Chromebook Plus 😋
Siksi 😋 että se on niin mukava ja toimiva.
Vaihda Chromebookkiin
23
279
Vastaukset
- Anonyymi
On se vaan niin hyvä!
- Anonyymi
Joo. todella hyvä.
- Anonyymi
¤¤¤ Todella loistava Chromebook Plus 😇😇😇😇😇 ¤¤¤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. todella hyvä.
Nam nam.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä.
Myös. Macit on nykyään surkeita!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on hyvä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös. Macit on nykyään surkeita!
ne on hitaita.
- Anonyymi
Onpa viisas avaus!
- Anonyymi
Chrmebook Plus on loistava Windowsin korvaaja 😋
- Anonyymi
Linux-koneet on parempia, Chrome OS säilöö kaiken pilveen eikä ole yksityisyyttä toisinkuin Linuxeissa.
- Anonyymi
Chrmebook Plus Windowsin korvaaja
Chromebook Plus 😋 Siksi 😋 että se on niin paljon helpompi kuin Windows.
¤¤¤ - Anonyymi
Nyt hymyilyttää ja hermo lepää.
- Anonyymi
Syyrian Captagon-teollisuus on nyt seis!
Mistä nyt Zlenskyi saa sitten huumeita sotilailleen! Zompiarmeejaan!
------------------------------------------------------------------------------------ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
------------------------------------------------------------------------------------Mene hoitoon, ryzzäntrolli!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
------------------------------------------------------------------------------------Actovointi katosi Win yhdestätoista
Mitä nyt teen, Microsoftin mielestä minulla ei ole tähän versioon lisenssiä, käskee ostamaan!
- Anonyymi
Miksi ihmeessä vaihtaisin? Mieluumin käytän tätä itse kasaamaani pöytäkonetta.
- Anonyymi
osta kunnon kone.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
osta kunnon kone.
Ei tarvii ostaa, kun on jo riittävän hyvä. Mieluummin päivitän kokoonpanoa, kuin ostaisin kokonaan uuden.
- Anonyymi
Windowsin omituisuuksia:
Kursori hyppää kirjoittaessa väärään kohtaan ja kirjoitus jatkuu siellä mihin kursori nyt haluaa hypätä. Yleensä hyppää ...
- Anonyymi
Mikä ihme hidastaa uutta win11 läppäriä
download speed taso on tyyliin 90luvun modeemi vaikka on valokuitu.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512