Voitaisko sopia että katottais jo hyllystä ottaessa missä päin boksia on viivis. Ettei tarvi sitten pikakassalla kännellä ja väännellä ja nostaa tuotetta pään päälle ja kurkkua pohjaa. Ärsyttää jonottaa tälläisen takia.
Pikakassanutaajat
22
333
Vastaukset
- Anonyymi
Oikke hyvä, kasvattaa sinnuu.
- Anonyymi
Kuules nyt näsäviisas juippi, vanhuksena sinäkin olet yhtä hidas tai ehkä vielä hitaampi. Kokemuksesta voin sanoa.
- Anonyymi
Millainen ääliö menee kiireessä kauppaan? Hae kuule jo edellisenä päivänä valmiiksi ostoksesi niin ei tarvi kusi housussa vihata "hitaita"
- Anonyymi
Ei mulla ole kiirettä eikä sun kiirees mua kiinnosta.
- Anonyymi
Aina ku mä huomaan jonkun tuskaisen kiemurtelun jonossa takana on aika kaivaa tätä varten varattu kolikkopussi taskusta.
- Anonyymi
Tyypillistä itsekkyyttä. Minä minä minä. Pois alta. Minä ensin. Vain minä olen jotain. Muut ovat ihmisroskia.
- Anonyymi
Mul mikä kiire ole valmis maalimas oo.
- Anonyymi
Mee kauppaan aamukahdeksalta tai iltayhdeksältä niin saat olla siellä melkein yksikses ja hoitaa asiointis omaan tahtiin. Ei kukaan häiritse.
- Anonyymi
Ei sillon saa kaljaa.
- Anonyymi
Kun kauppa aukeaa, niin siellä on kilpajuoksu värilaputetuille ja päivän tarjous tuotteille.
Ei pidä unohtaa ostaa myöskään sadatta pakettia naudan jauhelihaa pakastimeen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun kauppa aukeaa, niin siellä on kilpajuoksu värilaputetuille ja päivän tarjous tuotteille.
Ei pidä unohtaa ostaa myöskään sadatta pakettia naudan jauhelihaa pakastimeen.Mihin osastolle sinä spurttaat ekax?
- Anonyymi
Ei pikakassalla tarvitse tietää missä on viivakoodi. Itsepalvelukassalla sensijaan täytyy.
- Anonyymi
Aloittaja on joku 50 luvun jäärä jolla menee iloisesti sekaisin pika - ja itsepalvelukassat. 70-80 luvuilla oli tosiaan "pikakassoja" joissa ostosten määrä oli rajoitettu viiteen artikkeliin. Muutamaan kymmeneen vuoteen noita ei enää ole ollut
- Anonyymi
En haluaisi pilata päivääsi mutta olen syntynyt 2007 ja kyllä pikakassanimitys on käytössä itsepalvelukassoilla isolla kirjaimilla kauppojen seinissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En haluaisi pilata päivääsi mutta olen syntynyt 2007 ja kyllä pikakassanimitys on käytössä itsepalvelukassoilla isolla kirjaimilla kauppojen seinissä.
Olen syntynyt -45 ja nykyään on kassoilla enää pelkkiä n.......ä jotka ei osaa laskea vaihtorahoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Jaa, no ehkä Lidlissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Jaa, no ehkä Lidlissä
Ja citymarketeissa eri puolilla Suomea. Niin ymmärrän että ne ei kuulu Hämeenlinna palstalle, mutta jotkut ihmiset käy muuallakin. Oletko kuullut tälläisestä? Mennään käymään toisen nimisessä paikassa.
- Anonyymi
On sulka ap ongelmat. Hanki elämä.
- Anonyymi
Sulka ap? RasmusLauriko kyseessä?
- Anonyymi
Mikä pakko sinne itsepalvelukassoille on mennä jonottaman ruuhka-aikaan, vai oletko olevinasi jokunokkapystyinen ja muita fiksumpi konefriikki? Sitä paitsi en ole ikinä mitään jonoja nähnyt niillä kassoilla.
Nopeammin selviää suurten ostosten kanssa tavallisella kassalla, jossa ammattitaitoinen myyjä lataa pikavauhtia ostoksesi hihnalle. Yritäpä pakata ne samaa vauhtia pois seuraavan asiakkaan tieltä. Haluan työllistää kassahenkilöitä enkä siksi käytä itsepalvelukassoja muuten kuin jos on vain muutama tavara korissa.- Anonyymi
On oikein hyvä ettet tulekaan itsepalvelukassalle ollenkaan. Näetkös sinä suutuit nyt asiasta mikä ei koske sinua lainkaan. Ensin kyllä kommentoit asiaakin mutta sitten sinulta tulee 100 riviä puuduttavaa elämäntarinaa otsikkona näin MINÄ teen arvaappas vaan kiinnostaako ketään muuta kuin itseäsi sinun esimerkilliset kassahihnahommelisi. Itsestäänpuhujat on säälittävää sakkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On oikein hyvä ettet tulekaan itsepalvelukassalle ollenkaan. Näetkös sinä suutuit nyt asiasta mikä ei koske sinua lainkaan. Ensin kyllä kommentoit asiaakin mutta sitten sinulta tulee 100 riviä puuduttavaa elämäntarinaa otsikkona näin MINÄ teen arvaappas vaan kiinnostaako ketään muuta kuin itseäsi sinun esimerkilliset kassahihnahommelisi. Itsestäänpuhujat on säälittävää sakkia.
Haluan työllistää kassahenkilöitä. Sehän on nykyajan orjuutta. Palkalla ei elä ja pitää olla kuin joku kotipalvelun työntekijä kun asiakas ei halua tai osaa itse skannata tuotteitaan. Onhan se kiva työllistää joo. Varmaan heittelet roskatkin kadulle kun on kiva työllistää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.1804097Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,983407SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.1002746Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2992655Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a392346Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv1592107Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02060Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k141716- 441117
- 951058