Kiitos Joutsan poliiseille kun toimititte asiallisesti vanhan op.kin rapulle jääneen yhdyskuntajätteen sille kuuluvaan paikkaan ,odottamaan loppusijoituspaikkaa.
Hienoa toimintaa
9
925
Vastaukset
- Anonyymi
Ja jousalaisille pas… n makuiset terkut!
- Anonyymi
Tarjoilitko sen pa makuisen orkun heimoveljelle ?
- Anonyymi
Onko Joutsassa poliiseja? Ei niitä kyllä näy missään.
- Anonyymi
Kukas vietiin?Oliko paikallinen vai näitä ns kotouttaminen kannattaa?
- Anonyymi
Joo en tajunnut mitä luin. Joo jätteestä sori minut voitte jättää laskuista en ole kyttiin törmännyt ( poliisiin) missään asioissa. Joo jep. Esa R
- Anonyymi
JOO VARMUUDEKSI EN OLLUT MINÄ MITÄ JÄTETTÄ LIE VIENEET OLEN PÄÄSYT KOTIA ILMAN APUA YHTÄ KERTAA LUKUUN OTTAMATTA JOO YLIARVION VIINA PÄÄN OLIN PERKELE SELLÄNI POSILAATIKOIDEN VIERESSÄ JOO AINOA ENSIN SAIN APUA UKRAINAN MIEHELTÄ JOKA ONNISTUI NOSTAMAAN PYSTYYN KIITOS YRITIT. SEURAAVA SITTEN OSUI PAIKALLE TALON NAIS VÄKEÄ HUOLTUIVAT KERTOIVAT JOO VOI JOKU AJAA AUTOLLA YLI. OHIMENNEN ASIATON KOMMENTTI AJATTELIVATKO JOKU JOUTUU PESEMÄÄN VERISIÄ RENKAITA SANOTAAN OLI ASIATONTA. JOTAIN OUTOA PITI YRITTÄÄ KONTATA VÄHÄN NIIN NÄMÄ HIENOT NAIST AJATTELI KAI PITÄÄ SE TALUTTAA KOTI OVELLE JA AVASIVAT JOPA OVEN JA MÄTKÄYTTIVÄT NOJATUOLIIN. MITÄ KAI TÄÄLLÄ JOUTSASKIN ON MUUTAMIA JOITA VOI LUULLA IHMISIKSI. EN OLE SYNTYNYT ONNKSI EN JOUTSASSA OLEN YLPEÄ SIITÄ JOS EN MUUSTA . JÄTKÄ LAPPEELTA NELJÄ VUOTTA NUOREMPI SYNYT ENTINEN SISKO SYNTYMÄ TODISDUS LAPPEENRANTA. EI OLE MITÄÄN LEUHKIMISTA ONKO TEILLÄ MITÄÄN. SAATANA KERTOIN JOTAIN OLEN PERKELE PAIKKAKUNNALLA ASUN JOSSAIN LÄÄNISSÄ JOTA OPIN VIHAAMAAN KAHDEN PÄIVÄN JÄLKEEN .ETTEI JÄÄ SANOMATTA VOITTE PAINUA VITTUUN . ESA . EI MILLATA JÄÄNYT EPÄSELVÄKSI OLKAA YLPEITÄ JOS TUNTUU SILTÄ OLEN MIKÄ OLEN VÄLISTÄ VAIKEAA SEKIN. KIITOS OLITTE MUKANA.
- Anonyymi00008
Nyt on mannekansaa tullut kaukaisilta mailta joka rappuselle — mites nyt suu pannaan?
On siis patjanvaihtoviikot! - Anonyymi00009
Tämä 1 kommentoija laitas se korkki kiinni taas…Ja joo ei kyllä poliiseja kylillä hirveästi näy mutta se toinen asia sitten
- Anonyymi00010
Hehh
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1443641"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?722206Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p641938Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am971911- 191869
Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.91714Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m171581- 791564
Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko111370Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1251353