo on "sopivasti" löytänyt yhteisen kauhistelunaiheen äänestäjien kanssa
13
154
Vastaukset
- Anonyymi
Orpolta kysytään linkin arkikkelissa entä jos kannatusmittaukset ovat kokoomukselle nykyistä huonommat kevättalvella?
Orpo vastaa.
– Nyt pitää ymmärtää tämä: minä en ole tässä mitään gallupeja tuijottelemassa, vaan tekemässä muutosta Suomeen. En jätä työtä kesken, enkä jää katsomaan sivusta, että tulee seuraava hallitus ja korjaa hedelmät uudistuksista, joita olemme tehneet.
"....korjaa hedelmät uudistuksista, joita olemme tehneet." Mitkä "hedelmät" ?
Jättivelat ? Jättityöttömyyden ?- Anonyymi
– Nyt pitää ymmärtää tämä: minä en ole tässä mitään gallupeja tuijottelemassa, vaan tekemässä muutosta Suomeen. En jätä työtä kesken, enkä jää katsomaan sivusta, että tulee seuraava hallitus ja korjaa hedelmät uudistuksista, joita olemme tehneet.
Siis tekeekö hän seuraavan hallituksen aikana kaikkensa torpatakseen oman hallituksensa uudistukset? Onko hänellä nyt siellä pääkopassaan järjestystä ollenkaan? Vai sattuiko Freudilainen lipsahdus?
- Anonyymi
Orpon hallituksen "uudistukset" ovat kaikki huononnuksia.
- Anonyymi
Orpo luulee nyt, että kaikki juhlamokkatarjousten perässä juoksevat
äänestävät häntä/kokoomusta. - Anonyymi
Miljardeista Orpolla ei ole hajuakaan, lisää vaan velkaa, lisää rahaa isotuloisille
ja lisää työttömiä !
On PARADOKSI ja VITSI, että hän kehtaa tulla päivittelemään
kahvipaketin hintaa ! Tekeytyykö Orpo nyt "kansanmieheksi"
kannatusta kalastaakseen ?- Anonyymi
"Tekeytyykö Orpo nyt "kansanmieheksi" kannatusta kalastaakseen ?"
Ilmeisesti - taas kansan älyä aliarvioiden. Naurettava yritys "olla lähellä
kansan elämää" - muka. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tekeytyykö Orpo nyt "kansanmieheksi" kannatusta kalastaakseen ?"
Ilmeisesti - taas kansan älyä aliarvioiden. Naurettava yritys "olla lähellä
kansan elämää" - muka.Orpo taitaa vieläkin yksinkertaisempi kuin luulikaan.
Orpolle vanhus on vain mahdollinen ääni vaaleissa,
ja ääniä hän kalastelee.
Vanhemmat ihmiset ovat juuri niitä kahvipaketin hintojen tarkkailijoita.
- Anonyymi
NatsiLintmaani jatkaa kuitenkin Slovakian johdossa sosdemina
- Anonyymi
Orpolta tosi halpahintaista ihmisten kosiskelua.
- Anonyymi
Lapanen on lapsellinen ja vähän simppeli.
- Anonyymi
Pari euroa maksaa kahvipaketti, aika kallis.
- Anonyymi
Milloin olet ostanut viimekai kahvia ?
- Anonyymi
Tuostakin "täkystä" joku konsulttifirma sai 10000 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512