ketään yhtikäs minnekään paitsi oman kunnan kuntouttaviin toimintoihin.
Vastaukset 8
- Anonyymi
ei patistella ei
- Anonyymi
Reipas risusavotta ja käpyjen kerääminen tosiaan tekisi eetvarttia
tupauuno, savo. - Anonyymi
Kaiken alku ja loppu
Ei se ole meistä lähtöisin
se on suurempi kaikkea muuta.
Pisaroittain se pudotetaan
päiviemme maljaan,
kasteena kosteuttaa
polkua askeltemme alla,
kipinä täydellisyyttä
luomislahjana annettu jokaiselle.
Sitä eivät suuret vedet sammuta
eivät vuolaimmatkaan virrat
huuhdo olemattomiin.
Varjoa,
heijastusta on kaikki muu
ikuisen rakkauden rinnalla,
sillä siitä on kaikki alkuisin
ja siihen kaikki loppuu.
Rakkaimpansa Hän antoi
ainoansa lähetti
kalleimpansa uhrasi.
Siinä on kaikki rakkaus
kaikki muu on häviävää
heijastusta siitä ainoasta
matkallamme
rakkauden syleilystä
ikuisen rakkauden
avaraan syliin. - Anonyymi
Saisinpa kykyjäni vastaavaa työtä...
T:Lawetorder - Anonyymi
Jos asiakas ei kehotuksesta huolimatta ilmoittautuisi kuukauden sisällä työllisyyspalveluihin kokoaikatyön hakijaksi, Kela alentaisi toimeentulotuen perusosaa 50 prosentilla.
Perusosaa voitaisiin alentaa myös silloin, jos asiakkaalle myönnetyn työttömyystuen maksu keskeytyy hänelle määrätyn sanktion vuoksi. Asiakkaan toimeentulotuen perusosaa alennettaisiin 20 prosentilla ensimmäiseltä kuukaudelta ja jatkossa 40 prosentilla siihen saakka, kunnes työttömyystuen maksu jatkuu.
Mitä .ittua- Anonyymi
"Perusosaa voitaisiin alentaa myös silloin, jos asiakkaalle myönnetyn työttömyystuen maksu keskeytyy hänelle määrätyn sanktion vuoksi"
Tätä miettinyt että mitenkäs siinä tilanteessa jos asiakas kokee sanktion vääräksi ja tekee valituksen hallinto-oikeuteen tai minne nyt pitääkin, eikös tilanne silloin ole riitautettu ja se ei olisi este täyden tuen myöntämiselle ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Perusosaa voitaisiin alentaa myös silloin, jos asiakkaalle myönnetyn työttömyystuen maksu keskeytyy hänelle määrätyn sanktion vuoksi"
Tätä miettinyt että mitenkäs siinä tilanteessa jos asiakas kokee sanktion vääräksi ja tekee valituksen hallinto-oikeuteen tai minne nyt pitääkin, eikös tilanne silloin ole riitautettu ja se ei olisi este täyden tuen myöntämiselle ?Jatka paskiainen miettimistä!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546