Mustasaaren keskuskoulussa on ollut epäasiallista käytöstä

Anonyymi-ap

Epäasiallista käytöstä on ollut 90 ja 2000 luvulla jolloin olen käynyt koulua.

30

349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

11 vuotta kävit? Eli kertasit 2 luokkaa.

• Anonyymi

En kerrannut luokkia. Et ymmärtänyt lukemaasi. Oletko ehkä opettaja joka on käyttäytynyt epäasiallisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kerrannut luokkia. Et ymmärtänyt lukemaasi. Oletko ehkä opettaja joka on käyttäytynyt epäasiallisesti.

Monesko kerta kun teet samasta aiheesta aloituksen? Seuraavaksi kerrot olevasi homo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monesko kerta kun teet samasta aiheesta aloituksen? Seuraavaksi kerrot olevasi homo.

Miksi asia häiritsee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi asia häiritsee.

Turha toisto häiritsee aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turha toisto häiritsee aina.

Sinua se häiritsee. Oletki itse käyttäytynyt epäasiallisesti. Oletko itse kiusannut etkä haluaisi miettiä asiaa, tuntea syyllisyyttä siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinua se häiritsee. Oletki itse käyttäytynyt epäasiallisesti. Oletko itse kiusannut etkä haluaisi miettiä asiaa, tuntea syyllisyyttä siitä.

🤣Mikäs kotipsykologi sinä olet? Asiasi paranevat kun vuodesta toiseen vellot samassa aiheessa pääsemättä siitä yli?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrätkö lukemaasi? Toisto häiritsee aina ja kaikkia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrätkö lukemaasi? Toisto häiritsee aina ja kaikkia.

Ymmärrätkö itse lukemaasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrätkö itse lukemaasi.

Ymmärrän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän.

Samasta asiasta voi olla useita aloituksia ellei ylläpitäjät poista sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣Mikäs kotipsykologi sinä olet? Asiasi paranevat kun vuodesta toiseen vellot samassa aiheessa pääsemättä siitä yli?

Mikäs "kotipsykologi" itse olet kun asioista yli pääsemisestä kirjoittelet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samasta asiasta voi olla useita aloituksia ellei ylläpitäjät poista sitä.

Omg. Niin kuule aloittele nyt sitten vaikka 100 kertaa. Se varmaan sitten auttaa. Varmaan olet asiaa vinkunut muuallakin ja olet nyt Kelan rahoilla pohtimassa samaa ihan kokopäivätoimisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omg. Niin kuule aloittele nyt sitten vaikka 100 kertaa. Se varmaan sitten auttaa. Varmaan olet asiaa vinkunut muuallakin ja olet nyt Kelan rahoilla pohtimassa samaa ihan kokopäivätoimisesti.

Valita itse asiasta vaikka 100 kertaa. Olet myrkkyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäs "kotipsykologi" itse olet kun asioista yli pääsemisestä kirjoittelet.

Tuo näyttää olleen kysymys, ei analyysi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo näyttää olleen kysymys, ei analyysi.

Mitä sitten.

• Anonyymi

Ikävää.

• Anonyymi

Hyvä vastaus.

• Anonyymi

Mikä teissä homppeleissa on kun ette kestä elämää?

• Anonyymi

Mikä teissä homovihaajiissa on kun ette voi jättää homoja rauhaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä teissä homovihaajiissa on kun ette voi jättää homoja rauhaan.

Jos ei kannata homoutta, on homovihaaja? Itsekeskeisiäkin näköjään olette. Olet ihan itse vakaumuksesi valinnut. Se ei kuulu muille, eli muiden ei ole tarve puolustella sinua. Se in oma tehtäväsi. Kirjoituksestasi päätellen n et tiedä mikä olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ei kannata homoutta, on homovihaaja? Itsekeskeisiäkin näköjään olette. Olet ihan itse vakaumuksesi valinnut. Se ei kuulu muille, eli muiden ei ole tarve puolustella sinua. Se in oma tehtäväsi. Kirjoituksestasi päätellen n et tiedä mikä olet.

Olet homovastainen. Et kannatta tasa arvoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet homovastainen. Et kannatta tasa arvoa.

Mitä sinulta on estetty verrattuna heteroon?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sinulta on estetty verrattuna heteroon?

Mitä estetty? Siis homojen kiusaaminen on homovastaisuutta.

• Anonyymi

Joskus on muualla myös.

• Anonyymi

Joo, olisko ollut 2019 Lievestuoreella kun Liisa kiusasi. Vai kiusattiinko Liisaa, ei muista. Liisa oli ihan normaali kuitenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, olisko ollut 2019 Lievestuoreella kun Liisa kiusasi. Vai kiusattiinko Liisaa, ei muista. Liisa oli ihan normaali kuitenkin.

Opettajatkin voi kiusata. Miksei rehtorikin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Opettajatkin voi kiusata. Miksei rehtorikin.

Mahdollista. Se kuitenkin tarvitsee oppilaalta alkusysäyksen.

• Anonyymi

Monet vaasalaiset sanoo asiat epäselvästi. Ehkä sikdi koska ovat epävarmoja ja tyhmiä. Viisaat sanoo asiat selvästi.

• Anonyymi

Tästä aiheesta poistetaan asiallisia viestejä. Pyytäkö joku poistamaan vai suomi24 ylläpitäjä poistaa.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      50
      2315
    2. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      93
      2028
    3. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      91
      2010
    4. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      1797
    5. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1741
    6. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      501
      1594
    7. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      2
      1550
    8. Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?
      Lieksa
      49
      1380
    9. Kemet lomautukset

Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas
      Suomussalmi
      37
      1285
    10. Mistä juttelit viimeisen kerran

Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.
      Ikävä
      74
      1281
    Aihe