on ihana paikka. Niin laajasti siellä on kaikkea ajanvietteestä vakavampaan jutusteluun.
Ei taida olla kovinkaan muodikasta sanoa tätä mutta sanon silti: olen oppinut siellä paljon.
On ihanaa tulla huomioon otetuksi. Tästä chat-huoneiston vanhimmat huoneen gentelmanneille erityiset kiitokseni ♥️
Ei siellä ole eriarvoisuutta havaittavissa niinkuin joku sanoi,kun kaikki ovat samalla lailla tervetulleita.
Joku sanoi että vanhimmat chatissa useat sanovat samaa joka päivä ja että se tekee chatista huonon. Minä sanon että toivottavathan ihmiset toisilleen joka päivä hyvää päivää & hauska nähdä & puhuvat säästä & puhuvat varmasti perheestä tai koirastaan. Se on ihan normaalia jokapäiväistä juttelua eikä se tee mistään mitenkään huonoa.
Se on totta että joskus siellä sanotaan ilkeästi ja minullekin on sanottu. Sellaisilla pahastisanovilla on varmasti huono olo jostain syystä. Heitä varmaan ilahduttaa että ainakin minä muistan heitä iltarukouksessa kun pyydän heille helpotusta huonoon oloonsa.
Vanhimmat huone chatissa
Anonyymi-ap
1
173
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273435Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122569Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1152530Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072184Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761693Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481594Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261536Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1371267
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151146