Loppuko ralliajelu ku auto romuttu
Romuttiko joku rallikuski autosa
28
830
Vastaukset
- Anonyymi
siirtyy wrc luokkaan
- Anonyymi
Millä rahalla?
- Anonyymi
No niin
- Anonyymi
Jokaisella loppuu ennemmin tai myöhemmin!
- Anonyymi
Toivottavasti. Varmaan alkaa varastelu tämän jälkeen.
- Anonyymi
Varustelua on jatkunut jo kymmeniä vuosia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varustelua on jatkunut jo kymmeniä vuosia.
Rosvo mikä rosvo.
- Anonyymi
Ei pysy mitsu lapasessa.
- Anonyymi
Ei, auto meni paaliin kun annettiin turhaan 7v ajokieltoa t. ei rattijuoppo vaan postissa oli 1g lääkettä käyttöön (laillista vuodesta 2006)
- Anonyymi
Montako promillea veressä sulla? Kovin on sekavaa tekstiä.
- Anonyymi
Hullun hommaa.
- Anonyymi
Haluan rallikuskiksi, lisää lääkkeitä
Ralli se on minun rattoni 🤭 - Anonyymi
Se on minua mietittänyt, että kellä se oli suurin klunssi tällä kylällä?
- AnonyymiUUSI
.... jos neiti haluaa tuosta selvän ottaa , se tuskin suomi24:n palstoilla kysellen selviää ... vaikka täällä tiedetäänkin enemmän kuin asianosaiset itse ...
- Anonyymi
Oliko sinettienpurkaja kuskina
- Anonyymi
Olet tosi lapsellinen.
- Anonyymi
Olis pysyny uralla jos ois maksanu velkansa Nyt Kainuun Käräjäoikeus kosti kovalla käellä sitä sai mitä ol tilannukki. Oikei. Rehellisyys olis maan perinny ja sinneetit jääny purkamati ku ois maksanu velekasa
- Anonyymi
Sitähän jo vuosia sitten joku tivasi kenellä se on suomussalmen suurin terska
- Anonyymi
No kenellä pienin?
- Anonyymi
Jokainen joka jossain elämänsä vaiheessa on tämän rallikuskin kanssa joutunut olemaan tekemisissä tietää kyllä millaisesta tapauksesta on kysymys. Ei lähelläkään penaalin terävintä kynää.
- Anonyymi
Joo. Ulosajosta huolimatta erittäin hyvä kuski. Ei kaikki samaan pysty. Ei ees se penaalin terävin kynä. Helppo anonyyminä huuvella.
- Anonyymi
Taitavasti oli purkanut sinetit ilman Akk n lupaa mutta sai maksettavaksi 3200 markkaa korvauksia petoksen ja katsastusmiestenkin uhkailemisen vuoksi. Oli myös lähellä ettei yhden formulakuskin ura olisi tyssännyt tuon epärehellisen tyypin. vuoksi. Nyt tuli tuomio niiden rötösten takia.
- AnonyymiUUSI
Erittäin hyvät kuskit ajelee tuolla maailmalla rahakkaissa sarjoissa. Toiset pötköttelee kuusen ympärille kääriytyneessä mitsussa. 😅
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taitavasti oli purkanut sinetit ilman Akk n lupaa mutta sai maksettavaksi 3200 markkaa korvauksia petoksen ja katsastusmiestenkin uhkailemisen vuoksi. Oli myös lähellä ettei yhden formulakuskin ura olisi tyssännyt tuon epärehellisen tyypin. vuoksi. Nyt tuli tuomio niiden rötösten takia.
Ei saakeli, tämä on uutta tietoa. Nytkö se on vasta tapahtunut? Minä oon ollu siinä luulossa, että se ajaa suomussalmea maailmankartalle ja kunta ei arvosta edes sen vertaa, että tekisivat patsaan siitä tai nimeäisi edes jonkun puiston sen nimiseksi. On se mahoton mies jos muka tuommoista on nyt tehny mitä väität. Ei oo yläkainuu-lehdessa ollu tuosta mitään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei saakeli, tämä on uutta tietoa. Nytkö se on vasta tapahtunut? Minä oon ollu siinä luulossa, että se ajaa suomussalmea maailmankartalle ja kunta ei arvosta edes sen vertaa, että tekisivat patsaan siitä tai nimeäisi edes jonkun puiston sen nimiseksi. On se mahoton mies jos muka tuommoista on nyt tehny mitä väität. Ei oo yläkainuu-lehdessa ollu tuosta mitään.
Huijarit, valehtelijat, rosvot, petoksien tekijät ja varkaat ei tarvitse patsaita, jalakapuuhun torille, se riittää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Soita lehen toimittajalle ja pyyvä että menee tekemään haastatteluu siitä mittee tapahtu Torniossa 8.2.1997 ja mitä sen jälkeen Sumissa seuraavan viikon aikaan? Sammaa haastatelluun voipi ottaa myös vormulakuskin ajatuksii samasta jutusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Soita lehen toimittajalle ja pyyvä että menee tekemään haastatteluu siitä mittee tapahtu Torniossa 8.2.1997 ja mitä sen jälkeen Sumissa seuraavan viikon aikaan? Sammaa haastatelluun voipi ottaa myös vormulakuskin ajatuksii samasta jutusta.
Niin se ihan tuore juttu ollutkaan v***n Hannes.
- Anonyymi
Loppuiko juopoilta juopottelu kun viinapullot särkyi?? Vastaus ei loppunut. No loppuiko rallinajo kun auto romuttuu niin ei lopu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745359Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3111240Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys302239- 371639
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261510