Talentadore ei huh

Anonyymi-ap

Olen käyttänyt Talentadorea sekä työnhakijana että työnantajan näkökulmasta, ja voin sanoa rehellisesti, että kokemus oli molemmissa rooleissa hyvin negatiivinen. Palvelu on täynnä lupauksia "inhimillisestä rekrytoinnista", mutta todellisuus on toista.

Ensinnäkin käyttöliittymä on sekava ja tuntuu keskeneräiseltä, perustoiminnot ovat piilossa monimutkaisten valikoiden takana, ja mobiilikäyttö on lähes mahdotonta. Viestintäkanavat työnhakijoiden kanssa ovat kömpelöitä, eikä järjestelmä tue sujuvaa kommunikaatiota. Lupaus automaattisista, "persoonallisista" palautteista on käytännössä kasa geneerisiä fraaseja, joita ei voi ottaa vakavasti.

Toiseksi, asiakastuki on hidas ja välinpitämätön. Useisiin kysymyksiin sain vastauksia viiveellä, jos lainkaan, ja silloin kun vastauksia tuli, ne olivat usein ympäripyöreitä ja mitäänsanomattomia. Tuntuu, ettei palautetta kuunnella tai viedä eteenpäin.

Pahinta kuitenkin on, että järjestelmä on kallis siihen nähden, mitä sillä oikeasti saa. Rahalle ei saa vastinetta, ja koko järjestelmä tuntuu enemmänkin PR-humpalta kuin aidolta HR-teknologian ratkaisulta.

En voi suositella Talentadorea kenellekään – en työnantajalle, en työnhakijalle. Markkinointilupaukset ovat suuria, mutta käytännön toteutus ontuu pahasti. On olemassa huomattavasti parempia ja toimivampia vaihtoehtoja markkinoilla.

4

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tietotekniikkaa? Joo.

• Anonyymi

Kuulostaa talentadore n työntekijältä.

• Anonyymi

Täysin toimimaton hässäkkä, miten tällaista voi tarjota laillisesti Suomessa. Talentadore, kun haluat palvelua, mutta saat laskun ja perään uhkailua

• Anonyymi

Epärehellistä toimintaa talentadore. Hyvä kun tuodaan esiin totuus

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe