on ihana paikka. Niin laajasti siellä on kaikkea ajanvietteestä vakavampaan jutusteluun.
Ei taida olla kovinkaan muodikasta sanoa tätä mutta sanon silti: olen oppinut siellä paljon.
On ihanaa tulla huomioon otetuksi. Tästä chat-huoneiston vanhimmat huoneen gentelmanneille erityiset kiitokseni ♥️
Ei siellä ole eriarvoisuutta havaittavissa niinkuin joku sanoi,kun kaikki ovat samalla lailla tervetulleita.
Joku sanoi että vanhimmat chatissa useat sanovat samaa joka päivä ja että se tekee chatista huonon. Minä sanon että toivottavathan ihmiset toisilleen joka päivä hyvää päivää & hauska nähdä & puhuvat säästä & puhuvat varmasti perheestä tai koirastaan. Se on ihan normaalia jokapäiväistä juttelua eikä se tee mistään mitenkään huonoa.
Se on totta että joskus siellä sanotaan ilkeästi ja minullekin on sanottu. Sellaisilla pahastisanovilla on varmasti huono olo jostain syystä. Heitä varmaan ilahduttaa että ainakin minä muistan heitä iltarukouksessa kun pyydän heille helpotusta huonoon oloonsa.
Vanhimmat huone chatissa
Anonyymi-ap
1
174
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62895
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm32598- 37581
- 86527
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110525- 41481
- 37465
- 70446