Olen käyttänyt Talentadorea sekä työnhakijana että työnantajan näkökulmasta, ja voin sanoa rehellisesti, että kokemus oli molemmissa rooleissa hyvin negatiivinen. Palvelu on täynnä lupauksia "inhimillisestä rekrytoinnista", mutta todellisuus on toista.
Ensinnäkin käyttöliittymä on sekava ja tuntuu keskeneräiseltä, perustoiminnot ovat piilossa monimutkaisten valikoiden takana, ja mobiilikäyttö on lähes mahdotonta. Viestintäkanavat työnhakijoiden kanssa ovat kömpelöitä, eikä järjestelmä tue sujuvaa kommunikaatiota. Lupaus automaattisista, "persoonallisista" palautteista on käytännössä kasa geneerisiä fraaseja, joita ei voi ottaa vakavasti.
Toiseksi, asiakastuki on hidas ja välinpitämätön. Useisiin kysymyksiin sain vastauksia viiveellä, jos lainkaan, ja silloin kun vastauksia tuli, ne olivat usein ympäripyöreitä ja mitäänsanomattomia. Tuntuu, ettei palautetta kuunnella tai viedä eteenpäin.
Pahinta kuitenkin on, että järjestelmä on kallis siihen nähden, mitä sillä oikeasti saa. Rahalle ei saa vastinetta, ja koko järjestelmä tuntuu enemmänkin PR-humpalta kuin aidolta HR-teknologian ratkaisulta.
En voi suositella Talentadorea kenellekään – en työnantajalle, en työnhakijalle. Markkinointilupaukset ovat suuria, mutta käytännön toteutus ontuu pahasti. On olemassa huomattavasti parempia ja toimivampia vaihtoehtoja markkinoilla.
Talentadore ei huh
Anonyymi-ap
4
126
Vastaukset
- Anonyymi
Tietotekniikkaa? Joo.
- Anonyymi
Kuulostaa talentadore n työntekijältä.
- Anonyymi
Täysin toimimaton hässäkkä, miten tällaista voi tarjota laillisesti Suomessa. Talentadore, kun haluat palvelua, mutta saat laskun ja perään uhkailua
- Anonyymi
Epärehellistä toimintaa talentadore. Hyvä kun tuodaan esiin totuus
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161