Epäasiallista käytöstä on ollut 90 ja 2000 luvulla jolloin olen käynyt koulua.
Mustasaaren keskuskoulussa on ollut epäasiallista käytöstä
30
336
Vastaukset
- Anonyymi
11 vuotta kävit? Eli kertasit 2 luokkaa.
- Anonyymi
En kerrannut luokkia. Et ymmärtänyt lukemaasi. Oletko ehkä opettaja joka on käyttäytynyt epäasiallisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kerrannut luokkia. Et ymmärtänyt lukemaasi. Oletko ehkä opettaja joka on käyttäytynyt epäasiallisesti.
Monesko kerta kun teet samasta aiheesta aloituksen? Seuraavaksi kerrot olevasi homo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monesko kerta kun teet samasta aiheesta aloituksen? Seuraavaksi kerrot olevasi homo.
Miksi asia häiritsee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi asia häiritsee.
Turha toisto häiritsee aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha toisto häiritsee aina.
Sinua se häiritsee. Oletki itse käyttäytynyt epäasiallisesti. Oletko itse kiusannut etkä haluaisi miettiä asiaa, tuntea syyllisyyttä siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinua se häiritsee. Oletki itse käyttäytynyt epäasiallisesti. Oletko itse kiusannut etkä haluaisi miettiä asiaa, tuntea syyllisyyttä siitä.
🤣Mikäs kotipsykologi sinä olet? Asiasi paranevat kun vuodesta toiseen vellot samassa aiheessa pääsemättä siitä yli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrätkö lukemaasi? Toisto häiritsee aina ja kaikkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrätkö lukemaasi? Toisto häiritsee aina ja kaikkia.
Ymmärrätkö itse lukemaasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrätkö itse lukemaasi.
Ymmärrän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän.
Samasta asiasta voi olla useita aloituksia ellei ylläpitäjät poista sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣Mikäs kotipsykologi sinä olet? Asiasi paranevat kun vuodesta toiseen vellot samassa aiheessa pääsemättä siitä yli?
Mikäs "kotipsykologi" itse olet kun asioista yli pääsemisestä kirjoittelet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samasta asiasta voi olla useita aloituksia ellei ylläpitäjät poista sitä.
Omg. Niin kuule aloittele nyt sitten vaikka 100 kertaa. Se varmaan sitten auttaa. Varmaan olet asiaa vinkunut muuallakin ja olet nyt Kelan rahoilla pohtimassa samaa ihan kokopäivätoimisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omg. Niin kuule aloittele nyt sitten vaikka 100 kertaa. Se varmaan sitten auttaa. Varmaan olet asiaa vinkunut muuallakin ja olet nyt Kelan rahoilla pohtimassa samaa ihan kokopäivätoimisesti.
Valita itse asiasta vaikka 100 kertaa. Olet myrkkyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs "kotipsykologi" itse olet kun asioista yli pääsemisestä kirjoittelet.
Tuo näyttää olleen kysymys, ei analyysi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo näyttää olleen kysymys, ei analyysi.
Mitä sitten.
- Anonyymi
Ikävää.
- Anonyymi
Hyvä vastaus.
- Anonyymi
Mikä teissä homppeleissa on kun ette kestä elämää?
- Anonyymi
Mikä teissä homovihaajiissa on kun ette voi jättää homoja rauhaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä teissä homovihaajiissa on kun ette voi jättää homoja rauhaan.
Jos ei kannata homoutta, on homovihaaja? Itsekeskeisiäkin näköjään olette. Olet ihan itse vakaumuksesi valinnut. Se ei kuulu muille, eli muiden ei ole tarve puolustella sinua. Se in oma tehtäväsi. Kirjoituksestasi päätellen n et tiedä mikä olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei kannata homoutta, on homovihaaja? Itsekeskeisiäkin näköjään olette. Olet ihan itse vakaumuksesi valinnut. Se ei kuulu muille, eli muiden ei ole tarve puolustella sinua. Se in oma tehtäväsi. Kirjoituksestasi päätellen n et tiedä mikä olet.
Olet homovastainen. Et kannatta tasa arvoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet homovastainen. Et kannatta tasa arvoa.
Mitä sinulta on estetty verrattuna heteroon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinulta on estetty verrattuna heteroon?
Mitä estetty? Siis homojen kiusaaminen on homovastaisuutta.
- Anonyymi
Joskus on muualla myös.
- Anonyymi
Joo, olisko ollut 2019 Lievestuoreella kun Liisa kiusasi. Vai kiusattiinko Liisaa, ei muista. Liisa oli ihan normaali kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, olisko ollut 2019 Lievestuoreella kun Liisa kiusasi. Vai kiusattiinko Liisaa, ei muista. Liisa oli ihan normaali kuitenkin.
Opettajatkin voi kiusata. Miksei rehtorikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettajatkin voi kiusata. Miksei rehtorikin.
Mahdollista. Se kuitenkin tarvitsee oppilaalta alkusysäyksen.
- Anonyymi
Monet vaasalaiset sanoo asiat epäselvästi. Ehkä sikdi koska ovat epävarmoja ja tyhmiä. Viisaat sanoo asiat selvästi.
- Anonyymi
Tästä aiheesta poistetaan asiallisia viestejä. Pyytäkö joku poistamaan vai suomi24 ylläpitäjä poistaa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741