No miksi sinut huolittaisi kumppaniksi?

Anonyymi-ap

Kysytään vielä näinkin. 😄
Osaatko "myydä" itsesi eli kehua miksi juuri sinä olisit hyvä kumppani? 🫡

Minä en keksi itsestäni mitään miksi olisin hyvä kumppani, joten jään tarkkailemaan muiden vastauksia. En kiirehdi kommentoimaan, sillä haluan vain välillä lukea ihmisien ajatuksia ajatuksella.
Jos sopii? 🥴

Jasu

38

385

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No enpä tiedä, se kun on sen toisen osapuolen näkemys. Toki olen tietoinen joistain syistä miksi olen joskus päätynyt kumppaniksi, mutta niillä kuvauksilla ei ole selkeää punaista lankaa, niin ovat siis tilannesidonnaisia makuasioita ja sinällään hyödyttömiä.

Osaatko myydä itsesi... Osaan ja en osaa, riippuu miten asian haluaa nähdä. En varsinaisesti myy mitään, vaan olen vain oma itseni, hyvässä ja pahassa. Se johtaa sitten johonkin, mikä selviää yleensä joka aamu suunnilleen sillä hetkellä kun herää.

• Mutta veliseni, sä olet hurmaava juuri siksi kun osaat olla oma itsesi. Tai no sun sisaruksenasi mä voin sanoa noin. Ja se on myös yksi sinun raivostuttavimpia puoliasi.. 😅
        Sä olet niin sä.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Mutta veliseni, sä olet hurmaava juuri siksi kun osaat olla oma itsesi. Tai no sun sisaruksenasi mä voin sanoa noin. Ja se on myös yksi sinun raivostuttavimpia puoliasi.. 😅
        Sä olet niin sä.

Samat sanat siskoseni 😁

• Anonyymi

No jos naisella on vanha tavara, ehkä vähän heikosti toimivakin, niin minä poika oon aina pannut ne kuntoon.

-keinovaginamies-

• Oikein erinomainen kommentti, hyvä sulle ja sille😁

• Anonyymi

Avaa ihmeessä tuolla.

• Kiitos päivän hyväntahtoisista nauruista. 😁

• Anonyymi

Vähän outo kysymys minulle. En mä itse ikinä huolisi mitään itsensä kaupittelijaa, joten miksi suostuisin kauppaamaan itseäni. Ihan vieras ajatus mulle. En ole ikinä työhaastatteluissakaan kaupitellut itseäni, vaan ihan vain jutustellut. Sellainen paikka, jossa kysyttäisiin itsensäkaupittelukysymyksiä, ei ole minua varten. Hyvin olen kuitenkin kelvannut, sekä töihin, että parisuhteeseen.

• Anonyymi

No en etsi kumppania, mutts jos jotenkin elämääni luikahtaisi takavasurista tyyppi, niin se vaan nauttis siitä, että mä oon mä.

Tulen, meen, sinkoilen ja oon oma itseni kaikessa hyvässä ja pahassa.

En oikrin edes keksi, miten tälläistä "minunlaista" voisi msrkkinoida? En oikein kuulu mihinkään "laatikkoon" ja toisaalta vähän jokaisesta löytyy minuutta.

"Koe kauhua, iljetystä, suurta ihastumista, rakkautta, inhoa, raakuutta, raivoa... you named....kaikki samassa paketissa" 🤣

• Anonyymi

OMG! En missään nimessä myisi itseäni, enkä uskoisi muidenkaan myyntipuheisiin.

• Anonyymi

Mä oon niin arkinen, kummallinen ja mulle sattuu.
      Vilma

• Anonyymi

Seuranhakupalstoilla vain kerron itsestäni, ihan perus, harrastuksista ja millaisesta arjesta tykkään. En laita mitään myyntilauseita. En oikein tiedä mikä se olisi, en ole oikein huono tai oikein hyvä missään. Joten en ilmeisesti osaa myydä. Vai haluanko edes??
      Jotku laittoi, Et pety. Kehu sekin. Siellä se keikkui, ei ilmeisesti ollut pitänyt paikkaansa heille jotka mahdollisesti olivat testanneet.
      Samoin työpaikkahaastatteluissa. Kerron osaamiseni edellisten töiden perusteella. Totuudenmukaisesti ja avoimesti. Yksi asia on luontainen. Omaan innostuneen elämänasenteen, olen teeskentelemättä reipas. Huolittelen pukeutumisen, jolla viestitän että arvostan tilannetta. Joten, en myy mutta viestitän. Enemmän saan työpaikan kuin jään saamatta.

• Mutta toisaalta, jos työhaastattelussa on kravattiherra tai vastaavasti rouva. Niin tuleehan siitä mieleen, että osaako tehdä mitään. Että tietyllä tavalla tietty rähjääntyneisyys ja käsistäkin näkee, onko tottunu tekeen töitä. Muuten tietenkin samaa mieltä, että kannattaa kertoo mitä on tehny ja olla reipas. Ite en tollasiin myyntipuheisiin sorru, eikä sellaset tee vaikutusta, vaikka työelämävalmentajat niitä kovasti suosittelee.

• Anonyymi

En helkkarissa osaa, näytän karun totuuden heti ku en osaa teeskennellä T buli

• Anonyymi

En ole enkä olisi.

Kelpaako tuo? Mainospuheeksi? Ainakin rehellistä. Ei tuu pettymyksiä 😄

xLiner

• Anonyymi

No ajattelen että mulla olisi paljon annettavaa. Olen ymmärtäväinen, sydämellinen, avulias, lojaali, huumorintajuinen, rohkea, rehellinen, avoin, pitkäpinnainen. Must nää on aika perus juttuja mutta silti vaikea löytää samanlaista.

• Anonyymi

Epätoivoiset ” myy” !! Karta niitä.

• Anonyymi

Juu koskee myös näitä uutisoijia. Sivusta

• Anonyymi

Osaatko iskeä naisen ? Taitolaji sekin.

• Anonyymi

Kysytkö minulta vai oliko nk. retorinen kysymys? Jos kysyt, niin en osaa iskeä ketään. Mutta osaan lähestyä kyllä ketä vaan. Ei minua pelota mennä ihmisen luo kehen haluan puheyhteyden.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysytkö minulta vai oliko nk. retorinen kysymys? Jos kysyt, niin en osaa iskeä ketään. Mutta osaan lähestyä kyllä ketä vaan. Ei minua pelota mennä ihmisen luo kehen haluan puheyhteyden.

Jasu

Ja mun ihmissuhteet ja parisuhteet on alkaneet juurikin kaveripohjalta, ensin jutellen mitä nyt kenen tahansa kanssa. Niin alkaisi yhäkin, kun en oikein usko iskemiseen. Uskon kaverina tutustumiseen ja sen myötä jos herää mielenkiinto ja tunteita molemmilla jopa parisuhteeseen, niin silleen ne sitten on edenneet ja etenisi edelleen kanssani.

Ei iskureploilla jne.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mun ihmissuhteet ja parisuhteet on alkaneet juurikin kaveripohjalta, ensin jutellen mitä nyt kenen tahansa kanssa. Niin alkaisi yhäkin, kun en oikein usko iskemiseen. Uskon kaverina tutustumiseen ja sen myötä jos herää mielenkiinto ja tunteita molemmilla jopa parisuhteeseen, niin silleen ne sitten on edenneet ja etenisi edelleen kanssani.

Ei iskureploilla jne.

Jasu

Nuo iskemiset on vähän sellaisia hyökkääviä ja ei jätä yhtään pelivaraa kummankaan torjua nätisti tai olla torjumatta. Siinä pitäisi heti olla valmiina tai menee ohi kokonaan.

Ahdistavaa. Enkä mä itsekkään halua olla mikään ahdistelija.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuo iskemiset on vähän sellaisia hyökkääviä ja ei jätä yhtään pelivaraa kummankaan torjua nätisti tai olla torjumatta. Siinä pitäisi heti olla valmiina tai menee ohi kokonaan.

Ahdistavaa. Enkä mä itsekkään halua olla mikään ahdistelija.

Jasu

Tuttava ja kaveripohjalla ei ole samaa painetta kummallakaan olla muuta kuin tuttava tai kaveri. Tutustua tai olla tutustumatta hyvää päivää enempää.

Mukavempi tapa antaa liikkumatilaa ja aikaa ihmisduhteelle kehittyä miksikä ikinä kehittyykään tai jää kehittymättä. Eikä kummankaan tartte tuntea mitään painetta edetä mihinkään päin.

Jasu

• No vastataan nyt kysymykseenkin, kun tulee vaan kommentoitua muiden.

Eli niin ku tossa kommentissa sanoin, en rupee mitään myymään. Meillähän on kaupatkin täynnä myyjiä, jotka ei oikein tiedä mitä myyvät.

Kumppanuudessa kun on tärkeintä olla oma itsensä. Ja mulla on ollu haasteena, kun mulle sopivia on todella vähän. Ei siitä oikeen mitään tulis, jos toinen juoksis jatkuvasti rahan perässä. Kyllähän ura saa olla ja mullakin varmaan olis, jos sille löytys muu peruste kuin raha. Samoin maailmaa tulisi ajatella vähän laajemminkin. Ei niitä ratkaisuja tarvi välttämättä löytää. Pääasia, että ajattelee, kun jos ei ajattele, niin ei oo ees mahdollista löytää ratkaisuja. Pinnallisuus ei oikei johda mihinkään. Eikä mulla heitä vastaan oo mitään, mutta saavat pariutua ihan keskenään ja niin ku oon sanonu, muiden pariutuminen ei oo mitenkään itellä pois

• Anonyymi

Olen viime aikoina tykästynyt sellaiseen ruotsalais/suomalais -tyyppiseen seitinohueen saunomiseen. Laitan ulkosaunan tulille ja siinä lämmitellessä tottakai menee ehkä yksi tai kaksi olutta. Sitten kun kiukaan pata alkaa pikkuisen porisemaan, niin menen kaljojen kanssa saunaan. Silloin tällöin heittelen löylyjä ja kuulostelen, että miten se kiuas lämpiää. Ja siis kiuas on sen verran kuuma, että kyllä siitä hien saa päälle pienessä kopissa. Kaljaa kuluu ja tiukasti kuuntelen padan porisemista ja kiukaan kuumenemista, samalla puita lisäten. Otan ehkä kerran pienen jäähynkin väliin. Lopulta sauna on sen verran kuuma, että pata kiehuu ja kiukaasta saa parit kipakat löylyt. Padasta ja saaveista vedet vesifatiin ja työviikon paskojen ajatuksien pois pesu

• Anonyymi

Olen lähes aina hyvällä tuulella, en nipota turhista, leivon ihan parhaita mokkapaloja ja olen taitava kuski. Riittääkö myyntipuheeksi? 😅

Vakavasti puhuen, en osaa "myydä" itseäni kumppanina kovinkaan hyvin. Tiedän pystyväni olemaan hyvä kumppani, kunhan palaset osuu riittävästi kohdilleen kumppanin kanssa, mutta en osaa pitää mitään myyntipuheita, miksi juuri minä olisin hyvä kumppani. Ehkä sen voisi tiivistää niin, että minulle on tärkeää, että kumppanilla on hyvä olla. Pyrin toimimaan aina niin, että toisella on hyvä olla, mitä se sitten kulloinkin tarkoittaa (pitäen tietysti omista rajoistani ja arvoistani kiinni, mutta hyvä kumppani ei minulta muuta odottaisikaan).

Tervehenkisyys, tasapaino, kunnioitus, henkinen yhteys, lämpö.. Uskon pystyväni kaikkiin noihin parisuhteessa.

Aletheias

• Anonyymi

Oletkohan Banskuterttu-Jasu.

En osais myydä eli kehua itseäni, että miksi olisin hyvä kumppani. Luotan siihen mitä olen ja sitten kasvotusten tilanteissa "menen kaupaksi" ihan luonnostaan😄

Siis jonkun kanssa sitten syttyy oikein kunnolla fyysisesti kohdatessa eli tulee molemminpuoliset kaupat ilman omia järkeilyjä, kun biologia, anatomia eli aistit puhuvat.

Terveisin hän joka ei ollut mikään Kerttu.

• Anonyymi

Janskubanskuksi on joskus sanottu😁

Jasu

• Anonyymi

Käytöstä pikkuhiljaa poistuvana mallina taitaa olla myöhäistä lähteä mainostamaan mitään osa-aluetta sen kummemmin, kyllä sen outletista etsivän kuluttajan täytynee tehdä päätöksensä ihan itse omaan normistoonsa perustuen.
      Luotettavuutta voi vähäsen tietysti korostaa ja käyttökelpoisuutta, lastentautejakaan ei todennäköisesti enää esiinny... oikeastaan aika terveellinen vaihtoehto 😄

• Anonyymi

Yleensä myyn itseni viimeistään siinä vaiheessa, kun pääsen antamaan naiselle suuhoidon.

• Olen vaimomatskua seuraavissa asioissa:
      (muiden mukaan)

- ruuanlaitossa
      - leivonnassa
      - siivouksessa
      - suunnittelemisessa
      - rakastamisessa
      - lojaaliudessa

Lisäksi olen omasta mielestäni:

- toiset huomioiva
      - oikeudenmukainen
      - joustava
      - määrätietoinen
      - (musta) huumorintajuinen

😊

• Anonyymi

Mielestäni tässä vastauksessa ollaan nyt palaamassa Jasun viitoittaman aloituksen ladulle.
        Olen monesti kummastellut, kun on aihe mikä hyvään, niin ei montaakaan kommenttia, ja alkaa yksipuolinen vain oman mielipiteen julkistaminen.

Myyntipuhe=Vastaa ostajan kysymykseen "Mitä Minä saan valitessani Sinut?"

Ylläkirjoitetun voisin nimetä aloituksen teemaan liittyväksi mallisuoritukseksi.

Mies 65

• Anonyymi kirjoitti:

Mielestäni tässä vastauksessa ollaan nyt palaamassa Jasun viitoittaman aloituksen ladulle.
        Olen monesti kummastellut, kun on aihe mikä hyvään, niin ei montaakaan kommenttia, ja alkaa yksipuolinen vain oman mielipiteen julkistaminen.

Myyntipuhe=Vastaa ostajan kysymykseen "Mitä Minä saan valitessani Sinut?"

Ylläkirjoitetun voisin nimetä aloituksen teemaan liittyväksi mallisuoritukseksi.

Mies 65

Kiitos. Jokainenhan saa muodostaa oman mieliipiteensä minusta itse.

• Anonyymi

E mä en tykkää edes myydä itseäni työnantajalle mä menen työnantajalle tekemään töitä en itseäni esittelemään ja siä taas seurustelussa parisuhteessa toisen pitää osata hyväksyä kokonaisuus ei vain niitä ns hyviäpuolia

• No mulla on vähän sellainen mentaliteetti, et jos en kelpaa tälläisenään, niin olkoon ilman. Ei ole minulta pois jos jollekin en kelpaa.

• Minä olen hyvä kaikessa, paitsi itseni kehumisessa.
      Lisäksi minulla on niin hyvä muisti, etten edes muista unohtaneeni koskaan mitään.

• Ai niin ja en ole koskaan rasistinen, sillä huumorini on hyvin mustaa.
        ;)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista

Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden
      Maailman menoa
      142
      4427
    2. Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi

Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja
      Maailman menoa
      58
      3367
    3. Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut

Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan
      Maailman menoa
      1
      2443
    4. Ei me olla sielunkumppaneita

jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v
      Ikävä
      25
      1885
    5. KÄVELYTREFFIT ?

Mikä on tuo konsepti. Ei kävely ole mitkään treffit. Se on hengailua, ilman mitään panostamista toiseen, go with the flo
      Ikävä
      231
      1645
    6. Mies pelkää mahdollista raskautta

Millaisia ajatuksia seuraava herättää teissä? Olemme tunteneet miehen kanssa vuosikausia, seurustelleetkin jo pitkään j
      Sinkut
      233
      1237
    7. Hevosmies kylän kunnioitettu herra

Hei, eikö olis aika pistää "nuoriso" kuriin? Tiedämme miten teidän "yhteisö" toimii sekä kylän vanhin herra, olet poruka
      Hyrynsalmi
      25
      1227
    8. Kiikkustuoli

Sunnuntai aamun hiljaisuutta ja rauhaisaa oloa. Aloitan taas uuden alustan, jospa edellisessä asiat tulee pohdittu ja sa
      80 plus
      162
      1136
    9. Ihana M nainen

Ihana M nainen. Nainen kuin unelma.
      Ikävä
      69
      1116
    10. Meidän välillä on jotain erityistä

..ja ei mikään helpoin tehtävä olla erillään..❤️‍🔥
      Ikävä
      62