Verorahat eivät ole siihen tarkoitettu. Suomella on hätä. Miksei hallitus lopeta
velanottoa niinkuin se lupasi ja maksa leikkaamillaan rahoilla velkoja ?
Miksi se siirtää ne rahat rikkaille ? Valtio köyhtyy taas, kun on laitaoikeistohallitus,
mutta rikkaat rikastuu. Saa rikastua, mutta omilla rahoilla. Ei veronmaksajien
rahoilla.
Milloin Orpon persuhallitus lakkaa hyysäämästä porhoja ? Mikä hätä niillä on ?
18
147
Vastaukset
- Anonyymi
- Anonyymi
Kokoomuksen trollikin ilmaantui, kun on kokoomukselle kiusallinen aloitus.
- Anonyymi
Jeesus ilmestyy, ei kokoomuslainen.
- Anonyymi
Lapanen ja Purra pitävät itseään jumalan sijaisina maan päällä
niinkuin Trumpkin. - Anonyymi
Jeesus käski jokaisen sijoittaa eläkeyhtiön kautta tai ilman sitä
- Anonyymi
Jeesus sanoi "minussa itsessäni on Herran temppeli" ja
perskokkareetikin uskovat olevansa temppeli. - Anonyymi
Rikkaitten hyysäys loppuu vasta, kun hallitus vaihtuu.
- Anonyymi
Lintmaani sanoi "minussa itsessäni on Herra tomppeli" ja
javilttu se ääliö uskoi - Anonyymi
Toivottavasti pian !
- Anonyymi
Hätä on ahneus. Kun se tulee sairaalloiseksi voi kääntää vaikka
valtion kassan jos pääsee siihen asemaan ja valheilla pääsee. - Anonyymi
Purra ja Orpo tekevät "Suurta Puhallusta", imevät veronmaksajien
rahat eliitille. - Anonyymi
Velanotto saadaan poikki vain rajuilla leikkauksilla, Arhinmäki Kansan uutisissa
Vasemmistoliiton Paavo Arhinmäki kummeksuu Kansan Uutisten haastattelussa sosialidemokraattista keskustelua Suomen porhojen hyysäämisestä.
Arhinmäen mielestä porhoja ei pidä rinnastaa kotona ympärillä oleileviin köyhiin, kuten sosialidemokraatit tekevät koko ajan. Hänen mukaansa valtion ei tarvitse hyysätä porhoja vaan ottaa velkaa kehittää tuontantoa ja leikata julkisia menoja.
– Eiväthän valtiot koskaan hyysää porhoja, jotka tulevat itse toimeen osaajani, kunhan vain niille annetaan tilaisuus panna raha workkimään.
Ja valtiot eivät maksa lainojaan pois, ne ottavat uusia lainoja tilalle. Tällä hetkellä Suomi saa lainaa vaikka SDP muuta väittää, Arhinmäki sanoo.
Suomi on ottamassa lisävelkaa tänä vuonna eikä Arhinmäen mukaan Suomi velkaannu holtittomasti.
– Ikään kuin Suomi ei olisi osa maailmaa. Mitä ihmettä sosialidemokraatit kuvittelevat puhuessaan porhoista? Jokainen maailman maa joutuu tunnustaaan, että ilman porhoja oltaisiin pohjoiskorealaisessa mallissa, jossa syödää ruohoa maasta ruokana, Arhinmäki sanoo Kansan Uutisille. - Anonyymi
Purra ja Orpo tekevät "Suurta Puhallusta", imevät veronmaksajien
rahat eliitille. - Anonyymi
Rikkaat siivestävät veronmaksajaa hallituksen tuella.
- Anonyymi
Purra on innokkaasti mukana ja koko muu PS.
- Anonyymi
Eiväthän valtiot koskaan hyysää porhoja, jotka tulevat itse toimeen osaajani, kunhan vain niille annetaan tilaisuus panna raha workkimään lataa Arhinmäki
Ja valtiot eivät maksa lainojaan pois, ne ottavat uusia lainoja tilalle. Tällä hetkellä Suomi saa lainaa vaikka SDP muuta väittää, Arhinmäki sanoo.
Suomi on ottamassa lisävelkaa tänä vuonna eikä Arhinmäen mukaan Suomi velkaannu holtittomasti.
– Ikään kuin Suomi ei olisi osa maailmaa. Mitä ihmettä sosialidemokraatit kuvittelevat puhuessaan porhoista? Jokainen maailman maa joutuu tunnustaaan, että ilman porhoja oltaisiin pohjoiskorealaisessa mallissa, jossa syödää ruohoa maasta ruokana, Arhinmäki sanoo Kansan Uutisille. - Anonyymi
Verenimijät Petteri Lama ja Riikka Lama köyhdyttävät kansan.
- Anonyymi
Ne köyhdyttävät koko Suomen, mutta rikkailla pyyhkiin hyvin niitten ansiosta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512