Ei ole pian puutakaan pystyssä.
https://metsakeskus.maps.arcgis.com/apps/MapSeries/index.html?appid=e8c03f73165b44aa8edb276e11ca2d2c
Melkoinen tilkkutäkki
8
443
Vastaukset
- Anonyymi
Mahtavan näkööstä. Hyvä ettei totaali suojeluun. Sitä hommaa olen lakannu ymmärtämästä. Joku suo suojellaan, miksi, keneltä, kuinka tämä luonto harvinaisuus on tähänasti selvinny?
- Anonyymi
Rahan ahneus on kova.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahan ahneus on kova.
Valtio vaatii veronsa.
- Anonyymi
Tv:ssä oli jokunen aika sitten ohjelmaa metsänhoidosta Suomessa ja Ruotsissa.
Siinä todettiin, että ruotsalaiset pistää aina kaiken sileäksi, mutta Suomessa on havaittu avohakkuiden haitallisuus.
Alkuperäinen kasvikanta tuhoutuu, metsä joudutaan uudestaan istuttamaan, tai kyntämään ja kylvämään. Tlee lisäkustannuksia, eikä alueelta saada satoa yhteen sukupolveen.
Mutta töitä riittä ja metsäyhtiöt rikastuu omistajan kustannuksella.
Nuoren istutus, tai kylvömetsän yhteydessä tulee myös hirvieläin vahingot, mitä luonnon metsissä ei esiinny ja satoa saadaan korjata usein.- Anonyymi
Mulle sano metsän ostaja ettei nykyään saa avohakkuu sanaa käyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle sano metsän ostaja ettei nykyään saa avohakkuu sanaa käyttää.
Eikö se ole päätehakkuu nykyisin kun sileäksi pistetään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkin laittaa kunnolla sileäksi, ettei jää sellaisia etukasvuisia sääli taimia kasvamaan, jotka tekevät hirveesti oksaa. Hyvää oksapanelia niistä kyllä saa, mutta harmittaa kun vieressä sojottaa mahtavaa oksatonta tukkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avohakkuu on nykyään kuulemma niin ruma sana.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2314148Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122614Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1141394- 481169
- 771075
- 59943
- 45926
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911