Hei kaikki! Olen lähtemässä lauantaina Turkkiin, ja matkan tilasin "Deturilta" Voisitteko kertoa mielipiteitä tästä lentoyhtiöstä? ja sitten, että millaisia ne deturin koneet on (verrattuna Finnairin koneisiin?)
detur
10
5909
Vastaukset
- mikäs
Siis Detur itse ei ole mikään lentoyhtiö tai omia koneita tytär- tai emoyhtiön tms kautta omaava matkatoimisto / matkanjärjestäjä (vrt. Finnmatkat & Britannia, Tjäreborg & MyTravel Airways). Detur ostaa joltain lentoyhtiöltä lennot kohteisiin.
Niin että milläs lentoyhtiöllä Turkkiin lennät? - koneet
Ei sinua huoleta pommiuhka
Marmariksessa ja Alanyasa?
Minnepäin olet menossa?- uusi!
Kiitos noista viesteistä! Joo huomasin tuon "kömmähdykseni" joo jollakin turkin koneella lentelen. Olen lähdössä marmarikseen ja pommiuhka ei pelota noin pienessä paikassa
- kille
kuka on puhunut pommiuhasta marmariksessa?????juuri tulleena sieltä ei kyse ole marmariksesta tai alaniasta..ota asioista selvää ennenkun alat pilaamaan kenenkään matkaa
- jade
uusi! kirjoitti:
Kiitos noista viesteistä! Joo huomasin tuon "kömmähdykseni" joo jollakin turkin koneella lentelen. Olen lähdössä marmarikseen ja pommiuhka ei pelota noin pienessä paikassa
joo..suivaannuin kun joku puhuu pommiuhasta marmariksessa!sieltä minäkin juuri tulin ja voihan se pommi räjähtää helsingissäkin!!ihanaa matkaa!!!
- Marmariksessa
kille kirjoitti:
kuka on puhunut pommiuhasta marmariksessa?????juuri tulleena sieltä ei kyse ole marmariksesta tai alaniasta..ota asioista selvää ennenkun alat pilaamaan kenenkään matkaa
Joissain uutisissa mainittiin
että Marmaris ja Alanya saattavat
olla seuraavia kohteita.
Suomen Ulkoministeriökin varoittaa
matkustamasta em. suomalaisten suosikki-
kohteisiin mikä tarkoittaa sitä että
matkavauutukset ei ole voimassa jos
sattuu pommi kohdalle.
- Tavis
Detur on ihan varteen otettava matkanjärjestäjä ja ihan kohtuu luotettava (vrt. Töölö ;) ) Detur lentää aika paljon Air Pegasuksella ja heidän palvelunsa ei kyllä vedä vertoja Finnairille, esim. meidän lennolla loppu juomat kokonaan niin että ei edes ensimmäistä kierrosta saatu. Mutta koska tarkoitus onkin päästä paikasta A paikkaan B niin ihan kelpo yhtiö siihen hommaan.
Ai niin ja kieli ongelma oli Air pegasuksella oli aika huomattava..eivät edes englanita kunnolla osanneet...ja se on ongelma, jos suurin osa matkustajista on sellaisia jotka hamblaavat vain suomea...ja jos puhui englantia niin vastaukset olivat ihan jotain muuta mitä oli kysynyt... - loma loppui just
Detur lennätti meidät Pegasus airlinesillä. Koneessa ei puhuta kuin turkmeniaa ja enkkua. TV monitoreja ei ole eikä musan kuuntelua. Ota matkalle lukemista ym. tai kivaa matkaseuraa. Ei tarvitse jännittää. Kuin Bussimatka. Ruoka suht OK. Tavallinen riisi/kana/vihannes annos. Lento oli lähtiessä myöhässä. Lähtö piti olla illalla n. 20 aikoihin, koneessa 23 aikaan!! Oltiin aamulla alanyassa vasta klo 6 koska bussimatkaankin meni 2 tuntia. hohhoijaa, kyllä väsytti. Detur ei kerro huijareista. Kaikki maksaa ylihintaa. Älä mene Super Markettiin!! Hinnat aivan niitten omasta päästä!! Ruokaostoksille Almar markettiin, siellä on oikeat halvat hinnat ja tuoreet hyvät ruoat!! Kalen linnotuksen luona rannassa notkuu huijareita. Veivät meiltä 20 euroo "opastetusta kierroksesta" vaikka kysyttiin vain tietä!! Oli pakko maksaa kun oltiin syrjäkujalla ja niitä oli monta. Älä sano niille mitään! Yrittävät heti kätellä!! Muutenkin kannattaa vertailla basaarien hintoja. Aluksi ne on esim. T-paita 20e. Kun sanoo ettei maksa niin hinta putoaa huimasti. Mulla maksoi lopulta 5 liiraa! Siellä on myös ihania ihmisiä ja reilujakin kauppiaita. Etsivä löytää. Atabey hotellissa kivat tarjoilijat Ali ja Menderez. Neuvovat mitä kannattaa ostaa tai varoa ym. Hyvää matkaa teille!! xx
- jade
moi. saavuimme juuri sunnuntaina turkista deturin matkalta ja lentokone oli pegasus. menomatka oli ok koska lensimme päiväsaikaan..mutta takaisintulo oli yhtä helvettiä koska lensimme yöaikaan!koneessa ei kukaan puhu sanaakaan suomea joten tulee varmasti ongelmia jos englanninkielentaito on hakusessa. palvelu oli mielestäni ihan ok vaikkakin yöllä kaikki palelimme hirvittävän tuuletuksen takia. vasta sitten kun riittävän moni oli valittanut; tuuletusta pienennettiin! huopia ei ollut kuin muutama ja tyynyjä ei jaettu ollenkaan joten nukkuminen oli todella hankalaa. aamupalaksi saimme kumimunakasta ja karmean näköisen nakin. juotuani kuravedeltä maistuvan kahvin oksensin koko loppumatkan... ! en halua pelotella enkä aiheuttaa huonoja fiiliksiä mutta voin antaa pari neuvoa(onneksi lentomatka on todella lyhyt!!!!!). ota koneeseen pitkähihainen mukaan vaikka turkissa
- jade
ilma on niin ihanan lämmin.. syö kunnolla ennen lähtöä koska ruuat olivat vähän niin ja näin..turkin lentokentällä on esim. hampurilainen järkyttävän hintainen mutta takaisin tullessa siihen voi tuhlata viimeiset liirat ihan hyvin... ja lisäksi: pitkä pinna ja huumorintaju pelastaa monta tilannetta. ihanaa matkaa turkkiin, aurinkoon ja ihanien ihmisten seuraan!!!!!!sinne minäkin palaan uudestaan ensi kesänä.......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329