Seija nuole mun kyrpää ja ime sitä välillä! Näytä pyllyäsi mekon alta ja vedä stringejä sivuun pillun päältä. Anna mun työntää syvälle takaapäin kun pyllistät selkä notkolla ja tissit paljaina, nännit nöpöttäen. Ruiskin sun pyllysi täyteen spermaa kun uliset ja huohotat kiimaisena.
Nussitaan nyt kun tulit
12
5810
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkin ajattelen aina mielessäni seksiä vaimon kamujen kanssa. En oikeastaan ajattele niistä mitään muuta kuin niiden tissejä ja perseitä. Jos ne on paljastavissa asuissa, liityn seuraan ja koitan tirkistellä paikkoja, mutta jos ne on peittäny itsensä niin niitten seura ja jutut ei kiinnosta pätkääkään.
- Anonyymi
onnex yks vaimon kamu ei käytä rintsikoita ikinä isot nännit aina törröllä kiva katsella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onnex yks vaimon kamu ei käytä rintsikoita ikinä isot nännit aina törröllä kiva katsella
Oikein!
- Anonyymi
Kun vaimon kaveri tulee meille, minä menen suihkuu n ja säädän kovan paineen siihen ja suihkutan terskan sivua, joka tuntuu tosi makealta. Samalla kuvittelen että vaimon kaveri, jonka ääni kuuluu olkkarista nuolee kyrpääni. Aika äkkiä lentää mällit
- Anonyymi
Vaimoni työkaveri vilauttaa minulle aina salaa kun vain pystyy, haluisin niin saada siltä..., molemmilla kova kiima ja masturboin usein kuvittelen hänestä.
- Anonyymi
Munkin vaimolla on yks kaveri, joka nostaa mekkoaan aina istuessaan hiukan ylemmä kuin pitäsi ja pöksyt vilkkuu ja samalla tuijottaa mua ja ristii jalat nii että varmasti ehin nähdä pikkarit Varmaa haluaisi että kourisi sen paikkoja naiset yleensä haluaa kun tuijottaa.
- Anonyymi
Kyllä aina himoitsen avokin kavereita Irmeliä eniten sillä on pehmeät tissit ja pyöreä perse
- Anonyymi
Tänään meillä kävi Espoon Sanni hame päällä. Kun vaimo ei huomannut niin nostin Sannin helmaa ja katselin sen pyllyä. Sanni ei paljastanut minua mutta oli suuttuvinaan ja tempaisi hamettaan alas. Sillä oli satiinipöksyt, kiiltävät ja ihonmyötäiset ja edelleen kaunis pylly, ei löysiä eikä selluliittia. Pillu oli ainakin trimmattu, kun yhtään karvoja ei näkynyt vaikka pöksyt oli aika kapeat pillun päältä. Sanoin sille hiljaa että voisin panna sua, se oli taas suuttuvinaan, mutta tyytyväisen näköinen. Varmaan sen mielestä oli kiva näyttää paikkojaan. Tökkäsin sitä lantiolla ja se varmasti huomasi puolijäykän kyrpäni, kun oli entistäkin tyytyväisemmän näköinen.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865371
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai744709Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1314670Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3702114- 951733
- 991617
- 2571507
- 3511206
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.581034- 2001021