Et omista asuntoasi vaikka luulet niin.
Runsas 20 v sitten asuntosi kaapattiin ja sen omistuksesi muutettiin asumisoikeudeksi, mistä maksat yhä suurempaa vuokraa kiinteistöveron valenimellä. Asuntokaupassa maksat asumisoikeudesta, et asunnon/kiinteistön omistuksesta, vaikka toisin luulet. Nyt vielä osakekirjasi muutetaan sähköiseksi ja sinä maksat muutoksen ja menetät sen paperisen osakekirjasi ja jos maksat vielä enemmän, saat pitää sen paperin, mutta sillä ei ole enää mitään arvoa tai merkitystä.
Jos pullikoit valtaapitävää rikolliseliittiä vastaan, mentät asuntosi kun järjestelmä toteaa, ettei sinulla ole asumisoikeutta kiinteistössäsi, josta maksat kovaa vuokraa: ei löydy enää digitiedostosta ja sinulla ei ole mitään todistetta, että sinulla olisi enää edes sitä asumisoikeutta. Ja se kalliisti maksamasi paperi on arvoton. Joudut kadulle ilman asuntoa.
Näin vallassoleva rikolliseliitti kaappasi kaiken kansalaiten kansallisomaisuuden etkä sinä mahda sille mitään.
Etkä sinäkään, palstan sensuroija, uskalla paljastaa tätä, koska muuten olet pian itsekin asunnoton.
Näin(kin) toimii valtaapitävä Saatana Suomessa.
Saatanan vallassa
Anonyymi-ap
2
75
Vastaukset
- Anonyymi
Saatanan nimi on juutalainen Jeesus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181