Vähän provosoiva otsikko, mutta vuosia ollaan jatkettu intensiivisiä hetkiä joita seuraa täysi hiljaisuus.
Ihastuksellani ei ole mitään suhteita miehiin, eikä mitään oo ollut naisiin, mutta aina sanoo että voi olla myöhemmin ja tarvii aikaa.
Minä ehdotan kaiken. Ja sitten on ihanaa. Kahvia, matkailua, railoja... Mutta jos en ehdota mitään, ei nähdä.
Onko muilla samanlaista. En yhtään saa selvää mitä toinen tuntee mua kohtaan, koska suostuu, mutta ei tee aloitteita. Ja mä pelkään edetä kun mitään signaalia ei tule.
Pitäiskö välttelevät jättää taakse?
8
657
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostaa siltä että hän tapaa sua koska "olet tarjolla", mutta ei ole sen enempää kiinnostunut. Eli luultavasti lopettaa suhteen, jos tapaa jonkun itseään kiinnostavamman.
- Anonyymi
Vuosia olet antanut roikotuttaa itseäsi tuollaisessa tilanteessa. Voi voi.
Kyllä tuossa selvää signaalia tulee. Hän ei ole tosissaan kanssasi.
- Anonyymi
Nyt on tilanne jossa voim kertos tapaavani toisen. En tiedä pitäiskö vain tavata tää vsi kertoa että aion tavata.
On muuten mustasukkainen mun ihmissuhteista.
Terveisin ap - Anonyymi
Ihastukseni kokee, että meidän välillä on ollut valtasuhde joka pitäis ottaa huomioon jatkossakin. Tästä on puhuttu vain aluksi vähän.
Mut hirmu jännitteistä ja hyvää meillä on, lähtee mun mukaan kahville ja rafloihin jne.
Ap- Anonyymi
Esihenkilö - alainen?
- Anonyymi
Elät tietysti elämääsi eteenpäin. Itse en odottelisi vuosia tai edes vuotta ketään. Vastavuoroisuuden puute on huono merkki, ja todennäköisesti tapa joka valuu myös mahdolliseen suhteeseen jos siihen päädytte. Voit kertoa että olet tavannut toisen, katsot miten toinen reagoi, mutta sun tilanteessa valitsisin sen uuden tyypin, jos hän on aktiivisempi kuin mustis "heterobii" kaveri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523426Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512422- 1161220
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu131203Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101109Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per49948- 46894
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019890- 40785
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt202721