Jätättekö oven auki yöksi

Anonyymi-ap

Yö vierasta varten, Sanna Antikainen PS jätti oven auki mutta yö vieras olikin väärä mies kirjoittaa päivän lehdet.

22

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laitan aina oven lukkoon, on myös turvavaraketju.

• Anonyymi

Onhan se parasta laittaa.

• Anonyymi

En ole jättänyt enää 60-luvun jälkeen lukitsematta.
      Liian paljon on hiippareita liikkeellä.

• Anonyymi

Varmuus oltava.

• Anonyymi

Ei koskaan, aina lukossa.

• Anonyymi

Jos luudan varsi on ovea vasten nojallaan ei asukas ole kotona. muussa tapauksessa tervetuloa, jos talon väki on nukkumassa sisälle mentäessä niin tee olosi mukavaksi ja nauti talon antimista.

• Anonyymi

Joo, on käynyt samoin, ei tarkoituksella vaan VAHINGOSSA! Lue uudestaan se juttu, jos ymmärtäisit lukemasi sitten.
      Ennen muuten oli joka torpassa ovet auki, ei niitä lukittu. Luuta oli laitettu ovelle pönkäksi, niin tulijat ei tullut edes ovelle, kun näkivät, että talon väki on poissa.

• Anonyymi

Me asuttiin maalla 70 luvulla. Ovia ei lukittu edes yöksi , ainoastaan jos matkusti pois kotoa joskus. Auton avaimet olivat virtalukossa autoakaan ei lukittu, lompakonkin usein kojelaudalla yötkin. Oli se vapaata elämistä. Vaan kun myöhemmin muutettiin kaupunkiin niin ovet piti olla lukossa ainakin yöt, auto myös , joten on maailma muuttunut, siitä ajasta kun ihmiset eroittivat sinun ja minun tavarat , eikä keneltäkään varastettu mitään ..tänään ei voi jättää hetkeksikään ovia auki jos vaikka vaan käy pihalla viemässä roskapussin.

• Anonyymi

Aina ovi lukossa. Jos kello soi, kysyn kuka siellä. Jos ei vastaa, en avaa. Jos vastaa, kysyn mitä asiaa. Yleensä on joku tuttu, joku taloyhtiön tyyppi, jolle tietenkin avaan. Tietävät jo tapani, ei ole vaan tullut laitattettua ovisilmää. Käy se näinkin.
      Alaovi on lukossa. Saman teen ovipuhelimessa.

• Anonyymi

Miksi et laita ovisilmästä se kun pidät kuulusteluja ovikelloa soittavalle , sillä sekin voi koitua kohtalokkaaksi että tulee narratuksi kuitenkin kun väärä henkilö sanoo olevansa jokin muu kun mitä on. Kamera on vielä parempi saa puhelimeensa kuvan kuka on oventakana eikä tartte edes nousta sohvasta oven taakse kuulustelemaan ihmisiä

• Anonyymi

Yövierasta - yövieras.

• Anonyymi

Konnantula hourapuolue Vasliitossa ei omistanut ovea ollenkaan kun se on kapitalistinen tuotantoväline eikä sovi komumismiin paikalleen ollenkaan

• Anonyymi

Antikainen odotti kuulemma Vornasta, heillä on yhteistä suhinaa. Vornasen ja Antikaisen pikkutunneille vierähtänyt päättyi Vornasen uhkaavaan ampumiseen. Jos Purra olisi ollut paikalla olisi sanonut " olisin ampunut jos olisi ollut pyssy matkassa, mut jäi kotia "

• Anonyymi

He meininki kuin villissä lännessä, Antikainen on levä peräinen " jos sais kerran reissullana "

• Anonyymi

Odotaessa voi jättää.joo.

• Anonyymi

Miksi hemmetin ihmeessä, jos se ei ole päivälläkään auki?

• Anonyymi

Jos se oli päivälläkin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos se oli päivälläkin?

Tarkoitin omaa oveani. Aloittajan ja / tai kansanedustajan ovista en tiedä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin omaa oveani. Aloittajan ja / tai kansanedustajan ovista en tiedä mitään.

Kokeile jättää auki, saat ehkä vieraan sinäkin....?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokeile jättää auki, saat ehkä vieraan sinäkin....?

En kokeile. Jos ovi olisi apposen auki, kyllä täällä olisi nopeasti metsän elukat sisätiloissa. Siksi ovet eivät ole auki kesälläkään.

• Anonyymi

Kyl mää jo lapsena opin et ovi pidetään lukossa, vaikka asuttiinkin maalla keskellä ei mitään. Ei meillä ollut luuta oven pönkkänä koskaan.

• Anonyymi

Lukossa oltava.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe