Sataan metriin kannattaa aina kokeilla

Anonyymi-ap

Kyllä joskus voi haulikolla teeri tippua kun sataan metriin ampuu. Pääasia että metsästyksessä pääsee smpumaan.

47

449

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voisitte kuitenkin sen verran tarkkailla kohdetta ettei pusikkoon räiskitä ihmisiä kuten aina välillä tapahtuu.
      Luulisi että laki vaatii lajin määritystä eikä niin että pelkkä puskan heiluminen riittää ampumisen perusteeksi.

• Anonyymi

Jatkoit trolliasi vastaamalla jälkeen omaan viestiisi herra metsästyksen vastustaja. 😂 Miltä eri identiteeteissä esiintyminen tuntuu? 🤭

• Anonyymi

Kyllä sen kuulee kun puskassa jokin liikahtaa. Puoliautomaattihaulikossa 5 paukkua heti lähtee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkoit trolliasi vastaamalla jälkeen omaan viestiisi herra metsästyksen vastustaja. 😂 Miltä eri identiteeteissä esiintyminen tuntuu? 🤭

Nytpä erehdyit, todellakin erehdyit. Iskit kirveesi kiveen kaupunkilaistollo.

• Anonyymi

Sinuahan se harmittaa jäädessäsi kiinni itsesi kanssa keskustelusta herra metsästyksen vastustaja. 🤭
        Älä huoli kyllä niillä muillakin alustoilla olen, sillä siellä keskustellaan metsästyksestä ilman kaltaisiasi trolleja ja tänne tulen tekemään teistä trolleista naurunalaisia. 😂

• Anonyymi

Herra metsästyksen vastustaja pyrkii jälleen trollaamaan perinteisellä "esitän metsästäjää" kommentillaan, mutta minäpä olen ampunut metson 120 metriin haulikolla. Mikäli et olisi trolli saattaisit ymmärtää miten se on mahdollista. 😂

• Anonyymi

Minä ammuin kerran soratielle kaksi ukkoteertä yhdellä laukauksella. Matkaa oli arveluttava paljon mutta siihen jäi molemmat.
        Äkkiä vaan höyhenet pois tieltä ja teeret reppuun ja hyppäsin tieltä puskaan ja kuuntelin tuleeko autoja.

• Anonyymi

Helpoin tapa metsästää on ajella metsäautoteitä hiljakseen siihen aikaan kun teeri on syömässä kiviä.
        Ikkuna auki vaan ja siitä laukaukset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helpoin tapa metsästää on ajella metsäautoteitä hiljakseen siihen aikaan kun teeri on syömässä kiviä.
        Ikkuna auki vaan ja siitä laukaukset.

Jep piekkari mukaan ja siiheen äänenvaimennin ,ei tarvi hikoilla .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ammuin kerran soratielle kaksi ukkoteertä yhdellä laukauksella. Matkaa oli arveluttava paljon mutta siihen jäi molemmat.
        Äkkiä vaan höyhenet pois tieltä ja teeret reppuun ja hyppäsin tieltä puskaan ja kuuntelin tuleeko autoja.

Paitsi että herra metsästyksen vastustaja ei ole ampunut mitään, koska et omaa edes aselupia. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paitsi että herra metsästyksen vastustaja ei ole ampunut mitään, koska et omaa edes aselupia. 😂

Yksinkertaisuus paistaa sinusta läpi ei aseluvilla ammutta vaan aseilla .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksinkertaisuus paistaa sinusta läpi ei aseluvilla ammutta vaan aseilla .

Kun lukee herra metsästyksen vastustajan trolleja täältä yhtenään ei ole epäselvää kuka täällä se yksinkertainen on. 😂🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun lukee herra metsästyksen vastustajan trolleja täältä yhtenään ei ole epäselvää kuka täällä se yksinkertainen on. 😂🤭

Kun sinun laskuopin prosentteja lukee ,ei apukoulussa opetettu yksinkertaista vähennys laskua .🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herra 86%on ollut ahkera aamulla jakamassa öyhötyksiään ,miten muuten on mahdollista että ulkomaan ystäviltäsi aletaan vähentämään, tai ehdotetaan 50e kuukaudessa ,koska eivät osaa suomea ,eikö ne sinun mukaan oppineet jo parissa vuodessa suomen kielen ,voi voi mikä on totuus .🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herra 86%on ollut ahkera aamulla jakamassa öyhötyksiään ,miten muuten on mahdollista että ulkomaan ystäviltäsi aletaan vähentämään, tai ehdotetaan 50e kuukaudessa ,koska eivät osaa suomea ,eikö ne sinun mukaan oppineet jo parissa vuodessa suomen kielen ,voi voi mikä on totuus .🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Ajattele herra metsästyksen vastustaja, kun me työtä tekevät lähdemme aikaisin aamulla töihin jolloin te työtä vieroksuvat vihervassarit vielä makoilette ja sen jälkeen heräätte kuten sinäkin jälleen osoitat koko päiväksi trollaamaan nettiin vihaamiasi harrastajia vastaan ja ihan meidän veronmaksajien kustannulsella. xD
        Laiskuus ja äidinkielen sekä matematiikan osaamattomuus kertoo kommenteissasi karua kieltä kansakoulusi keskeyttämisestä. xD
        Miettikää. Käytät kaiken valveillaolo aikasi netissä ihmisten ja harrastajien vihaamiseen 24/7 vuoden ympäri. Eiköhän tuo kerro jo kaiken mielenterveytesi tasosta. xD

• Anonyymi

Niin ymmärrän kyllä, että herra metsästyksen vastustajalle joka on poliittisideologisen tapansa mukaan elämäntapatyötön on se ihmeellistä, että joku herää näin aikaisin ja lähtee työmaalle. xD
        Herra vastustaja näemmä projisoi kommentissaan jälleen omaa päivärytmiään, kun itse en edes käytä alkoholia saati muitakaan päihteitä ja kerran olet niin mainio ja esimerkillinen äidinkielessäkin, niin kerrohan mikä kommentissasi oli kieliopillisesti täydellistä? xD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattele herra metsästyksen vastustaja, kun me työtä tekevät lähdemme aikaisin aamulla töihin jolloin te työtä vieroksuvat vihervassarit vielä makoilette ja sen jälkeen heräätte kuten sinäkin jälleen osoitat koko päiväksi trollaamaan nettiin vihaamiasi harrastajia vastaan ja ihan meidän veronmaksajien kustannulsella. xD
        Laiskuus ja äidinkielen sekä matematiikan osaamattomuus kertoo kommenteissasi karua kieltä kansakoulusi keskeyttämisestä. xD
        Miettikää. Käytät kaiken valveillaolo aikasi netissä ihmisten ja harrastajien vihaamiseen 24/7 vuoden ympäri. Eiköhän tuo kerro jo kaiken mielenterveytesi tasosta. xD

Ethän sinä töitä tee kelan pummi olet .

• Anonyymi

Ei luulisi, että yhteiskunnan tukien varassa elävä metsästyksen vastustaja on kateellinen jopa työtä tekeville jotka maksavat loisimisesi. xD

• Anonyymi

UNA tungsten 2,5mm hauleilla tai pitkän kantaman lyijyhaulipanos (kaksi haulikuppia. Ensimmäinen 50m kuin täyteinen ja sitten leviää). Em. yltää yli 100m. Itse kyllä jättäisin kanalinnut ampumatta, sen verran vähissä.

• Anonyymi

Paljon niitä on, viimeksi näin suuren parven, ainakin 5 teertä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljon niitä on, viimeksi näin suuren parven, ainakin 5 teertä

Oho..tuo on jo tosi iso parvi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse en ole nähnyt yhtään kanalintuja, kanahaukkoja kylläkin ja paljon!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko rakentava kommentti jälleen omaan viestiisi herra metsästyksen vastustaja? xD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko rakentava kommentti jälleen omaan viestiisi herra metsästyksen vastustaja? xD

Nettitrolilla on ollut kiireinen aamu jälleen ,ottavatko hoitajat puhelimen päiväksi pois kun ei tule öyhötyksiä päivällä.😁😁😁

• Anonyymi

Tämähän on ollut aina näin ,nettitrollin viestit jää ,muut lähinnä poistetaan .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämähän on ollut aina näin ,nettitrollin viestit jää ,muut lähinnä poistetaan .

Eli vaikuttaa siltä mitä edellisessä viestissä kerroin.
        On hänelläkin varmaan pomo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli vaikuttaa siltä mitä edellisessä viestissä kerroin.
        On hänelläkin varmaan pomo?

Jaa ,no paras on kun ei tartu tämän nettitrollin ,hänen kutsumaansa syöttiin ,sillä hän hakee vai eripuraisuutta, ja riitaa, kuten on nähty vuosien saatossa.

• Anonyymi

Ja muutenkin vois tehdä ilmoituksen ,ihmetellä täytyy miten suomi24 valvojat antaa yhden terrorisoida vuosia metsästyspalstoja ,oisko ilmoitus nettipoliisille järkevin .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nettitrolilla on ollut kiireinen aamu jälleen ,ottavatko hoitajat puhelimen päiväksi pois kun ei tule öyhötyksiä päivällä.😁😁😁

Oman toiminnan projisointi vaihe jälleen päällä herra metsästyksen vastustajalla. xD

• Anonyymi

Vastaus ulinaasi on hyvin yksinkertainen. Lopeta metsästys palstan metsästys vastainen trollaaminen ja siirry metsästyksen vastustajiin tai vastavuoroon rupea käyttäytymään asiallisemmin, niin saattaa herra metsästyksen vastustajan kommentitkin jäädä palstalle. xD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastaus ulinaasi on hyvin yksinkertainen. Lopeta metsästys palstan metsästys vastainen trollaaminen ja siirry metsästyksen vastustajiin tai vastavuoroon rupea käyttäytymään asiallisemmin, niin saattaa herra metsästyksen vastustajan kommentitkin jäädä palstalle. xD

Hyvinhän minun kommentit jää palstalle ,kertaus on paikallaan ,jos sinä vastaat väitteeseen ,miksi metsästyksen vastustajat ei voi omistaa maata ,jos annat hyvän faktaan perustuvan todisteen tuosta väittämästä ,niin poistun metsästyskeskustelu palstoilta .🫡🫡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo minä käytäytyn asiallisesti ,ja lähden pian kanalintujahtiin ,on kausilupa valtionmaille ,no niin eihän ollut ilkeästi sanottu .🫡🫡🫡🫡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvinhän minun kommentit jää palstalle ,kertaus on paikallaan ,jos sinä vastaat väitteeseen ,miksi metsästyksen vastustajat ei voi omistaa maata ,jos annat hyvän faktaan perustuvan todisteen tuosta väittämästä ,niin poistun metsästyskeskustelu palstoilta .🫡🫡

Olen vastannut sen sinulle kymmenet kerrat, mutta vastaukset ei kelpaa herra metsästyksen vastustajalle etkä täältä trollaamista lopeta koskaan kun vuosia olet sitä tehnyt. 😂
        Ai nyt esität sitten taas muka metsästäjää. 🤭
        No, enivei. Itse lähden reissuun nyt viikonloppuna ja hauska nähdä reilu viikon päästä miten palsta on räjähtänyt satoihin metsästys vastaisiin trolleihisi, kun kukaan ei niihin puutu. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen vastannut sen sinulle kymmenet kerrat, mutta vastaukset ei kelpaa herra metsästyksen vastustajalle etkä täältä trollaamista lopeta koskaan kun vuosia olet sitä tehnyt. 😂
        Ai nyt esität sitten taas muka metsästäjää. 🤭
        No, enivei. Itse lähden reissuun nyt viikonloppuna ja hauska nähdä reilu viikon päästä miten palsta on räjähtänyt satoihin metsästys vastaisiin trolleihisi, kun kukaan ei niihin puutu. 😂

No no älähän liiottele ,minä lähden viikon päästä kanalintujahtiin ,aika heikosti kuulema on ,mutta hirvikärpäsiä sitäkin enemmän .😁😁😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No no älähän liiottele ,minä lähden viikon päästä kanalintujahtiin ,aika heikosti kuulema on ,mutta hirvikärpäsiä sitäkin enemmän .😁😁😁

Ai herra metsästys palstaa jatkuvasti trollaava metsästyksen vastustaja on jälleen "esitän metsästäjää" moodissa. xD
        No, siellä mihin minä menen reissuun ei hirvikärpäsiä edes ole. xD
        Ajattele, sinulla on nyt reilu viikko aikaa trollata ja mustamaalata täällä metsästäjiä kenenkään niihin puuttumatta oikein urakalla, joten onnea mustamaalaamis projektiisi. xD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai herra metsästys palstaa jatkuvasti trollaava metsästyksen vastustaja on jälleen "esitän metsästäjää" moodissa. xD
        No, siellä mihin minä menen reissuun ei hirvikärpäsiä edes ole. xD
        Ajattele, sinulla on nyt reilu viikko aikaa trollata ja mustamaalata täällä metsästäjiä kenenkään niihin puuttumatta oikein urakalla, joten onnea mustamaalaamis projektiisi. xD

Kiitos kiitos, no viikon päästä pääset sitten takaisin pitämään kuria ,kun minä olen reissussa,.🫡🫡🫡🫡

• Anonyymi

Eikö siellä helsinki yksiössä ole hirvikärpäsiä no kas kummaa. xD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö siellä helsinki yksiössä ole hirvikärpäsiä no kas kummaa. xD

Jaa ,kannattaa kysyä niiltä sinun fiksuilta ulkomaan ystäviltä helsinkin hirvikärpäs tilanteesta.🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa ,kannattaa kysyä niiltä sinun fiksuilta ulkomaan ystäviltä helsinkin hirvikärpäs tilanteesta.🤣🤣🤣

Herra äidinkielentaidoton metsästyksen vastustaja näyttää jälleen parastaan. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herra äidinkielentaidoton metsästyksen vastustaja näyttää jälleen parastaan. 😂

Netti trollin lempisanoja ,äidinkielentaidoton ja metsästyksenvastustaja ,näillä se sanoilla kokeilee kuinka vastustajat reagoivat ,se on nettitrollin tapa toimia.☝️☝️☝️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Netti trollin lempisanoja ,äidinkielentaidoton ja metsästyksenvastustaja ,näillä se sanoilla kokeilee kuinka vastustajat reagoivat ,se on nettitrollin tapa toimia.☝️☝️☝️

Miksi vastustaja reagoi? Tämähän on metsästys palsta.

• Anonyymi

Eihän täällä keskustellakkaan, kun palsta pelkkää metsästyksen vastaista trollaamista täynnä.
        Reakoimisesi on omaa syytä, koska tämä ei ole metsästyksen vastustajat palsta.

• Anonyymi

onx käyty vähä ammuskelees niiku harjoitusmieles??

• Anonyymi

Ap kommenttia, kaikki mettästäjät eivät sentään ole Tepejä.

Ilmoitettu matka voidaan viisinkertaistaa siirtymällä hauliammuksista täyteisiin.

• Anonyymi

Viimeksi kun tämä palstasheriffi lähti reissuun niin palsta rauhoittui heti, keskustelun pysyivät asiallisina mutta kun tämä trolli sheriffi palasi niin palsta oli trollaamista täynnä.

• Anonyymi

Se on totta ,vuosien trollaus ,ei mitään asiallista vastausta itse metsästys aiheeseen ,kaikki on metsästyksen vastustajia,no se on nettitrollin tapa ärsyttää ,parashan olisi jättää vastaamatta.

Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Eikös se mene niin että Jumala loi maailman ihmisille eikä päinvastoin

joten saatana yrittää vääristää ja jota nyt vouhotetaan??? https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/bovaer-tutkimuksissa-
      Maailman menoa
      88
      444
    3. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    4. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    5. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    6. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    7. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    8. 0
      90
    9. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    10. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    Aihe