Haluan sanoa vuosien jälkeen että minä tiedän. Tykkäät miehistä.
Vaikka sanot muuta, minä tiedän.
Et tiedä, kuinka paljon olet aiheuttanut kärsimystä minulle.
Ai mistä tiedän?
Ei enää läheisyyttä, kavahdat, jos kosketan sinua. Kuitenkin kiusaat sillä, että väliajoin sanot että olen sinulle rakas. Monia asioita.
Haluan vain, että myöntäisit olevasi homoseksuaali ja päästät minut tästä löyhästä hirrestä koska en jaksa enää. Minun synti on se, että välitän sinusta vieläkin.
Sinulle mies
12
268
Vastaukset
- Anonyymi
En ole miehesi mutta olen homo. En ole koskaan kavahtanut naisen kosketusta tai kieltänyt naista koskemasta ja tulemasta lähelle. Ei se ole mulle vastenmielistä. En kuitenkaan pysty seksiin naisen kanssa kuin nuolemalla naista. Mietin olisinko sulle vielä huonompi kumppani kuin soimaamasi miehesi kun et saisi panoa.
- Anonyymi
En halua soimata. Totean vain, että ei se minulle riitä, että antaa nopean suukon poskelle tai halaa ja lähtee pois. Alussa, kun tapasimme, oli niin erilaista; nukuimme lähekkäin ym. Hän sanoi, että rakastaa minua. Sitten..se vain muuttui. Epäilys, joka kalvoi jo silloin, on minulla tätä päivää. En viitsi tässä erittelemään mitkä ne asiat olivat kun tiesin, oli paljon asioita mitä olisi pitänyt tajuta jo alusta saakka mutta kielsin ne itseltäni. Silti hän on minulle tärkeä, vaikka vain käy, ja lähtee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua soimata. Totean vain, että ei se minulle riitä, että antaa nopean suukon poskelle tai halaa ja lähtee pois. Alussa, kun tapasimme, oli niin erilaista; nukuimme lähekkäin ym. Hän sanoi, että rakastaa minua. Sitten..se vain muuttui. Epäilys, joka kalvoi jo silloin, on minulla tätä päivää. En viitsi tässä erittelemään mitkä ne asiat olivat kun tiesin, oli paljon asioita mitä olisi pitänyt tajuta jo alusta saakka mutta kielsin ne itseltäni. Silti hän on minulle tärkeä, vaikka vain käy, ja lähtee.
Ei auta sukkanauhat, stay-up:it, meikkaus, korkokengät...yritin muutaman kerran hänet yllättämällä-ei juurikaan reaktiota. .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei auta sukkanauhat, stay-up:it, meikkaus, korkokengät...yritin muutaman kerran hänet yllättämällä-ei juurikaan reaktiota. .
Ja me joskus rakastelimme, emme ´panneet´..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja me joskus rakastelimme, emme ´panneet´..
Ja mitä tulee seksiin, viimeksi kesäkuussa hän vain ilmoitti että "tekee mieli", tuosta vain, ei mitään suutelua tmv. Annoin suuseksiä -kauan- että hänellä tuli erektio.
Hän myös antoi minulle suuseksiä mutta se tyyli, millä hän teki sen oli kaukana siitä, jos toista oikeasti rakastaa..anteeksi, nämä vuodatukset tänne naisena. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitä tulee seksiin, viimeksi kesäkuussa hän vain ilmoitti että "tekee mieli", tuosta vain, ei mitään suutelua tmv. Annoin suuseksiä -kauan- että hänellä tuli erektio.
Hän myös antoi minulle suuseksiä mutta se tyyli, millä hän teki sen oli kaukana siitä, jos toista oikeasti rakastaa..anteeksi, nämä vuodatukset tänne naisena.Ja se, että hän ei ole lauennut kanssani kun yhden kerran alussa. Vaikka on sanonut että "tunnetko kun tulee". En tunne.Erektio lopahtaa koko ajan ja annan suuseksiä jälleen..en halua mitään sääliä mutta tämmöinen tarina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä vika on juuri siinä että yrität liikaa , se saa monen miehen tuntemaan. Pakkoa , ja silloin ei onnistu mikään . Katsele itsellesi mies joka täyttää toiveesi Se kun jahtaat häntä turhaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se, että hän ei ole lauennut kanssani kun yhden kerran alussa. Vaikka on sanonut että "tunnetko kun tulee". En tunne.Erektio lopahtaa koko ajan ja annan suuseksiä jälleen..en halua mitään sääliä mutta tämmöinen tarina.
Ehkä alhaiset testostoroni arvot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahhaa siis nuo menetelmät eivät pure muihin kun erään tyylisiin miehiin.
Joten ehdotan että katselet itsellesi sellaisen joka noihin juttuihin menee mukaan.
Aika halpa tapa sinänsä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se, että hän ei ole lauennut kanssani kun yhden kerran alussa. Vaikka on sanonut että "tunnetko kun tulee". En tunne.Erektio lopahtaa koko ajan ja annan suuseksiä jälleen..en halua mitään sääliä mutta tämmöinen tarina.
Mulla sama tilanne. Ei seiso naisen kanssa tai vaivoin jos ajattelen miestä ja kyrpää. Luulin endin olevani bi mutta nyt ymmärrän olevani homo. Hellyyttä nen naiset joiden kanssa olen ollut ovat saaneet ja ihan vilpittlmästi olen nauttinut siitä itsekin. On nukuttu lusikassa, katsottu telkkaria sylikkäin, kielisuudelmia yms. Uskon yhden täällä kirjoittelevan homon kommettiin naisen olevan miehelle lämpimömpi ja hellempi kumppani kuin mies koskaan. Mutta miten naisen kanssa suhteeseen kun seksi onnistu. Olen miettinyt homosuhdettakin luulen voivani varmaan ihastua ja rakastaakin miestä. Aikaisemmin ajatus ei tuntunut hyvältä mutta nyt miettii sen voivan olla vapauttavaa jos saisi olla avoimesti oma itsensä. Mutten nyt tarkoita julkihomo.
- Anonyymi
Voi sinuakin raukkaa, ei miehen tarvitse olla homo jos välttelee kosketusta, usein on kyse impotentista Siis hön ei vaan tunne halua sinua kohtaan. Se on kova paikka miehelle ja että alat syyttelemään häntä homoksi omien mielikuvitustesi johdosta ei ole mitenkään oikein toista kohtaan, häntä vaan ei kiinnosta seksi sinun kanssasi , ja ei voi sille mitään. Sitten on tietysti eri syitä siihenkin ettei hän syty sinusta mitenkään, ainaisten haukkuminen tekee usein; sen että mies ei kiinnostu, kukapa kiinostuisikaan jos saa syyttelyitä osakseen .
Kyseessä voi olla sairaus , ja silloin voi myös halut häipyä. Hän voi silti rakastaa sinua vaikka ei tunne seksuaalista vetoa juuri sinuun. Voisi ehkä tuntea jotain toista naista kohtaan. Joten näissä asioissa tarvitaan ymmärrystä eikä syyttelyjä . Ja jos on homo niin ei olisi koskaan edes ollut kiinnostunut sinusta siinä mielessä. Puhut kärsimyksestäsi , voi kuule olla että hänkin kärsii tilanteesta missä olette. On puhuttava asioista , eikä syytellä koska sinä et tiedä todellista syytä , siksi et voi syytellä omien mielikuvitustesi johdosta . - Anonyymi
Tulee kai niitä eroja heteroillakin, niin miksei homoilla. Kun toinen ei vain enää kolahda, niin se on parempi erota, eikä kitkutella pakosta yhdessä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi2235901Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1125754Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi2144821Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa604131Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät684047Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin
ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali323638Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu113453Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa163092En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.401700Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1311503