Lämmityskausi on alkanut. Viiskulmassakin ollaan se taas huomattu, kun yrittäjä lämmittää. Tulee savua ja hajuhaittoo. Mitä se siellä polttaa? Puunpoltto ei noin kärytä.
Minä ainakin ostatan varaosat muualta.
lämmityssavu
11
562
Vastaukset
- Anonyymi
Voe vee, muuta jo poies
- Anonyymi
Mene itse katsomaan jos noin kiinnostaa taas näitä ihme hiihtäjiä
- Anonyymi
Mitäs nyt vähän savua, mut pahin hajuhaitta tulee Vesi laitokselta.Eikö siihen saa mitään apua.Paska haisee kilometrien päähän, Löytötextin sisälläkin se paskan haju.
- Anonyymi
voi rakas ,osta pyykkipoika nenääsi ja homma alkaa skulaamaan
- Anonyymi
Jäähallista voisi tehdä vedenpuhdistamon.
- Anonyymi
Simo älysi polttaa kaikki vanhat kuraläpät, renkaat ja jäteöljyt pimeän aikaan niin ei erottunut savupatsas
- Anonyymi
Tyypillinen hallin höpö kertoo
- Anonyymi
Muuta maalle
- Anonyymi
Jämsä on yhtä kuin takapajula
- Anonyymi
Hyvä että polttaa. Minä poltan huomenna ansion jälkeen kaikki paskat mitä nurkista löytyy, ja vedän santtua kaksin käsin.
- Anonyymi
Vain unelmissas onneton
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja13214342Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va305952SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1545535Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3034369HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.394127"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1073681Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant63602Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan243564Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan632655Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.931448