Ei ole pian puutakaan pystyssä.
https://metsakeskus.maps.arcgis.com/apps/MapSeries/index.html?appid=e8c03f73165b44aa8edb276e11ca2d2c
Melkoinen tilkkutäkki
8
505
Vastaukset
- Anonyymi
Mahtavan näkööstä. Hyvä ettei totaali suojeluun. Sitä hommaa olen lakannu ymmärtämästä. Joku suo suojellaan, miksi, keneltä, kuinka tämä luonto harvinaisuus on tähänasti selvinny?
- Anonyymi
Rahan ahneus on kova.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahan ahneus on kova.
Valtio vaatii veronsa.
- Anonyymi
Tv:ssä oli jokunen aika sitten ohjelmaa metsänhoidosta Suomessa ja Ruotsissa.
Siinä todettiin, että ruotsalaiset pistää aina kaiken sileäksi, mutta Suomessa on havaittu avohakkuiden haitallisuus.
Alkuperäinen kasvikanta tuhoutuu, metsä joudutaan uudestaan istuttamaan, tai kyntämään ja kylvämään. Tlee lisäkustannuksia, eikä alueelta saada satoa yhteen sukupolveen.
Mutta töitä riittä ja metsäyhtiöt rikastuu omistajan kustannuksella.
Nuoren istutus, tai kylvömetsän yhteydessä tulee myös hirvieläin vahingot, mitä luonnon metsissä ei esiinny ja satoa saadaan korjata usein.- Anonyymi
Mulle sano metsän ostaja ettei nykyään saa avohakkuu sanaa käyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle sano metsän ostaja ettei nykyään saa avohakkuu sanaa käyttää.
Eikö se ole päätehakkuu nykyisin kun sileäksi pistetään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkin laittaa kunnolla sileäksi, ettei jää sellaisia etukasvuisia sääli taimia kasvamaan, jotka tekevät hirveesti oksaa. Hyvää oksapanelia niistä kyllä saa, mutta harmittaa kun vieressä sojottaa mahtavaa oksatonta tukkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avohakkuu on nykyään kuulemma niin ruma sana.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen745603Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2744900Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453224Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052663Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään52352Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41595Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151565Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät291418Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211260Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei127865