Palautin pulloja Kirsikan automaattiin ja unohdin ottaa palautuskuitin. Kiitos ystävälliselle ja rehelliselle ihmiselle, joka oli vienyt kuitin kassalle. Toivoa hyvyydestä vielä on vaikka maailma puhkuu. Kiitos !!
Vastaukset 7
- Anonyymi
Jokainenhan sen kuitin kassalle vie. Ja ottaa siitä rahat pois.
- Anonyymi
Ootpa viisas🤣
- Anonyymi
Vien kassalle, jos jollakin on unohtunut. Ne voivat olla jonkun ihmisen ainoat rahat siinä kuitissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vien kassalle, jos jollakin on unohtunut. Ne voivat olla jonkun ihmisen ainoat rahat siinä kuitissa.
Rikas eläkeläinen vain keräilee pulloja tallettaaksen niistäkin saadut rahat vain entisten rahavuorien päälle. Kannattaa ottaa itse tuollaiset hilut pois kuleksimasta jos suinkin vain mahdollista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rikas eläkeläinen vain keräilee pulloja tallettaaksen niistäkin saadut rahat vain entisten rahavuorien päälle. Kannattaa ottaa itse tuollaiset hilut pois kuleksimasta jos suinkin vain mahdollista.
Vai niin, eikös siellä ole valvontakamerat?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi pyhä sylvi , ei läheskään kaikki eläkeläiset ole varakkaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 651045
- 641042
- 93817
- 57813
- 42678
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois222640- 50598
- 40570
- 66565
Nainen joka haluaa miehen
Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.79563