Vähän provosoiva otsikko, mutta vuosia ollaan jatkettu intensiivisiä hetkiä joita seuraa täysi hiljaisuus.
Ihastuksellani ei ole mitään suhteita miehiin, eikä mitään oo ollut naisiin, mutta aina sanoo että voi olla myöhemmin ja tarvii aikaa.
Minä ehdotan kaiken. Ja sitten on ihanaa. Kahvia, matkailua, railoja... Mutta jos en ehdota mitään, ei nähdä.
Onko muilla samanlaista. En yhtään saa selvää mitä toinen tuntee mua kohtaan, koska suostuu, mutta ei tee aloitteita. Ja mä pelkään edetä kun mitään signaalia ei tule.
Pitäiskö välttelevät jättää taakse?
8
562
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostaa siltä että hän tapaa sua koska "olet tarjolla", mutta ei ole sen enempää kiinnostunut. Eli luultavasti lopettaa suhteen, jos tapaa jonkun itseään kiinnostavamman.
- Anonyymi
Vuosia olet antanut roikotuttaa itseäsi tuollaisessa tilanteessa. Voi voi.
Kyllä tuossa selvää signaalia tulee. Hän ei ole tosissaan kanssasi.
- Anonyymi
Nyt on tilanne jossa voim kertos tapaavani toisen. En tiedä pitäiskö vain tavata tää vsi kertoa että aion tavata.
On muuten mustasukkainen mun ihmissuhteista.
Terveisin ap - Anonyymi
Ihastukseni kokee, että meidän välillä on ollut valtasuhde joka pitäis ottaa huomioon jatkossakin. Tästä on puhuttu vain aluksi vähän.
Mut hirmu jännitteistä ja hyvää meillä on, lähtee mun mukaan kahville ja rafloihin jne.
Ap- Anonyymi
Esihenkilö - alainen?
- Anonyymi
Elät tietysti elämääsi eteenpäin. Itse en odottelisi vuosia tai edes vuotta ketään. Vastavuoroisuuden puute on huono merkki, ja todennäköisesti tapa joka valuu myös mahdolliseen suhteeseen jos siihen päädytte. Voit kertoa että olet tavannut toisen, katsot miten toinen reagoi, mutta sun tilanteessa valitsisin sen uuden tyypin, jos hän on aktiivisempi kuin mustis "heterobii" kaveri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot25918185Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss8410405Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3686959Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai615249Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki384601Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.833351"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1172962Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen952490Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit292037MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä251833