Seija nuole mun kyrpää ja ime sitä välillä! Näytä pyllyäsi mekon alta ja vedä stringejä sivuun pillun päältä. Anna mun työntää syvälle takaapäin kun pyllistät selkä notkolla ja tissit paljaina, nännit nöpöttäen. Ruiskin sun pyllysi täyteen spermaa kun uliset ja huohotat kiimaisena.
Nussitaan nyt kun tulit
12
4444
Vastaukset
- Anonyymi
Runqvist aloittelee taas dialogia itsensä kanssa
- Anonyymi
Tuohan on ihan normimiehen ajatusvirtaa, vaimon kaverin tullessa vaimoa tapaamaan.
- Anonyymi
Niinpä näytät tekevän.
- Anonyymi
Noinko sä sekosit?
- Anonyymi
Hähähää mitäs spede sekoilet hähähää
- Anonyymi
Minäkin ajattelen aina mielessäni seksiä vaimon kamujen kanssa. En oikeastaan ajattele niistä mitään muuta kuin niiden tissejä ja perseitä. Jos ne on paljastavissa asuissa, liityn seuraan ja koitan tirkistellä paikkoja, mutta jos ne on peittäny itsensä niin niitten seura ja jutut ei kiinnosta pätkääkään.
- Anonyymi
onnex yks vaimon kamu ei käytä rintsikoita ikinä isot nännit aina törröllä kiva katsella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onnex yks vaimon kamu ei käytä rintsikoita ikinä isot nännit aina törröllä kiva katsella
Oikein!
- Anonyymi
Kun vaimon kaveri tulee meille, minä menen suihkuu n ja säädän kovan paineen siihen ja suihkutan terskan sivua, joka tuntuu tosi makealta. Samalla kuvittelen että vaimon kaveri, jonka ääni kuuluu olkkarista nuolee kyrpääni. Aika äkkiä lentää mällit
- Anonyymi
Vaimoni työkaveri vilauttaa minulle aina salaa kun vain pystyy, haluisin niin saada siltä..., molemmilla kova kiima ja masturboin usein kuvittelen hänestä.
- Anonyymi
Munkin vaimolla on yks kaveri, joka nostaa mekkoaan aina istuessaan hiukan ylemmä kuin pitäsi ja pöksyt vilkkuu ja samalla tuijottaa mua ja ristii jalat nii että varmasti ehin nähdä pikkarit Varmaa haluaisi että kourisi sen paikkoja naiset yleensä haluaa kun tuijottaa.
- Anonyymi
Kyllä aina himoitsen avokin kavereita Irmeliä eniten sillä on pehmeät tissit ja pyöreä perse
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem322628- 111312
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3361037- 45932
- 45884
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20849Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61764- 44750
- 44736
- 46666