Nyt on aika kulauttaa Valio maitoa!
Hyvää Valion päivää
20
251
Vastaukset
- Anonyymi
Arlaa sen olla pitää
- Anonyymi
Hienoa vältellä Arlaa tänään!
- Anonyymi
Söin koskenlaskija juustoa ja totesin kuinka helppoa olisi vallata maailman juustomarkkinat tällä tuotteella.
- Anonyymi
Koskelaskija mainos hyvä, kun mies huitoo puukon kans yleisellä paikalla ja vuolee juustua.
- Anonyymi
ookkona rakastuna,
juuston perkeisiin...? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ookkona rakastuna,
juuston perkeisiin...?Housussas sulla on perkeet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskelaskija mainos hyvä, kun mies huitoo puukon kans yleisellä paikalla ja vuolee juustua.
Kunnon persu. Parempi olis tehdä vornaset juustopaketin kannessa.
- Anonyymi
Ehkä vielä valkovenäläinen.....
- Anonyymi
Oikea valkovenäläinen sisältää kahvilikööriä, votkaa ja Valion kermaa.
- Anonyymi
pahaiten valkovenäläisen saa pilattua,
liruttamalla siihen valion kermaa... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
liruttamalla siihen valion kermaa...Minä olen lirauttanut moneenkin valkovenäläiseen omaa "kermaani",
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen lirauttanut moneenkin valkovenäläiseen omaa "kermaani",
Tummeli-poika näkee valveunia kausityötekijöistä.
Oma käsi on käynyt kahvilikööri lasin äärellä.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
liruttamalla siihen valion kermaa...Kyllä Valion milkki on valkovenäläisessä parempaa ku kerma.
- Anonyymi
Vesiraja-Valio
- Anonyymi
Hieno päivä vältellä Arlan tuotteita.
- Anonyymi
joka päivä,
on hieno päivä,
väistellä valion tuotoksia,
30 ihanaa vuotta,
ollaan oltu irti,
valion ikeestä... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joka päivä,
on hieno päivä,
väistellä valion tuotoksia,
30 ihanaa vuotta,
ollaan oltu irti,
valion ikeestä...Et pysty peittämään maatalous taustaasi....
- Anonyymi
hi'hih...
- Anonyymi
Arla namnsdag 20 april sedan 1973 suomenruotsalaisessa kalenterissa.
- Anonyymi
Joo, juhlitaan Arlaa Valion nimpparina....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217266Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5015424Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513335Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162641Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t492350Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681298Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431282En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771262Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111169- 1111153